Ninja Gaiden II
Ninja Gaiden II
tijd om maar eens een 360 aan te schaffen dacht ik zo...damn wat een game.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ik ben allang blij als er niet teveel toptitels uitkomen...geen tijd om alles te spelen helaas.
infinite undiscovery anyone? ziet er egt uit als een masterlijke game...doet me weer denken aan het battlesysteem van valkyrie profile. gezien mijn speeltijd doe ik hier zeker 2 maanden mee hahah.
infinite undiscovery anyone? ziet er egt uit als een masterlijke game...doet me weer denken aan het battlesysteem van valkyrie profile. gezien mijn speeltijd doe ik hier zeker 2 maanden mee hahah.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Vandaag Ninja Gaiden II binnen gekregen en een half uurtje gespeeld.
Ik weet niet precies wat ik moet zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gezien. Zo bruut, zo snel, zo hard, zo bloederig, zo goed getweaked, zo goed vormgegeven en gepresenteerd...
Als je na een half uur al zegt: deze game is beter dan DMC4 dan zegt dat wel iets denk ik.
Game of the year materiaal, zonder enige twijfel een must buy voor iedere zichzelf respecterende member op dit forum.
Heerlijk van die losse flodder impressies waar je niks mee kunt, lekker zelf gaan halen over een weekje. Ik heb medelijden met diegenen die moeten wachten.
Ik weet niet precies wat ik moet zeggen, ik heb eigenlijk nog nooit zoiets gezien. Zo bruut, zo snel, zo hard, zo bloederig, zo goed getweaked, zo goed vormgegeven en gepresenteerd...
Als je na een half uur al zegt: deze game is beter dan DMC4 dan zegt dat wel iets denk ik.
Game of the year materiaal, zonder enige twijfel een must buy voor iedere zichzelf respecterende member op dit forum.
Heerlijk van die losse flodder impressies waar je niks mee kunt, lekker zelf gaan halen over een weekje. Ik heb medelijden met diegenen die moeten wachten.
Is de full version beter dan de demo?
Ik vond het spel namelijk niet zo heel geweldig. Grafisch is het van Sigma kwaliteit en camera suckt zo te zien nog erger.
MS heeft ook damagecontrol gedaan omdat de game vrij teleurstellende scores krijgt. Zij zeggen dat de retail version veel beter is dan het reviewexemplaar.
Ik vond het spel namelijk niet zo heel geweldig. Grafisch is het van Sigma kwaliteit en camera suckt zo te zien nog erger.
MS heeft ook damagecontrol gedaan omdat de game vrij teleurstellende scores krijgt. Zij zeggen dat de retail version veel beter is dan het reviewexemplaar.
Ik erger me aan de reacties van mensen op forums en bij nieuwsberichten. Ik heb Itagaki leren kennen als een sociaal mens die altijd klaar staat voor fans en in interviews alleen geirriteerd reageert als er domme vragen worden gesteld. Is er een keer een Japanse developer met een beetje persoonlijkheid, wordt ie afgezeken terwijl ie meestal gewoon gelijk heeft.
Ken wrote:Ik erger me aan de reacties van mensen op forums en bij nieuwsberichten. Ik heb Itagaki leren kennen als een sociaal mens die altijd klaar staat voor fans en in interviews alleen geirriteerd reageert als er domme vragen worden gesteld. Is er een keer een Japanse developer met een beetje persoonlijkheid, wordt ie afgezeken terwijl ie meestal gewoon gelijk heeft.
het ging erom dat ie een claim bij tecmo had ingediend. tja, het gaat tog altijd weer om dat geld!

Maar na zo'n lange samenwerking, denk je dat deze bonusjes echt de enige reden zijn? Vast niet.
Er speelt echt wel meer, en Tecmo heeft dus niet alles gedaan om hem te behouden (in principe hem gezegd dat ie op kan zouten). Droevig zijn ze dus niet bepaald, dat moet toch wel wat zeggen.
Ik denk dat dit geruzie ook wel te maken heeft met de slordigheid van NG2. Het is bij lange na niet zo gepolijst als het origineel.
Er speelt echt wel meer, en Tecmo heeft dus niet alles gedaan om hem te behouden (in principe hem gezegd dat ie op kan zouten). Droevig zijn ze dus niet bepaald, dat moet toch wel wat zeggen.
Ik denk dat dit geruzie ook wel te maken heeft met de slordigheid van NG2. Het is bij lange na niet zo gepolijst als het origineel.
Ken wrote:Vandaag Ninja Gaiden II binnen gekregen en een half uurtje gespeeld.
Beter laat als nooit maar sluit me helemaal aan bij je mening Ken.
1 woord :gruwelijk!!
Hmm... ik vind hem eigenlijk slechter en minder polished dan het origineel, om diverse redenen. En zo te lezen op het net ben ik daarin ook niet de enige.
Ik vind hem qua verwachtingspatroon zelfs de grootste teleurstelling van 2008. Dat wil niet zeggen dat ie imo slecht is (echt wel beter dan Haze of Too Human oid), maar ik had erg veel verwacht. Namelijk GOTY materiaal. Een MGS4 heeft voor mij wel delivered, DMC4 tot zekere hoogte ook wel (alles behalve de backtrack levels). Maar NG2... Bugs, camera, settings... nee.. de game deed me helaas erg weinig.
Jammer ook dat een deel 3 of NG2 Black er niet inzit want Tecmo is nu volgens mij echt ingestort.
Ik vind hem qua verwachtingspatroon zelfs de grootste teleurstelling van 2008. Dat wil niet zeggen dat ie imo slecht is (echt wel beter dan Haze of Too Human oid), maar ik had erg veel verwacht. Namelijk GOTY materiaal. Een MGS4 heeft voor mij wel delivered, DMC4 tot zekere hoogte ook wel (alles behalve de backtrack levels). Maar NG2... Bugs, camera, settings... nee.. de game deed me helaas erg weinig.
Jammer ook dat een deel 3 of NG2 Black er niet inzit want Tecmo is nu volgens mij echt ingestort.
Maar goed dat iedereen dan anders tegen een game aan kijkt.
Zelf vond ik DMC4 geweldig maar idd de backtrack levels waren crap.
Ook het geneuzel met het ''mens erger je niet board'' game was niet mijn ding en snap nog steeds niet waarom ze zoiets in de game pleuren.
Ook daar was de camera niet altijd geweldig en volgens mij blijft er altijd wat te wensen over.
Tot nu toe kan ik met een gerust hart melden dat ik NG2 een zeer geslaagde game vind en het enige waar ik me een beetje aan stoor zijn de nogal ''overdreven'' bazen.Maar dit was volgens mij wel bekend met deze game.
Neh, de game heeft me goed in de greep
Zelf vond ik DMC4 geweldig maar idd de backtrack levels waren crap.
Ook het geneuzel met het ''mens erger je niet board'' game was niet mijn ding en snap nog steeds niet waarom ze zoiets in de game pleuren.
Ook daar was de camera niet altijd geweldig en volgens mij blijft er altijd wat te wensen over.
Tot nu toe kan ik met een gerust hart melden dat ik NG2 een zeer geslaagde game vind en het enige waar ik me een beetje aan stoor zijn de nogal ''overdreven'' bazen.Maar dit was volgens mij wel bekend met deze game.
Neh, de game heeft me goed in de greep

Was weer even bang dat nu m'n 360 echt het loodje legde, bleek de patch die bij Ninja Gaiden 2 weer eens voor problemen zorgt.
Zat in missie 10 en kreeg weer een mooi filmpje te zien en daar liep hij telkens vast.(zelfde punt)
Nu de game zonder patch gedaan en geen problemen.
Ik word mometeel wel schijtziek van de nieuwe generatie games.Laat ze eens zorgen dat de games eens goed gecheckt worden voordat de consument er telkens de dupe van is
Ik altijd maar denken dat alles aan de hardware lag maar software matig schiet het momenteel ook tekort bij de uitgevers!
Zat in missie 10 en kreeg weer een mooi filmpje te zien en daar liep hij telkens vast.(zelfde punt)
Nu de game zonder patch gedaan en geen problemen.
Ik word mometeel wel schijtziek van de nieuwe generatie games.Laat ze eens zorgen dat de games eens goed gecheckt worden voordat de consument er telkens de dupe van is

Nieuws: Ninja Gaiden II patch zorgt voor problemen
Door Joni Philips op 09-08-2008 om 14:57 Bron: IGN
Twee weken geleden lanceerde Microsoft een Mission Pack voor Ninja Gaiden II. Ze moesten het echter snel offline halen want de DLC zorgde voor grote problemen.
Enkele dagen later lanceerde Microsoft de DLC opnieuw, samen met een patch om de problemen op te lossen. Nu veroorzaakt de patch zelf blijkbaar problemen. Door de patch loopt de game vast tijdens filmpjes en wordt hij onspeelbaar. Microsoft raadt iedereen aan om de patch te wissen door de cache te legen en geen verbinding te maken met Xbox Live tijdens het spelen van Ninja Gaiden II. Ondertussen zoekt Microsoft samen met Tecmo en Team Ninja naar een oplossing.
Ik altijd maar denken dat alles aan de hardware lag maar software matig schiet het momenteel ook tekort bij de uitgevers!
Ja daar stoor ik me ook behoorlijk aan het is een trent geworden een game maar te releasen die nog problemen heeft en dan een week na de release maar met een patch te komen die de problemen hopelijk dan maar weer oplost.