Street Fighter IV

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
ne0

Post by ne0 » Sat Mar 07, 2009 13:19

Hmm blijkbaar is de order van mn TE stick gecancelled :cry: Ik check deze game van de zomer nog maar eens denk ik, beetje anticlimax had ik net zo goed vorige maand een andere stick gehaald :/
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Mon Mar 09, 2009 15:51

ook genaaid, gisteren de shoryuken skinpack geboekt bij de USA psn en hij doet het niet op me pal sf4 :/
Image
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Apr 24, 2009 14:54

De Challenge mode update is nu uit. Heb hem vandaag gedownload alleen werkt hij nog niet op mijn 360 en ik ben als ik op dergelijke fora browse niet de enige. PSN gaat wel goed. Online ligt helemaal plat, dus ook geen Ranked etc. In arcade mode heb ik wel haperingen bij het "Versus" scherm... hopelijk blijft dit niet zo na deze update, ik irriteer me er mateloos aan.
Derek

Post by Derek » Tue Apr 28, 2009 21:02

Heb vanavond m'n eerste paar potjes Championship Mode gespeeld op PSN en ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Het is sowieso een hele verbetering dat je niet meer kan zien welke character je tegenstander kiest. Ben ook veel minder Kens tegengekomen. Voor het eerst eens wat fatsoenlijke potjes gespeeld tegen El Fuerte en Chun-Li.

Het disconnectprobleem lijkt nu ook grotendeels opgelost te zijn doordat het percentage dat je gedisconnect hebt nu vermeld wordt. Cheaters dus lekker wegkicken! Is er trouwens ook al een lijst beschikbaar met de vereiste GP's per rank? Zit nu zelf op zo'n 470 GP's en nu 3-B volgensmij.

Hier trouwens geen problemen om online te spelen op PSN. Zal ondertussen ook wel verholpen zijn neem ik aan.
Post Reply