Sonic Unleashed

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Sonic Unleashed

Post by Ken » Sun Mar 30, 2008 15:05

Wat zie ik nu, een poging tot een fatsoenlijke Sonic game?

http://kotaku.com/371098/leaked-sonic-unleashed-footage
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Mar 30, 2008 22:44

Klopt! Zag het filmpje van de week ook ..

Zullen we nu dan eindelijk eens weer een (semi) 2D Sonic krijgen? Een beetje zoals in de stijl van de nieuwe Bionic Commando, die een soortgelijke gameplay introduceert?

Let's hope so!
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Mar 31, 2008 06:27

Het ziet er netjes uit. Maar hoevaak zijn we al teleurgesteld. Toch blijf je maar hopen he ? :P
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Aug 21, 2008 21:55

What the fuck mensen, Sonic Unleashed is echt de verassing voor mij geweest in Leipzig. Ik heb de level gespeeld waar de meeste demo's van zijn in die Zuid-Europese setting en keek nog even beduusd achterom naar het scherm. Het is niet te geloven, maar de 3D momenten tijdens de levels kloppen. Afgaande op filmpjes online baalde ik van deze move om toch naast (het echt gruwelijke) 2D gebeuren dit erin te knallen, maar het speelt gewoon goed. Snelheid, Graphics, Gameplay, Sonic heeft weer ballen. Godzijdank.
R-Type

Post by R-Type » Sun Aug 24, 2008 19:54

Hoe zit het met die Werewolf?
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Aug 24, 2008 22:31

Was je ook in Leipzig Ken? NIet gezien :)

Ik heb bij SEGA (persstand) het spel uitvoerig behind closed doors kunnen spelen. Naast het bekende Windwill level heb ik ook nog twee andere levels gezien en gespeeld.

Ik heb ook zeer aangenaam verrast. Het speelt lekker, de 2D stukjes zijn een welkome afwisseling en alles ziet er retestrak uit. Ik ben dus alleen NIET te spreken over het "Werehog" gedeelte. Het is gewoon een slap aftreksel van de andere gameplay.

Ik begreep van de PR-dame daar dat het meerendeel gelukkig overdag is, en het kleinere deel (40%) het nachtdeel met de Werehog.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Thu Nov 27, 2008 17:21

Vandaag uit de winkel mee genomen en ben toch wel te spreken over de game. De weerwolf levels zijn even wennen, maar niet eens zo slecht en de levels van Sonic zijn gelukkig weer pure snelheid. Ben toch wel verrast dat het een redelijk tot goede game is geworden.
ckong

Post by ckong » Thu Nov 27, 2008 21:06

Beloofd inderdaad veel goeds, maar vraag me wel af of er een groot verschil zal zijn qua gameplay tussen de Wii uitvoering en de XBOX 360 versie. Ofwel, welke versie moet ik kiezen?
almighty

Post by almighty » Thu Nov 27, 2008 21:20

http://www.youtube.com/watch?v=VUvjSqTzMdA
Gameplay kan ik je niet vertellen maar de 360 versie ziet er beter uit.
1 ding is zeker deze komt bij de collectie 8)
ckong

Post by ckong » Thu Nov 27, 2008 21:36

Dat is nog eens een leuk filmpje. Bedankt daarvoor.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 28, 2008 10:38

Alleen jammer van die Werehog-fucking-missies

de PR-dame op de GC gaf ook gewoon toe dat deze puur zijn toegevoegd om een bredere, nieuwe doelgroep aan te spreken :( blijkbaar weer typisch een voorbeeld dat ontwikkelaars en marketing een andere visie hebben.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Mon Dec 01, 2008 17:12

Gameholic wrote:Alleen jammer van die Werehog-fucking-missies

de PR-dame op de GC gaf ook gewoon toe dat deze puur zijn toegevoegd om een bredere, nieuwe doelgroep aan te spreken :( blijkbaar weer typisch een voorbeeld dat ontwikkelaars en marketing een andere visie hebben.


Ach, echt slecht zijn ze niet, maar wel traag en ze duren zo lang.
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Dec 01, 2008 17:28

En deze levels beslaan het merendeel van de game of niet?
R-Type

Post by R-Type » Thu Dec 04, 2008 23:02

Volgens IGN is de Werehog vreselijk en zit er ook weer vreselijke adventuring in. De game is voor 2 derde klote, volgens hun. IGN neem ik nooit zo serieus maar oa Eurogamer wel en zij geven de game een genereuze 4/10.

Ik vrees dat we hier wederom met een schijtspel te maken hebben, en dat het nu toch echt over is met Sonic. Ook al is het niet zo erg als de media beweert, een echte topper zal het ook niet zijn. En dus wel Sonic onwaardig.
almighty

Post by almighty » Thu Dec 04, 2008 23:14

Toch blij dat ik deze game niet heb gekocht want was er al een beetje bang voor.
Toch jammer want er waren hoge verwachtigen van deze game en helaas weer mislukt.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Dec 05, 2008 10:03

Tsja ik deel deze mening toch niet helemaal, tuurlijk ook deze Sonic is geen topgame, maar zo slecht is de game niet. Een 4 vind ik dan persoonlijk wat overdreven laag, als ze het nou tussen de 6 en de 7 gaven kon ik er wel mee leven. De Sonic levels zijn erg leuk om te doen en hebben pure snelheid. De Werehog zijn inderdaad wat minder, duurt lang, langzaam, maar de gameplay daarvan vind ik best wel goed.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jan 09, 2009 12:48

De PVC figures zijn trouwens nu te bestellen.

http://www.consoleshop.nl/product/62138 ... igure.html

Check ook Tails en Knuckles, ze zijn echt goed.
Post Reply