KOF XII

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

KOF XII

Post by legztec » Fri Feb 15, 2008 10:19

Ik zag wat footage van een expo op killecabs voorbij komen.
http://www.youtube.com/watch?v=CjScFUY1uLU

Zo op eerste gezicht ziet het er super goed uit!
2d fighting rules
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Feb 15, 2008 12:06

Ziet er inderdaad erg goed uit, gameplay zal ongetwijfeld wel goed zitten. Weinig vernieuwend maar toch veelbelovend, het lijkt erop dat alles wat tegenwoordig uitkomt op de taito x2 uitkomt?
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Feb 15, 2008 13:11

Ziet er echt goed uit, de belichting en shadows op de charas zijn echt cool, de gameplay ziet er ook goed uit. Wel dure grap die arcade hardware jammer genoeg.

Ben benieuwed hoe lang het duurt totdat het in de huiskamer speelbaar is.
Image
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Feb 15, 2008 15:21

Wat is deel 10 of X eigenlijk ?

is dat neowave?
Image
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Feb 15, 2008 19:30

Het ziet er weer net wat beter uit hoewel het verschil niet groot is.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Fri Feb 15, 2008 21:00

Het ziet er weer net wat beter uit hoewel het verschil niet groot is.


Je kijkt echt niet goed. de eerste paar beelden zijn van kof 11 , daarna zie je 12. Kijk eens naar de animaties van bijvoorbeeld het haar van Benimaru !
Ik denk dat kof XII geschiedenis gaat schrijven als de mooiste 2d fighter.
Hi-res sprites met vette animatie a-la SF3 3S !
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Feb 15, 2008 22:29

Sorry hoor maar het ziet er beter uit, maar ga nou niet zo praten ofdat de game grens verleggend is. Want dit is dus echt niet zo het ziet er goed uit, maar overdrijven is ook een vak.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Fri Feb 15, 2008 22:37

Hier een filmpje waar je het beter op kan zien : http://rapidshare.com/files/92016148/AOU08.avi.html

Het is een wereld van verschil met de oudere KoF ; eindelijk hebben ze gedaan waar de fans om hebben gevraagd. Iets wat we van Capcom (SF4) niet kunnen zeggen. SNK does what Capcom don't !
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Feb 15, 2008 22:46

Bedankt voor de betere link, het ziet er idd goed uit en het is ongetwijfeld de beste KoF teminste op grafisch gebied uit de geschiedenis. Maar als het de mooiste gaat worden is afwachten, vind het te vroeg om te oordelen of deze mooier is dan SF IV dat kan ik pas zeggen als beide producten af zijn. Maar dat ze goed bezig zijn durf ik wel te zeggen dat zag ik ookal vandaag bij de nieuwe Samurai Spirit Sen filmpjes.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sat Feb 16, 2008 16:25

Ja man dat ziet er echt goed uit, zeker op zon beter filmpje. Zulke vloeiende animaties. ben echt benieuwed hoeveel sprites/ frames per seconde ze doen.

2d forever, begin nu te hopen dat capcom SF4 realeased onder de naam SF4ex. Zodat er een nieuwe 2d sf4 kan gemaakt worden.

anyways wat is nou KOF 10 ?????????? is dat nou neowave ? 10th anyversari is een bootleg duzzzz wtf
Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Feb 17, 2008 12:15

Je hebt de volgende laatste 2D delen:

KOF 2003 op MVS
KOF Neowave op Atomiswave/PS2/Xbox
KOF XI op Atomiswave/PS2 (werd XI genoemd na 2003, wat de tiende game in de series was. Neowave is niet echt een nieuwe titel namelijk, maar een refurbished 2002)
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Sun Feb 17, 2008 15:11

ah je hebt gelijk Ken,

01. KOF 94
02. KOF 95
03. KOF 96
04. KOF 97
05. KOF 98
06. KOF 99
07. KOF 2000
08. KOF 2001
09. KOF 2002
10. KOF 2003
KOF neowave
11. KOF XI (XI noemen ze ook 2006 dacht ik)
12. KOF XII



beetje vag van de Neowave dan eigenlijk, levels zijn wel heel anders dan 2002 en de gameplay voelt wel anders vooral met die cancels en zow.

Ben ook benieuwed naar de refurbished KOF 98, die moet echt vet zijn.
Image
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Tue Feb 26, 2008 11:50

ff een HD versie van het filmpje:
http://www.gametrailers.com/player/30832.html

Toen ik m hd zag viel het me op dat de motion erg op die van Rumble fish leek.
Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar zoals ik het nu zie hebben ze de zelfde technologie gebruikt.

Hints waren bij mij waren de beweging van de benen van kyo bij zijn special combo kick en de fall motion algemeen.

Iemand die ook zo gek is als ik en het ook denkt te zien?

Ow en ik zag ook dat de background zoomde! :D
2d fighting rules
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Tue Feb 26, 2008 21:21

O , o , o wat ziet dit er toch goed uit.

Volgens mij is het niet dezelde techniek ; bij Rumble Fish bewegen de armen en benen afzonderlijk van elkaar net alsof ze niet bij het lichaam horen. Dit is gewoon goed geanimeerd.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Wed Feb 27, 2008 08:26

Er stond me iets van bij dat SNKP naar buiten had gebracht dat het een mix van 2d en 3d zou zijn http://www.kotaku.com.au/games/2007/09/ ... irmed.html

Daarom mijn theorie.
Btw als je Rumble fish 1 en 2 naast elkaar houd zie je duidelijk vooruitgang in de animatie. KOF XII zou de doorontwikkeling kunnen zijn.

Maar ik kan er ook totaal naast zitten :P
2d fighting rules
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Wed Feb 27, 2008 16:09

Ja man die hd versie pwnd, ik zie niet helemaal wat jij ziet maar ik zie wel een soort level die op spirited away lijkt overal varkens heheheh

Ben echt blij met de sprites die gast heeft echt skill, vette belichting en nu geanimeerd 0.o kan niet wachten.
Image
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Mar 09, 2008 23:17

Dit ziet er echt goed uit. Ik kan me hier meer op verheugen dan op SFIV. Ondanks dat ik geen jeugdige herinneringen heb aan KOF.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Mar 21, 2008 13:42

User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Mar 21, 2008 15:07

Wat een brute stijl, echt nice.

Die Nona designs zijn erg vet en dat het ook nog vloeiende animaties heeft moet echt te chill zijn.

gaat nog wel duuren jammer genoeg :/
Image
Post Reply