1. Chrono Trigger
Meesterwerk van een game...zogenoemde dream team van square zit hier achter. Ik kocht back in the days altijd de NMS (nintendo magazine system, engels blad) waar ook japanse imports in stonden. Toen ik de augustus issue zag met chrono trigger erin, was ik verkocht...heb maanden die 12 bladzijden bekeken. Toen de game eenmaal uitkwam op usa import, meteen gekocht en spelen maar! De game opening gaf me gewoon de rillingen, zo goed was het! De muziek, graphics, verhaal etc. etc. alles schreeuwt meesterwerk! Never will there be a game like chrono trigger!
2. Final Fantasy 6
Kocht de game in 1995 toen ik in New York was. De hele zomer platgespeeld! Ik kon alle namen van items/wapens zelfs uit mn hoofd haha. Anyway, zeer grote game net als CT, fantastisch! De muziek alleen al geeft me die fijne herinneringen van tijden zonder zorgen...
3. Xenogears
Bij deze game klopte ook gewoon alles...ik bleef maar hopen dat de game niet zou eindigen! Mooiste verhaal in in game, period. Disc 2 is mijn favo stuk! Dit is ook een van de weinige games die me rillingen gaf tijdens het spelen...never will I forget!
Heb gelukkig nog saves op de cartridges en de memorycards van de mooiste stukjes in bovengenoemde games, de muziek op ost is ook weer mooi om te horen na al die jaren...
Zo, dat was het dan...mijn favoriete games aller tijden zijn van 1994, 1995 en 1998...we beginnen oud te worden jongens!