[Xbox360] Ridge Racer 6

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

[Xbox360] Ridge Racer 6

Post by Ken » Tue Oct 11, 2005 11:32

Ik begin nu toch lichtelijke hypetrekjes te krijgen voor Namco's Ridge Racer 6 mensen.
Ik heb de game op de Tokyo Game Show gespeeld en naast dat het er behoorlijk cool uitzag met een echte Ridge Racer look, speelde het ook weer als vanouds.
Lekker arcade driften, zoals het hoort dus. Hier enkele nieuwe pics van de Japanse website Watch Impress.
Image
Image
Image
Image
Image

Voor alle foto's en namen van auto's en tracks ga dan naar deze link:
http://www.watch.impress.co.jp/game/doc ... 007/rr.htm
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Tue Oct 11, 2005 14:04

Ik denk dat je dit spel gespeeld moet hebben om hier wat positiefs over te kunnen zeggen. Ik vind het er persoonlijk niet uitzien voor een next-gen spel en het arcade maar dan 'over the top'. Maar goed, ik heb dan ook heel weinig met de Ridge Racer serie (hoewel ik wel een aantal RR games heb).

Wat ik wel grappig vind is dat deze game op de X360 uitkomt :) RR is toch altijd PS geweest.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Oct 12, 2005 11:02

Dat hij op de xbox uitkomt heeft mss te maken met dat progeen voor ps3 moeilijker en duurder is dan voo xbox360.

ERgens hoop ik dat zij een arcadekast hiervan maken met 4 speler functie en dat die dan ook komt naar nederland. Ik hoop tevens dat ze weer teruggaan naar de besturing van de eerste rr, want daarin vond ik driften nog steeds het bbeste.

die rode tunnel ziet er wel gelikt uit, daar zou ik wel doorheen willen scheuren.
Keep on Dreaming
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Wed Oct 12, 2005 11:32

Een tijdje terug zat ik screens te posten op DGS en toen kwam ik dit tegen:

http://dgs-online.nl/image.asp?id=29619

Vage shit of niet? Check die Pac-Man. Hoe dit uitgewerkt gaat worden (mini game tijdens het racen voor een boost?) vraag ik me sinds die post af... Misschien kan iemand hier opheldering geven?
Arno

Post by Arno » Wed Oct 12, 2005 12:13

Wellicht dat je misschien in een mini-game kunt springen als je het even niet meer ziet zitten. Het lijkt mij namelijk nogal lastig tijdens het racen tegelijkertijd ook Pac-man te spelen :P
Chipp

Post by Chipp » Wed Oct 12, 2005 12:40

Volgens mij komt dat alleen boven als je weer een lap verder bent o.i.d. Gewoon voor de sier.

Ridge racers op de psp heeft ook zoiets alleen dan met dat old-school racegamepje van het begin(welke game is dat btw??)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Oct 12, 2005 16:52

Die pac man komt gewoon voor de sier in beeld met je tussenstanden van rondetijden etc., je kunt er verder niets mee.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Wed Oct 12, 2005 19:40

Hmmz, oke. Das jammer. Was wel vet geweest als je met de rechterstick een extra boost ofzo zou kunnen verdienen, had me erg orgineel geleken iig.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Oct 13, 2005 10:19

kan het wel waarderen dat Nmco ook wat van de historie in de rr games inbouwd.
Keep on Dreaming
Post Reply