EA WORLD (wie wil er nou niet bij zijn?)

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

EA WORLD (wie wil er nou niet bij zijn?)

Post by Ken » Sun Oct 16, 2005 12:08

Hier een persbericht over EA World, het topevenement van het jaar met de coolste games van de Nederlandse markt. Echt balen dat ik hier niet bij kan zijn, dit is nog cooler dan de Tokyo Game Show mensen. Check die games!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
EA World is ons jaarlijkse evenement waarin we je laten kennismaken met onze toptitels voor het najaar! Tijdens EA World heb je een hele avond lang de kans om onze games aan den lijve te ondervinden... en dat bedoelen we letterlijk! Want EA World is meer dan alleen gamen...

Gedurende de hele avond kun je namelijk genieten van live entertainment, verrassende optredens en natuurlijk de lekkerste hapjes en drankjes! Zo beleef je onze games op een volledig andere manier dan je gewend bent!

Je wordt betoverd door de magie van Harry Potter, krijgt een voorproefje in de sneeuw met SSX on tour, kan de hand schudden van voetballers uit FIFA 06, valt ten prooi aan de propaganda van Battlefield 2 Modern Combat.... Kortom een avondvullend infotainment programma dat je meeneemt in de wereld van EA.

Games

- FIFA06
- Need for Speed: Most Wanted
- SIMS 2
- SSX on Tour
- Harry Potter en de Vuurbeker
- James Bond "From Russia with love"
- Battlefield 2: Modern Combat
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Oct 16, 2005 12:28

Lach maar. Ik ben erbij :D
Arno

Post by Arno » Sun Oct 16, 2005 12:56

Is de Xbox 360 ook van de partij?
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 16, 2005 13:25

Het feit dat het een gamebeurs is om het zo maar te noemen is voor mkij een reden om te gaan, maar de games zijn zo belabberd :shock:
Wat een boutgames zeg =S

@Rano; veel plezier jongen =P
Akiramenai

Post by Akiramenai » Sun Oct 16, 2005 17:03

Rano wrote:Lach maar. Ik ben erbij :D

Bier en kutgames, wat wil je nog meer. :)
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Oct 16, 2005 17:29

Akiramenai wrote:
Rano wrote:Lach maar. Ik ben erbij :D

Bier en kutgames, wat wil je nog meer. :)


Inderdaad!!

En stiekem vind ik SSX4 leuk en hoop dat NFS: MW gelijk aan NFS3 is (good memories).
Perkunas

Post by Perkunas » Sun Oct 16, 2005 23:14

Waar zijn de games?

De enige 'originele' titels, zijnde Black en The Godfather, zijn klaarblijkelijk afwezig...

Geef mij maar een Sega Private Show. 8)
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 17, 2005 14:36

heerlijk die ironie :lol:

Ik wou ook de wondere wereld van ea zien, helaas niet de kaartjres gewonnen. :)
Keep on Dreaming
Kyrill

Post by Kyrill » Mon Oct 17, 2005 14:47

Is deze topic sarcastisch bedoeld ofzo :roll:
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 17, 2005 14:55

Lol.. tja ik blijf het ongelooflijk vinden hoe goed EA zichzelf vindt.. Tigerwoods mag er zijn maar voor de rest is het zo mainstream en ruk als het maar zijn kan :x
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Oct 17, 2005 15:15

Ik haat sportgames en racegames.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Perkunas

Post by Perkunas » Mon Oct 17, 2005 15:43

Gameholic wrote:Lol.. tja ik blijf het ongelooflijk vinden hoe goed EA zichzelf vindt.. Tigerwoods mag er zijn maar voor de rest is het zo mainstream en ruk als het maar zijn kan :x


Tja, ze zijn wel al jaren na elkaar het meest rendabele bedrijf in de industrie... Met al dat geld krijg je natuurlijk een stuk pretentie...
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Oct 18, 2005 13:18

Veel plezier Rano en ik lees graag morgen een uitgebreid verslag van dit topevenment
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Oct 21, 2005 04:39

Ik geloof dat half Nederland was uitgenodigd, die gasten van de PU hadden zelfs 50 kaarten verloot..was wel gezellig voor zover ik gehoord heb, maar dat had niet veel met de games te maken...
Perkunas

Post by Perkunas » Sat Oct 22, 2005 11:56

Ken wrote:Ik geloof dat half Nederland was uitgenodigd, die gasten van de PU hadden zelfs 50 kaarten verloot..was wel gezellig voor zover ik gehoord heb, maar dat had niet veel met de games te maken...


Altijd gezellig als je op de kosten van een ander naar goeddunken kan drinken en eten. =)
Post Reply