Kerst Playtime

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Kerst Playtime

Post by Ken » Mon Dec 24, 2007 15:30

De meesten van jullie zullen de komende twee dagen vrij zijn.
Zijn er nog plannen om een oude game op te pakken of een game uit te spelen die nog in de seal zat?

Enigszins jammer dat de tijden wat veranderd zijn en ik niet de hele dag voor de tv kan zitten met de Kerst, maar ik hoop toch nog stiekem hier en daar een paar uurtjes voor de buis te hangen, al is het alleen maar om de nostalgie.

...Resident Evil 2 anyone?
almighty

Post by almighty » Mon Dec 24, 2007 15:42

Zelf met de Kerst naar familie (zucht) en als er nog wat tijd over is dan kruip ik lekker achter m'n duo :)
Heb nog aardig wat games te spelen.
R-Type

Post by R-Type » Mon Dec 24, 2007 20:46

Nostalgie kom ik niet echt aan toe, wel had ik laatst weer zin in het spelen van Final Fantasy 8 en Resident Evil Directors Cut. Ben echter te lui om mijn Ps1 aan te sluiten en mijn Ps3 pakt deze NTSC retrotitels niet.

Ik heb tevens mijn 360 collectie geruild en verkocht voor allemaal Ps3 games die ik ook nog niet heb gechecked; oa Ratchet, Uncharted en Folklore.

Ik denk dat ik Folklore ga doen, die game heeft een toffe sfeer.
Peet1979

Post by Peet1979 » Mon Dec 24, 2007 21:17

Ik heb gisteren Uncharted uitgespeeld dus heb nu ff niets meer te spelen op de PS3. Uncharted is trouwens echt een leuke game om te spelen. Lang geleden dat ik weer zoveel fun heb gehad met een game. Al is de game niet moeilijk en niet al te lang, het is gewoon FUN om te spelen.

Ach..ga gewoon even wat demo's uitproberen, kijken of er iets leuks tussen zit.

En anders speel ik nog wel wat potjes Dodonpachi DOJ op mijn cab, dat verveelt nooit!
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Dec 24, 2007 21:19

Ik ga gewoon lekker vreten en zuipen! Als er dan nog wat tijd over is ga ik gewoon een filmpie checken, heb nog aardig wat hd's en blu ray's liggen die ik nog moet kijken.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Mon Dec 24, 2007 21:28

Ben nu net weer begonnen met Viewtiful Joe 2. Ging verrassend makkelijk door de levels heen. De game is toch echt makkelijker dan zijn voorganger.

Verder bezig met parapa the rapper op de psp weer. Ga daarna weer verder met een zooi andere games die hier nog liggen en nog niet uitgespeeld zijn...maar denk niet dat ik het voor kerst red om nog ongeveer 15 games uit te spelen....
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Blackdragon

Post by Blackdragon » Mon Dec 24, 2007 22:35

Morgen ga ik Resident Evil 3 in de ochtend spelen en daarna lekker eten en drinken. Heel misschien dat ik er nog een potje Ikaruga aan vast ga plakken.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Jan 04, 2008 01:17

Ik heb tijdens de kerst even met Ryo in Dobuita rondgewandeld ;) heerlijk nog Shenmue. Die kerstsfeer ziet er echt top uit!
Post Reply