Soul Calibur 4 Surprise
Soul Calibur 4 Surprise
Om het nog niet te spoilen voor degene die het niet weten, ik vind die 'neiuwe' charas er cool en kan niet wachten tot ik met de true power speel.
Soull Cali gameplay heb ik altijd goed gevonden zeker en stuk beter dan Virtua Fighter en Tekken.
http://www.gametrailers.com/player/29550.html
Soull Cali gameplay heb ik altijd goed gevonden zeker en stuk beter dan Virtua Fighter en Tekken.
http://www.gametrailers.com/player/29550.html

Dit zuigt echt enorm. Krijg je zo'n kleine Yoda tegen je die natuurlijk lastig te raken is... Nee, blijf bij je leest. Gon, Dr.B, Spawn, Heihachi, Link.. ik haat ze allemaal.
Soul Calibur is zo'n serie, die met het eerste deel Tekken alle hoeken van het veld liet zien en vervolgens als een blok beton door het ijs is gezakt. Want de opvolgers van SC zijn gewoon zeer teleurstellende fighters.
Soul Calibur is zo'n serie, die met het eerste deel Tekken alle hoeken van het veld liet zien en vervolgens als een blok beton door het ijs is gezakt. Want de opvolgers van SC zijn gewoon zeer teleurstellende fighters.
Tjah en what about link en spawn in deel twee ?
Was dat ook zo erg ?
true dat het een commerciele stunt is maar still vader pwnz en wil wel graag met hem vechten in een game dat gewoon goede gameplay levert.
Er is al een retro SW fighting game geweest en die was erg slecht van wat ik me herriner, weet de naam niet een meer.
True about Yoda die chara is te klein en kan voor veel balance problemen zorgen, maar toch mischien heeft namco het opgelost
Het is dat ik van contrast hou.

Was dat ook zo erg ?
true dat het een commerciele stunt is maar still vader pwnz en wil wel graag met hem vechten in een game dat gewoon goede gameplay levert.
Er is al een retro SW fighting game geweest en die was erg slecht van wat ik me herriner, weet de naam niet een meer.
True about Yoda die chara is te klein en kan voor veel balance problemen zorgen, maar toch mischien heeft namco het opgelost

Het is dat ik van contrast hou.

Ik koop hem absoluut wel, al is het maar voor de online play.
De Starwars personages interesseren me niet. Maar vooral Yoda is lame, hij is met hori slashes bijna niet te raken. Yoda komt trouwens ook op de Ps3 en Vader op de 360, en waarschijnlijk wordt het een download waar je voor moet dokken. Dat doe ik dus niet, 1 zo'n wanker vind ik wel genoeg.
De game zelf moet behoorlijk goed zijn, onder andere 1up rept van het beste deel sinds deel 1.
De Starwars personages interesseren me niet. Maar vooral Yoda is lame, hij is met hori slashes bijna niet te raken. Yoda komt trouwens ook op de Ps3 en Vader op de 360, en waarschijnlijk wordt het een download waar je voor moet dokken. Dat doe ik dus niet, 1 zo'n wanker vind ik wel genoeg.
De game zelf moet behoorlijk goed zijn, onder andere 1up rept van het beste deel sinds deel 1.
almighty wrote:Mischien (nadat ik iets beter ben haha) een potje onlinne doen
Mijn laatste SC was SC3 en die was een stukje minder goed dan de eerste 2.
Deze heeft qua stijl wel wat van SC3, maar voelt toch heel anders aan. SC3 was qua moves en animaties totaal niet indrukwekkend, deze is dat juist wel weer. De camera doet mooi mee bij bepaalde moves en throws, het loopt gelikt. Wat dat betreft ligt ie in lijn met het origineel.
Namco valt nu niet echt meer cheapness te verwijten want bijv. zo'n Tira en Cassandra zijn behoorlijk revamped. En volgens mij is Mitsurugi dat ook. De moves zijn dus helemaal weer nieuw, en de game komt op mij dus ook over als iets behoorlijk nieuws itt een VF5. Ik ben dus de hele middag al in trainingmode bezig.
Nadeel is de wel heel erg lame Story mode, daar is echt niets meer van over. Het is wel origineel (met tag battles enzo) maar kort en dom. Maar daar koop je een fighter niet voor.
Echt een lekkere game is dit.
Iemand al een vast personage?zelf speel ik graag met Tira.
Best moelijk haar combos maar eenmaal gelukt dan is het het zeker waard.
Jammer dat ik helaas al 3 quiters ben tegen gekomen en hoop dat ze dat snel gaan fixen.
Die Joda is trouwens lastig te raken/pakken en baal soms dat er van die figuren voor een snelle win gaan en hem nemen.(dan maar gewoon button bashen hehe
)
Maar de game is echt goed en zeker geen spijt van.
Mometeel zit ik op een winpercentage van +65% (62/32/rank 1700) en er zit nu een stijgende lijn in.
Best moelijk haar combos maar eenmaal gelukt dan is het het zeker waard.
Jammer dat ik helaas al 3 quiters ben tegen gekomen en hoop dat ze dat snel gaan fixen.
Die Joda is trouwens lastig te raken/pakken en baal soms dat er van die figuren voor een snelle win gaan en hem nemen.(dan maar gewoon button bashen hehe

Maar de game is echt goed en zeker geen spijt van.
Mometeel zit ik op een winpercentage van +65% (62/32/rank 1700) en er zit nu een stijgende lijn in.
Als ik wil winnen kies ik Astaroth wel. Met hem verlies ik bijna niet online, dankzij de brokenheid van hem. Ware het niet dat ik maar liefst 4 quitters op rij had in Ranked. Ik speel dan ook geen ranked meer (stats 2-5 ofzo, doordat ik Ranked alleen met Cassandra speelde en door quitters). Probleem dat ik online heb is met de just frames en rolling motion inputs, dus met Cassandra's Angel step die mij online gewoon niet lukt. De Just Frame combo's lukken me ook niet.
Punt is dat de online mode aantoont hoe broken de engine van deze serie eigenlijk is. Ik heb dan godzijdank geen 360 en dus geen last van Yoda (dit is echt Gon van SC) maar ook Astaroth en Sophitia zijn broken en veel van hun moves hebben priority over aanvallen na een block.
Bijna niemand die ik tegenkom speelt met skills, het is allemaal lagtactics (2 hit combo's die sneller zijn dan jouw block) of veilige lange afstand met characters als Kilik en Astaroth. Mijn eigen wins zijn ook skilloos behaald.
Online SC is pure shit (naast al die issues werkt communicatie ook niet), behalve als je tegen friends speelt is het wel leuk. Voor de rest is het een heerlijk spel.
Punt is dat de online mode aantoont hoe broken de engine van deze serie eigenlijk is. Ik heb dan godzijdank geen 360 en dus geen last van Yoda (dit is echt Gon van SC) maar ook Astaroth en Sophitia zijn broken en veel van hun moves hebben priority over aanvallen na een block.
Bijna niemand die ik tegenkom speelt met skills, het is allemaal lagtactics (2 hit combo's die sneller zijn dan jouw block) of veilige lange afstand met characters als Kilik en Astaroth. Mijn eigen wins zijn ook skilloos behaald.
Online SC is pure shit (naast al die issues werkt communicatie ook niet), behalve als je tegen friends speelt is het wel leuk. Voor de rest is het een heerlijk spel.