Rainbow Six Vegas 2

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Rainbow Six Vegas 2

Post by Ken » Wed Mar 19, 2008 20:53

Vanavond Vegas 2 aangeknald. Had niet erg hoge verwachtingen, maar wat ik nu heb gespeeld is echt ondermaats. Ik ga het vooral wel vergelijken met Call of Duty 4 en hoe meer je Vegas 2 zult spelen, hoe meer je COD4 zult waarderen. Slome gameplay (ligt niet aan manier van game, is gewoon niet goed uitgewerkt) met handeling van een oude oma en graphics van 3 jaar geleden. Doe jezelf een lol en laat deze game aan je voorbij gaan, knal vrolijk COD 4 in je 360 en wacht op een normale release.

Jammer.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Wed Mar 19, 2008 22:35

over snelheid gesproken, gisteren zat ik cod4 te gamen en kwam op een gehackte server waar rennnen wel 3x sneller is. echt neersteek heaven en shotgun heaven en mad gestoorde gameplay. was wel lachen.

ja vegas 2 laat me ook koud, uber traage gameplay helemaal. wordt te mechanisch.
Image
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Mar 20, 2008 00:06

Dacht ik al .. ik snap ook niet waarom ze weer het Vegas thema gebruikt hebben ... daar was ik al klaar mee.

Ik laat deze dan ook 100% liggen.
Dem.

Post by Dem. » Fri Mar 21, 2008 17:29

Ik twijfelde even. Had Vegas nooit gehaald, maar vind Rainbow Six games meestal toch ecth kick. Maarja, deze laat ik dus maar even liggen dus. Denk dat ik komende maand wel die nieuwe editie van GRAW2 ga halen.
R-Type

Post by R-Type » Fri Mar 21, 2008 20:05

Ik heb Vegas 2 ook niet gehaald. Ik vertrouwde geen zooi van die game. Het Vegas thema is lame, want Vegas 1 was ook al Vegas. Het kan dus nooit een compleet nieuwe game zijn. De hoofdpersoon heet Bishop en RB6V: Bishop zou eerst een expansion worden...

Verder zijn de graphics nauwelijks geupdate en de MP graphics ook nog steeds slecht. De locaties zien er zelfs slechter uit dan Vegas 1, veel te veel overdag in de zon.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Mar 21, 2008 21:23

Ik heb rb6 2 wel gekocht omdat ik deel 1 ook vrij veel gespeeld heb. Ik speelde altijd veel met vrienden terroristhunt. Maar het is zeker een veel tragere game dan cod4, het is ook niet echt te vergelijken imo. Je moet bij rb6 dekking zoeken en niet te lang blijven zitten want dan omsingelen ze je. Het is leuk voor erbij/tussendoor maar ook echt niet meer dan dat.
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Mar 22, 2008 01:19

Maar het rechtvaardigt toch niet de volle verkoop prijs?

Ik bedoel, waarom weer fucking Vegas? Waarom geen ander land bijv?

Misselijk word ik ervan ..
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Mar 22, 2008 01:24

Hoe cool had Rainbow Six New York of Rainbow Six Tokyo geweest...

gewoon luiheid dus wat op korte termijn misschien niet eens zoveel minder op zou brengen, maar op de lange termijn je serie een knauw geeft en fans laat afhaken.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sat Mar 22, 2008 10:35

Verkoopprijs te hoog, wacht op een used game. Die zal er snel zijn als ik jullie mag geloven. Als ik gisteren zo eens in mijn friendslist keek was iederen rb2 aan het spelen. Dus zo slecht zal het niet gesteld zijn. Zoals ik al eerder zei is het een leuke game voor erbij om met wat vrienden terroristhunt te spelen niet meer en minder. Maar goed gaan jullie lekker verder met zeiken.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Mar 22, 2008 13:03

Op het moment dat de nieuwe maps er zijn van COD4 is iedereen weer klaar met Vegas 2. Mensen willen gewoon heel even wat anders, hebben niks anders dan COD gespeeld de afgelopen maanden.
R-Type

Post by R-Type » Sun Mar 23, 2008 15:44

Ken wrote:Op het moment dat de nieuwe maps er zijn van COD4 is iedereen weer klaar met Vegas 2. Mensen willen gewoon heel even wat anders, hebben niks anders dan COD gespeeld de afgelopen maanden.

duh, RBV2 is zoals hij zelf al zegt hooguit een game voor tussendoor. 2 weekjes dus, dan speelt 75% die game niet meer. Voor een tussendoortje lijkt me 60 euro ook immer een te hoge prijs.. maar goed.

Ik wacht zelf op Haze, die lijkt me erg leuk.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Mar 24, 2008 02:58

En alle oude frustraties zitten er ook weer in. Niet kunnen coveren zoals je wilt, enemies die recht in je smoel spawnen en het ver gooien van granaten is ook nog een hele opdracht. Maar gelukkig is er nog 1 bij gekomen, als je respawned en je vrienden zitten in een druk vuurgevecht dan pleuren zou er lekker midden in zodat het meteen weer afgelopen is, thx ubisoft :s

Als je niet zo into rb bent, niet kopen. Vond je de eerst rb6 vegas cool dan is deze ook goed te pruimen. Owja je kunt nu ook een een stukje printen, goh waar halen ze het idee toch vandaan :?:
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Mar 25, 2008 22:25

Baki wrote:Verkoopprijs te hoog, wacht op een used game. Die zal er snel zijn als ik jullie mag geloven. Als ik gisteren zo eens in mijn friendslist keek was iederen rb2 aan het spelen. Dus zo slecht zal het niet gesteld zijn. Zoals ik al eerder zei is het een leuke game voor erbij om met wat vrienden terroristhunt te spelen niet meer en minder. Maar goed gaan jullie lekker verder met zeiken.

Inderdaad, iedereen speelt het niet, maar dat is eigenlijk altijd op Live. Van die twee wekelijkse trends, dat men allemaal dezelfde game speelt.

Maar 2dehands is deze game best een goede aankoop, ondanks de dezelfde frustraties die je al noemde
new challenger

Post by new challenger » Thu Mar 27, 2008 11:39

beetje late response maar ik heb t egt te druk :S

anyway, ik heb rb6 vegas VEEL gespeeld op mijn pc en daar was het echt een vette game op dus ik ga deel 2 ook zeker halen. toch moet ik idd wel toegeven dat er wel een beetje het add-on gevoel aangeplakt zit.
maar goed ik kom er van de week wel achter als ik (eindelijk) tijd heb om de game te kopen. :D
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Apr 27, 2008 18:41

Gameholic wrote:
Baki wrote:Verkoopprijs te hoog, wacht op een used game. Die zal er snel zijn als ik jullie mag geloven. Als ik gisteren zo eens in mijn friendslist keek was iederen rb2 aan het spelen. Dus zo slecht zal het niet gesteld zijn. Zoals ik al eerder zei is het een leuke game voor erbij om met wat vrienden terroristhunt te spelen niet meer en minder. Maar goed gaan jullie lekker verder met zeiken.

Inderdaad, iedereen speelt het niet, maar dat is eigenlijk altijd op Live. Van die twee wekelijkse trends, dat men allemaal dezelfde game speelt.

Maar 2dehands is deze game best een goede aankoop, ondanks de dezelfde frustraties die je al noemde

Ik moet mezelf eigenlijk gaan verontschuldigen ;) Ik heb de game voor een zacht prijsje in huis gehaald en ik heb er de afgelopen week enorm van genoten :) De singeplayer was flauw, maar wel in één ruk uitgespeeld.

Online is Terrorist Hunt met maten enorm leuk. Dat is eigenlijk de catch van deze game, zoals we eigenlijk al eens waren! Dus als je em voor een budget prijsje kan binnentikken moet je het zeker doen!
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Thu May 01, 2008 18:42

Heb de pc versie en die loopt als een trein i.c.m. de x-box 360 controller :D Had nog geen game van R6 Vegas in huis dus vond bij dit deel dat het even moest..... Leuke game, een beetje been there, done that (squad-based dan) maar heel vermakelijk. Ga ff de online modus checken :D
Post Reply