Master Chief in Dead or Alive 4 (pics)

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Sat Oct 22, 2005 10:23

Akira wrote:Dat is niet de reden dat ik games speel.


Vind ik dan wel jammer. Ben ervan overtuigd dat niet elke game realisme moet verantwoorden. Ik speel voornamelijk realistische games, maar grijp af en toe ook naar minder realistische. Het is niet leuk, er moet variatie in zitten. Omdat MC in een game zit, weerhoudt mij er niet van om de game te spelen, laat staan negatiever beoordelen. Zo heeft iedereen zijn smaak en keus wat betreft games, maar om nou een hele game negatief te bekijken omdat er een karakter inzit dat niet van jouw smaak is.. nee. Dat gaat me te ver.

Ben een oldskool gamer, heb van alles meegemaakt, en daarom kan ik er ook zo mellow over doen. Gewoon relaxed, go with the flow kid :lol:
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Akira

Post by Akira » Sun Oct 23, 2005 07:36

Vind ik dan wel jammer. Ben ervan overtuigd dat niet elke game realisme moet verantwoorden. Ik speel voornamelijk realistische games, maar grijp af en toe ook naar minder realistische. Het is niet leuk, er moet variatie in zitten. Omdat MC in een game zit, weerhoudt mij er niet van om de game te spelen, laat staan negatiever beoordelen. Zo heeft iedereen zijn smaak en keus wat betreft games, maar om nou een hele game negatief te bekijken omdat er een karakter inzit dat niet van jouw smaak is.. nee. Dat gaat me te ver.


Dit gaat TOTAAL niet over realistme. Op zich boeit het mij niet zo dat MC erin zit. Waar ik nu alleen aan denk is WAAROM.
DoA4 zal ik waarschijnlijk niet kopen simpel omdat het DOA is. De gameplay moet wel HEEL erg veranderd zijn, anders koop ik hem niet.
Maar ik ben nu eenmaal extreem met het afschrijven van games. Zo heb ik Ninja Gaiden bijvoorbeeld niet gekocht door de cencuur. Thats just me.


Ben een oldskool gamer, heb van alles meegemaakt, en daarom kan ik er ook zo mellow over doen. Gewoon relaxed, go with the flow kid

Ik ben 20, op 16 december word ik 21. Mijn vroegste herrinnering is ik achter de MSX. Noem mij geen “kid”.

Dank u.
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Sun Oct 23, 2005 09:26

1. Je zegt tegen mij met 1 zin 'Dat is niet de reden dat ik games speel'. Ik ga er dus vanuit dat je het over het feit dat je over realistische games had. Moet je maar een duidelijk argument plaatsen.

2. Go with the flow kid. Een uitspraak. Ik ben toch ouder dan jou, dus ik ben oldskooler. Daarbij moet je je niet aangesproken / aangevallen voelen, wat je dus duidelijk wel bent. Erg jammer, ik houd van relaxte forumgangers die wel een geintje kunnen waarderen. 'Kid' wordt vaak gezegd door mensen uit New York als dat wij 'vriend' zeggen in Nederland.

Daarbij heb ik geen zin een pre-emptive flame war, Nozomi is nu een net forum, een beetje XBW praktijken wil ik dan ook hier niet opzetten. Jij je zegje, ik mijn zegje. Discussie afgelopen.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
GeNoMe

Post by GeNoMe » Wed Oct 26, 2005 00:04

Tja wat zal ik zeggen.....een leuke toevoeging voor een leuke beat em up.

Ik zelf vind DOA iet wat overrated ik hou van wat meer diepgang in m'n beat em up's, nu zeg ik niet dat er geen diepgang te vinden is in DOA...maar het is meer een button masher dan oh wat zal ik als voorbeeld noemen....eeuh Virtua Fighter?

DOA is en blijft nog altijd het antwoord op Namco's Tekken die overigens net zo'n button masher is als DOA.

Ik snap niet waarom mensen zich zo druk maken om het feit dat de Master Chief of Female Spartan of whoever zich een weg in de game heeft weten te vinden.

Ik zie er wel de humor van in.

:)
Post Reply