@ R-Type & Ken
R-Type, leuk dat je ook marketing gedaan hebt, ook HBO?
Ik hoor over die Samsung op andere gamesfora juist erg positieve berichten. Op Nozomi komt toch een ander publiek zegmaar, hier wil iedereen altijd het beste van het beste hebben (naar mijn idee). Normaal ben ik ook zo, maar met deze aankoop heb ik die drang toevallig niet zo erg. Ik sluit die Samsung dus ook niet uit, ik wil hem wel uiteraard zelf kritisch bekijken.
Over die LG uit mijn post met links hoor ik op Segaforum weer positieve berichten. Dus ook daar ben ik nieuwsgierig naar.
Ik ben er wel uit dat het bijna zeker een 32 inch wordt, groter op mijn kamer lijkt me toch nogal vreemd.
Ik heb trouwens de U600 van Samsung haha en ik vind het zelf een hele fijne telefoon. Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen.
Is de responstijd nog belangrijk trouwens? Is 8 ms wel goed genoeg of moet het echt lager voor 'snelle' games?
Ik waardeer jullie meningen, maar ik ga Samsung niet nu al uitsluiten alleen omdat jullie zeggen dat het minder is. Ik geloof wel dat het minder is, maar misschien wel goed genoeg voor mij op het moment.
Kijk, ik hou ook van merkkleding bijvoorbeeld zoals Lacoste (en nee, geen neppe shit

) enz. maar als iemand mij om een polo vraagt met als eis, dat het er gewoon redelijk uit moet zien, dan zal ik hem eerder een polo van de WE ofzo aanraden

. Snap je wat ik bedoel?
Ik denk dat ik over 2 weken gewoon even met een lijstje naar de BCC of Correct ofzo ga om dan alle schermen te bekijken en degene kies die
voor mij persoonlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft. Op het lijstje staat tot nu toe een Panasonic, een Samsung en een LG. Maar er is nog ruimte voor meer.
Maar nogmaals bedankt, want ik ben inderdaad een leek wat betreft TV's en ik heb er al een hoop van opgestoken

.
Als jullie dus nog meer tips hebben zijn ze ook zeker welkom en ik neem alles in overweging, maar het moet wel binnen mijn budget en eisenpakket liggen natuurlijk, want ik snap ook wel dat een tv van 2000 euro beter is dan een tv van 600 euro.