Megaman 9
Megaman 9
Iemand die Megaman 9 al heeft? Zat eerst toch wel te twijfelen omdat het toch eigenlijk de retro look heeft enzo, maar toch gedaan. En geen moment spijt wat een lekkere game is dit geworden zeg. Wel erg pittig moet ik zeggen maar zeker die 10 euro waard.
Ik heb hem gisteren gedownload en heb alle 8 robot masters verslagen. Hij is niet moeilijk, integendeel, maar hij is inderdaad wel moeilijker dan de vorige delen. Ik gebruik ook géén powerups. De controls zijn gewoon hartstikke direct, de gameplay is eigenlijk een 10. Als je de dood inspringt ligt het aan jezelf.
Het is een kwestie van memorizen, trial and error. Door deze game komen mijn old school skills weer naar boven, daarom vind ik dit een enorme knaller van een game. Snel genoeg ken je de levels uit je hoofd. De robot master wapens zijn ook stuk voor stuk hartstikke handig in de game. Je zou bijvoorbeeld Concrete shots op de lava kunnen knallen en er dan overheen springen om het je makkelijker te maken.
Eigenlijk is deze game perfect, ik vond geen enkel level saai en de balans is ook hartstikke goed. Zelfs als je de juiste wapens gebruikt zijn de robot masters niet compleet kansloos.
Beste Megaman game imo. En dat is knap.
Het is een kwestie van memorizen, trial and error. Door deze game komen mijn old school skills weer naar boven, daarom vind ik dit een enorme knaller van een game. Snel genoeg ken je de levels uit je hoofd. De robot master wapens zijn ook stuk voor stuk hartstikke handig in de game. Je zou bijvoorbeeld Concrete shots op de lava kunnen knallen en er dan overheen springen om het je makkelijker te maken.
Eigenlijk is deze game perfect, ik vond geen enkel level saai en de balans is ook hartstikke goed. Zelfs als je de juiste wapens gebruikt zijn de robot masters niet compleet kansloos.
Beste Megaman game imo. En dat is knap.
Kan het wel vinden in wat je zegt. Als je deze game speelt brengt het toch herinneringen boven dat games vroeger toch veel meer uitdaging gaven dan hededaags. De meeste spellen tegenwoordig kan iedereen wel uitspelen en redelijk snel ook. Met dit soort spellen moet je teminste weer nadenken, skills hebben en doorzettingsvermogen.