Demo staat nu op de Japanse PS store en de game is volgende week te koop in Japan.
Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...
Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.
Battle Fantasia (demo op JP PSN store now!)
- d
- Active Level:
Re: Battle Fantasia (demo op JP PSN store now!)
R-Type wrote:Demo staat nu op de Japanse PS store en de game is volgende week te koop in Japan.
Ik vind hem tof, het is zover ik weet de eerste Taito X2 conversie en de visuals zijn dan ook crazy (op youtube ziet het er niet uit, maar op mijn TV.. wowzers!). Het is echter niet helemaal mijn cup of tea qua fighters want ik houd van het serieuzere werk ala GG en SF, maar ik ga deze wel importeren omdat het de 1ste 2d fighter op de Ps3 is. Fuck zo'n story modetje...
Hij deed me nog het meest denken aan Kabuki Klash. Vind je dat tof dan vind je deze ook tof.
Ik had hem al besteld!
inderdaad, maar het is 3D. Maar ja, als alle 3D fighters zo zouden spelen.
Ziet eruit als 2D.
hij speelt gewoon als een 2D street fighter. Inderdaad, het ziet er vet uit ja. Super scherp, 16:9 720p glorie.
Game speelt snel en reactief. simpele special moves ala striet fighter.
Als je hem hebt dan kunnen we misschien online battlen.
tof!
- d
- Active Level:
hmmmmmm, als er een regiolock op zit zou dat beteken dat als er ook een US/EU versie voor komt, dan zou je op een gegeven moment niet tegen je mattie, die een EU game heeft gekocht kunnen spelen. Ik denk bijna zeker dat wij straks geslacht kunnen worden door de japanerdsR-Type wrote:Waar ik wel bang voor ben, komt er geen regiolock op de online mode?

En anders richten wij een Battle Fantasia NL club op toch?
gezellig!
Heb het spel binnen, erg tof. Heb Arcade mode 1x uitgespeeld, de boss is moeilijk maar wel origineel (je kunt hem alleen raken als je in Heat mode bent).
Online ook gespeeld en het was erg laggy maar dat komt omdat ik vooral tegen Japanners werd gematched. Je kunt ook gewoon zelf een match createn en mensen via text message inviten.
Online ook gespeeld en het was erg laggy maar dat komt omdat ik vooral tegen Japanners werd gematched. Je kunt ook gewoon zelf een match createn en mensen via text message inviten.
- d
- Active Level:
Ik heb hem ook en ben zwaar onder de indruk. Speelt echt vet. Net arcade gespeeld totdat ik tegen DonValve stond. Die stond net eventjes meer zijn mannetje dan ik. Ik had deze donderdag en toen heb ik heel laat 01:00 gespeeld en toen was er totaal geen lag. Nu overdag en 's avonds veel lag ja. Misschien kan iemand me een message sturen ofzo.
Mijn psn id = DanielPlatinOm
Mijn psn id = DanielPlatinOm