360 Ketsui: Kizuna Jigoku Tachi Extra

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
ckong

Post by ckong » Wed May 26, 2010 13:14

pooyan wrote:heb hem nog steeds niet! :evil: En weer duurt het zolang bij een PA order. Daar wordt ik wel een beetje ziek van.

Heb vandaag DS IIX maar weer via YesAsia besteld, is de vorige keer ook goed bevallen. Ze hebben gratis verzending en ze vermelden een lage douane waarde. Wel zo prettig.


Heb Ketsui dus net binnengekregen, en weer met inklaringskosten :evil: :evil: Voor de tweede keer achter elkaar bij PA, ze liggen duidelijk onder de loep bij die geldwolven op Schiphol.

Nou ja, DS IIX is onderweg via Yesasia, daar heb ik gelukkig niets te vrezen (pakketwaarde $10 :) )

Wat ook zo achterlijk is bij TNT post is dat je bij hun niet eens mobiel kunt pinnen. De idioten.

Hé, er zit een extra boekje bij de game. Is dat normaal? Jammer genoeg net te groot om in de case te proppen. Raak ik geheid een keer kwijt.
ckong

Post by ckong » Wed May 26, 2010 14:20

Wow, ik heb de game even op mijn astro gespeeld. Wat een vette game zeg, doet me qua stijl een beetje denken aan DDP DOJ. Prachtige visuals, vette bullet patronen, gave game. Maar wel lastig met een xbox controller te spelen. Ik moet nu toch wel snel mijn padhack in orde maken.

Maar deze game is zeker een aanrader.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed May 26, 2010 15:06

pooyan wrote:Ik moet nu toch wel snel mijn padhack in orde maken.


Luilak
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Wed May 26, 2010 15:37

Over padhacks gesproken, vorige week bij een NL webshop een Mad Catz stick gescoord voor 24 euro. Super makkelijk te solderen. In combinatie met Viletim's Scart>Jamma adapter (Thanks Erik :) ) Hoefde ik niet eens Ground draadjes ofzo aan te sluiten. Enkel de Signal draadjes.

Peanuts! :)
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Wed May 26, 2010 15:41

pooyan wrote:.....Nou ja, DS IIX is onderweg via Yesasia, daar heb ik gelukkig niets te vrezen (pakketwaarde $10 :) )


Toch is dit niet helemaal "heilig" die waarde die op het pakketje staat.

Is mij nl. gebeurd bij de LE van Espgaluda 2.
Keurig door PA een waarde van $ 10 op het pakket laten zetten.
Dan komt die doos van PA binnen bij de geldwolven op Schiphol. En kennelijk vertrouwden ze het niet, pakket open gemaakt.
Ze zien daar een gesealde video game met een faceplate en dachten "das vast meer dan $ 10"
Wat ze dan doen is de geadresseerde om een kopie vd rekening vragen. Ik dus.
Dus ik PA mailen van stuur me ff een rekening met daarop $10. Nou niet dus. Dan komt het kennelijk toch te dicht bij voor ze.

Lang verhaal kort: als dat voorkomt (kopie rekening insturen) dan staat en valt dat verhaal dus bij de bereidwilligheid vd afzender om een rekening te fabriceren. Mss dat YA dat doet voor haar klanten, dat weet ik niet, PA iig niet.

Heb net wel 22 euri moeten aftikken voor SSFIV LE. Ketsui glipte erdoor op de Blast-dag.

pooyan wrote:Wat ook zo achterlijk is bij TNT post is dat je bij hun niet eens mobiel kunt pinnen. De idioten.


Idd het toppunt van klantonvriendelijkheid.

pooyan wrote:Hé, er zit een extra boekje bij de game. Is dat normaal? Jammer genoeg net te groot om in de case te proppen. Raak ik geheid een keer kwijt.


Zit er bij mij ook bij. Lijkt me niks voor jou om dat kwijt te raken, maar dat terzijde.

Game nog niet gespeeld btw :oops:

En verder, ook geheel terzijde, wat Psykick zegt. :awe:
Last edited by ElPancho on Sat May 29, 2010 08:56, edited 1 time in total.
Team 15 kHz
ckong

Post by ckong » Wed May 26, 2010 15:56

joeks wrote:.... een Mad Catz stick ..... Peanuts! :)


Ja, weet ik. Ik heb er sinds vorig jaar ook ergens 2 liggen. Met deze sticks is een hack een fluitje van een cent. :D
joeks
Active Level:
Active Level:
Posts: 548
Joined: Tue Dec 09, 2008 12:22
Location: Goes, Nederland

Post by joeks » Wed May 26, 2010 16:01

Dat extra boekje is speciaal voor de eerste lichting pre-orders.. Een leuk extraatje dus.

En hierbij wil ik nogmaals www.shopncsx.com promoten :)
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Thu May 27, 2010 12:16

Ik heb odm ook een Mushi futari op het kantoor liggen waar ik 23 euro voor moet betalen. Voor espgaluda 2 niet gehoeven maar komen bijde van PA af.
2d fighting rules
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri May 28, 2010 12:17

yesasia.
kreeg/krijg vaak een pakketje dat vanuit Duitsland wordt verstuurd. hey fuck, ik woon nu ook in DE! hehe
Volgns mij hebben ze een soort Europa HQ en dan komt het dus vanuit DE naar Nederland, geen gezeik met kosten!
Volgens mij. Ik weet ook niet precies hoe het zit allemaal.
Post Reply