mustbeDreaming wrote:Ik heb het niet persoonlijk gezien, want er was nog geen fullhd toen ik de mijne kocht, maar ik heb al vaak gelezen/gehoord dat t/m 32 inch je niet echt veel verschil kan zien.
Maar je moet ook letten op het contrast van het scherm.. hoger is beter.
Je zou eigenlijk eerst moeten beslissen hoe groot je de tv wilt hebben, en dan kijken welke het beste is qua prijs/features/kwaliteit in die grootte..
En 60hz hebben ze volgens mij allemaal wel.
Hier sluit ik me helemaal bij aan
Resolutie is niet zo belangrijk voor mij. Het gaat mij om algemene kwaliteit.
Maar de meeste mensen zijn nog steeds te gefocused op resolutie.
Ik zou gewoon het beste scherm kiezen en daarna de resolutie die bij je portomenee past.
Veel mensen kopen lcd omdat de plasma techniek uitgefaseerd gaat worden; echt een dom argument, maar wie ben ik.
Ik ga zo met een mattie een Samsung 40 " lcd full hd halen.
Ik heb het 'm allemaal al uitgelegd........ koppig, maar whatever, ik help 'm toch nog wel met versjouwen.
Ik zou trouwens bij vergelijk en kieskeurig kijken en dan ergens bij zo'n online shop halen. Garantie gaat altijd direct met de fabriek, dus waar je het haalt maakt mijns inziens niet zoveel meer uit.
100 euro verschil is euro verschil!
Winkels fucken goekope modellen altijd op door heel gek in te stellen. Trap er niet in. Check Avforums! Wereldwijde gebruikersexpertise.
Ik heb zelf een Panasonic HD ready 1368X768 die ook 1080p kan verwerken (dat down scaled ie dan) Super beeld. Aanrader. De Full HD versie daarvan is weer veel duurder, heb ik geen geld voor en als je nog meer geld hebt check dan eens een Pioneer. Damn wat een beeld! foto-kwaliteit, zelfs op HD-ready schermen!