Game Boy Micro ervaringen

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Game Boy Micro ervaringen

Post by Rano » Wed Oct 19, 2005 22:39

Heeft iemand hier een Game Boy Micro? Ik zit te twijfelen of ik er eentje zal kopen. Ik vraag me af of het wel lekker speelt. De SP vond ik namelijk veel minder lekker spelen dan de orginele GBA. Is het scherm niet te klein?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Oct 19, 2005 22:51

Ik heb er meerdere malen mee gespeeld en het schermpje is wel erg helder.
Absoluut een betere optie dan de normale SP en die Famicom editie is natuurlijk wel helemaal de shit.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Oct 19, 2005 23:07

Ik heb nu sinds een aantal weekjes ook de befaamde Famicom version en ik moet zeggen dat de Micro erg lekker in de hand ligt, het beeldscherm ultiem crispy is en dat de Micro natuurlijk ultiem portable is. Lekker makkelijk in het zijde hoesje doen en vervolgens in je binnenzak steken.

Tevens vind het fijner om een GBA game op een GBA/GBM te spelen dan op een DS.. maar dat is mijn persoonlijke mening
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Thu Oct 20, 2005 08:46

Ik denk dat ik er ook een ga halen dan. Net wat Gameholic zegt, de NDS is gewoon niet lekker om GBA games te spelen. Zo'n micro ziet er ontzettend slick uit. Maar eerlijk gezegd vind ik die famicom editie maar lelijk. Dan vond ik de Famicom SP mooier.

Ik denk dat ik voor een US zwarte ga.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Oct 20, 2005 08:51

Nou die Famicom heeft anders wel een hele coole achterzijde;

Image

Dus als ik hier nu een silver faceplat eropzet heb je wel een ultieme coole rode achterkant :P

Maar je zal er geen spijt van krijgen iig
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Oct 20, 2005 16:53

Ik heb ook een fami micro en het scherm mag dan klein zijn. Het is echt super criskpy en clear, wat je ook nog zelf kan afstellen. Dan nog het feit dat je er zelfs mp3 op af kan spelen. Ligt lekker in de hand ook, ik vind em top!
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Oct 20, 2005 18:06

Ik vind dit eigenlijk echt zo'n hebbeding, niet om mee te spelen...volgens mij is ie gewoon te klein.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Perkunas

Post by Perkunas » Thu Oct 20, 2005 19:05

Baki wrote:Ik heb ook een fami micro en het scherm mag dan klein zijn. Het is echt super criskpy en clear, wat je ook nog zelf kan afstellen. Dan nog het feit dat je er zelfs mp3 op af kan spelen. Ligt lekker in de hand ook, ik vind em top!


Enkel met Play Yan Micro toch?
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Oct 20, 2005 19:06

DreamerNL wrote:Ik vind dit eigenlijk echt zo'n hebbeding, niet om mee te spelen...volgens mij is ie gewoon te klein.


Nee dat is ie dus niet.. je drukt de schouder knoppen niet aan de buitenzijde (de hoeken) in maar meer aan de binnenkant.. dus dat betekent dat je je vingers niet krom hoeft te houden..

echt wel een comfortabel dingetje
Sjoerd

Post by Sjoerd » Fri Oct 21, 2005 12:02

Ik heb hem besteld bij e-plaza dus op de release wordt die voor mij, maar doet dat kleine scherm geen pijn aan je ogen omdat je steeds op zo'n klein iets moet concentreren?
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Oct 21, 2005 13:52

Nee op zich niet.. heb er nooit echt last van gehad eerlijk gezegd.

Misschien als je een kater hebt :) Nee ik vind de GBM echt een prima apparaatje en gewoon de meest slicke GBA die er is. Het speelt bijna net zo goed als de originele GBA...
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat Oct 29, 2005 10:04

Gameholic wrote:Nou die Famicom heeft anders wel een hele coole achterzijde;

Image

Dus als ik hier nu een silver faceplat eropzet heb je wel een ultieme coole rode achterkant :P

Maar je zal er geen spijt van krijgen iig


Of zwart. Dan heb je zeker een heftig apparaat! Twijfels.. Oef! :D
Post Reply