Disgaea 3

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
R-Type

Disgaea 3

Post by R-Type » Sat Aug 30, 2008 10:22

Heb deze game gisteren ontvangen, US versie.

Het is eerste klas recycletroep. Graphics, plot.. alles is hetzelfde als op de Ps2. Ditmaal vanuit een demonen school. Waar je in D2 nog de overlord dochter meeneemt om de overlord te verslaan, ben je nu een zoon van een overlord en neem je een Hero mee.

Vermaak me er wel mee, maar deze serie is wel echt fucking overrated imo. Geef mij FFT, Jeanne d'arc of Front Mission any day. Waarschijnlijk zal ik me wel met de game vermaken tot Valkyria Chronicles er is.

Dit is echt gewoon een Ps2 game die op Blu Ray is gereleased.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Aug 31, 2008 08:56

Ik heb disgaea 1 grijs gespeeld. Phantom brave viel me tegen... Disgaes 2 moet ik nog altijd spelen ahah, lig achter.

Jeanne d'arc lijkt me wel vet, alleen jammer dat de game op psp is..of kun je de psp via de tv laten spelen?
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Aug 31, 2008 09:30

Het laatste nieuwe model psp kun je op een HD tv aansluiten als ik het goed heb.
ckong

Post by ckong » Sun Aug 31, 2008 21:40

PSP model 2000 en model 3000 (net uit) kun je via component op een HDTV aansluiten.
R-Type

Post by R-Type » Sun Aug 31, 2008 23:52

Damn ik heb slechts HDMI. Opzich zou ik dat ook wel op mijn TV willen.

Jeanne d'arc is focking meesterlijk btw.
ckong

Post by ckong » Mon Sep 01, 2008 10:47

Er zijn ook PSP HDMI kabels te koop. En er bestaan ook component naar HDMI verloopsnoeren. Keuze zat dus.
Post Reply