Metal Gear Online

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Metal Gear Online

Post by Mildoe » Mon Apr 28, 2008 02:46

Iemand al bezig met deze game?

Gratis (zoals nederlanders dat graag hebben) te downloaden!

Heb nog maar een paar potjes gespeeld en eigenlijk alleen nog maar bezig geweest om de besturing en de maps onder de knie te krijgen.

Erg leuk om iemand te sneaken (bv door cardboard box) en dan te grabben als "human shield" :D

Speelt online voor nu redelijk zonder lag en de potjes zijn wel wat sloom. Maar dat komt merendeels omdat er maar max 12 spelers op kunnen.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Mon Apr 28, 2008 03:20

kan hem niet vinden op doe nieuwe psn ;/
Image
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Apr 28, 2008 09:36

Ik had em vorige gedownd .. moest toen een update installeren die via fucking bittorrent verstrekt werd (duurde eeuwen) .. daarna wilde ik een Konami ID ophalen, was de server overbelast.

Toen wilde ik het gisteren weer proberen, maar toen moest ik weer een lange update downen. Toen heb ik het voor gezien gehouden.

Is het wat overigens?
R-Type

Post by R-Type » Mon Apr 28, 2008 16:03

Ik vind het wel gaan. De snelheid ligt laag, is een tactische game. Maar ik weet niet echt wat nou het beste is. CQC lijkt erg lang te duren (iemand stunwurgen duurt zo 10 secs), wapens op het lichaam vuren kost je ook een heel magazijn. Headshots zijn instant kill. Ik ben dus geneigd om gewoon via FPS mode op hoofden te mikken. Maar ik gebruik zelden geweren, alleen CQC en Knife. Dit is wel veel moeilijker maar gewoon leuker imo.

Wel kun je je wapenskills levelen, met een Knife op Level 3 kun je bijvoorbeeld iemand vanuit een hold de keel door snijden.

Human shield is trouwens heel goed gedaan. Kijk, als je een teamgenoot raakt krijg je voor een seconde of 5 een safety lock op je geweer. Dat houdt dus in dat als jij iemand in je armen hebt, dat zijn hulpjes jou eigenlijk niet kunnen schieten (kans is groot dat ze hun maat raken en dus tijdelijk disabled zijn)... maar jij hen wel!

Gameplay vind ik minder, voor FPS mode moet je bijvoorbeeld L1 + Triangle drukken en dan Triangle blijven inhouden. Wisselen van wapens gaat net als in oude MGS single player mode, je moet ook bij ieder wapen L1 inhouden en gebruiken met R1 of R2. Het is echt geen pick up and play.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Mon Apr 28, 2008 17:03

inderdaad, dat switchen naar views is wel irritant, maar op een gegeven moment zal je vast wel een automatisme ervoor gaan krijgen...

maar ik vind zelf sneaken en mensen wurgen leuker dan het schieten...

je kan de game een beetje vergelijken met Metal Gear: Portable Ops alleen dan beter.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply