Street Fighter IV

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Feb 25, 2008 23:02

In beweging ziet het er inderdaad ontzettend mooi uit zeg! Man, man, man. Dit bewijst maar weer eens dat je niet op stilstaande beelden af moet gaan.
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Wed Feb 27, 2008 12:29

Ik probeel het nieuws een beetje bij te houden.
Ik moet zeggen dat SFIV er geweldig uit ziet. Effecten en camera movement is allemaal helemaal super.

Een heel klein minpuntje grafisch is dat de koppen tot op belachelijk lelijk zijn en dat chun li er uit ziet als een bodybuildster.

Qua gameplay van wat ik gelezen heb heb je 2 gauges om Ultra en revenge moves te doen. Ook heb je "saving" wat een soort block and attack is en je moet timen met de aanval van je tegenstander.

Maar alle filmpjes die ik gezien heb zouden buiten grafix om de nieuwe "super hyper streetfighter 2 turbo champion bokki wokki" kunnen zijn.
M.a.w. ik krijg een beetje het gevoel dat we met de gameplay weer een zoveelste verlenging hebben van SF2 ipv sf3.

Ook al zijn de nieuwe gameplay toevoegingen wel belovend zie ik het nog niet terug in de gameplay filmpjes.
2d fighting rules
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Mar 09, 2008 23:19

Hoe vinden jullie die nieuwe art trailer van SFIV? Chun Li vs. C. Viper.

http://www.gametrailers.com/player/31612.html
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Mar 10, 2008 18:34

Gruwelijk.. ik ben nooit een echte diehard SF speler geweest (ondanks ik SFII heel erg kon waarderen) maar hier begin ik toch wel warm voor te draaien hoor!
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Fri Mar 21, 2008 15:30

Image
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Mar 30, 2008 23:57

Nieuwe filmpjes van Sagat en Balrog (Japanse naam, M.Bison in EU) zien er cool uit. Check even youtube.
R-Type

Post by R-Type » Mon Mar 31, 2008 20:22

De game heeft nu grafische touches als shaders etc gekregen waardoor de personages er niet meer blocky uitzien.

Image
Het ziet er nu pas echt goed uit.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Apr 01, 2008 14:55

Vet hoor, schijnt echter pas eind augustus uit te komen las ik ergens...?

Image
Whitevillage

SF4 impressies

Post by Whitevillage » Tue Aug 12, 2008 22:54

Hey, een vriend van me die onlangs weer terug is in Nederland heeft in Japan SF4 uitvoerig mogen checken in de arcades. Hij is er laaiend enthousiast over, een korte impressie/samenvatting van wat ik mij herinner:

- Zangief, Blanka en Rufus zijn zeer sterk in matches, C.Viper is dat weer niet en moet voorzichtig meegespeeld worden (denk dat ie daar mee bedoeld als in turtelen en defensief zijn).
- Zeth schijnt een soort Dhalsim te zijn met zijn uitrekkende armen, verder geen info.

Ik zal binnenkort nog eens met hem praten, of hem doorverwijzen naar dit forum en topic. :P
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Jan 10, 2009 18:39

De Limited Edition wordt echt heel limited, trust me on that one. Zonder pre-order ga je er denk ik geen bemachtigen.
almighty

Post by almighty » Mon Jan 12, 2009 15:29

Image
Ideal for gamers favoring a traditional console controller without wishing to compromise on features, the Street Fighter IV FightPad features an enlarged circular eight-way floating D-Pad and arcade style six-button configuration. An integrated D-Pad switch allows gamers to alternate between D-Pad and Analog Sticks and combined with official artwork featuring an assortment of famous Street Fighter® characters, the Street Fighter IV FightPad is destined to be the controller of choice for discerning fans and those seeking a competitive advantage.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Jan 12, 2009 16:03

Je hebt hiervan ook een stick, die pas zou ik minder op vertrouwen qua speelbaarheid.
almighty

Post by almighty » Mon Jan 12, 2009 16:27

Prijs valt reuze mee en er zijn volgens mij 5 verschillende versie's.
Heb hier al een stick en de prijs van de SF IV stick is mij het niet waard.
De artwork ziet er ook wel goed uit op deze controllers en vooral de 'Ken' versie.
Misschien dat ik er wel eentje bestel :roll:
Image
Blackdragon

Post by Blackdragon » Mon Jan 12, 2009 17:22

Als deze d-pad echt een stuk beter is dan ga ik er ook 1 bestellen.
almighty

Post by almighty » Mon Jan 12, 2009 17:41

Blackdragon wrote:Als deze d-pad echt een stuk beter is dan ga ik er ook 1 bestellen.

slechter kan hij nooit zijn :P
ne0

Post by ne0 » Mon Jan 12, 2009 21:20

Ik heb zelf die madcatz tournament stick besteld. Ik vind hem ook veel te duur maar ik ben bang dat ik er weer spijt van krijg als ik hem NIET bestel :) En besides ik kan hem denk ik altijd wel weer doorverkopen aan het shoryuken publiek, die lui geven meer aan joysticks uit dan aan huur of hypotheek volgens mij.

Maargoed, eerst maar eens zien of dat ding uberhaupt geleverd wordt.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Mon Jan 12, 2009 22:15

almighty wrote:
Blackdragon wrote:Als deze d-pad echt een stuk beter is dan ga ik er ook 1 bestellen.

slechter kan hij nooit zijn :P


Daar heb je dan weer helemaal gelijk in.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jan 13, 2009 00:37

Ik heb de Ken-editie maar even rap besteld! Die zijn volgens mij ook zo op. Verder lijkt me de pad ook handig voor andere XBLA-titels, dus het is nooit een miskoop.
almighty

Post by almighty » Tue Jan 13, 2009 08:24

Gameholic wrote:Ik heb de Ken-editie maar even rap besteld! Die zijn volgens mij ook zo op. Verder lijkt me de pad ook handig voor andere XBLA-titels, dus het is nooit een miskoop.

Same here :)
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Tue Jan 13, 2009 09:16

Alleen hebben de 360 pads wel bedrading, dit in tegenstelling tot de PS3 versies. Anno 2009 zie ik het niet bepaald zitten om op de 'next gen' platformen met een bedraadde controller aan de slag te gaan.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Jan 13, 2009 12:02

pads voor fighting games :evil: yuk
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jan 13, 2009 12:05

Robert wrote:Alleen hebben de 360 pads wel bedrading, dit in tegenstelling tot de PS3 versies. Anno 2009 zie ik het niet bepaald zitten om op de 'next gen' platformen met een bedraadde controller aan de slag te gaan.


LOL ik wist wel dat je dit zou zeggen :) Jij hebt echt een kabel fetisj he :)

Mij maakt het niet zoveel uit, plus ik ga zowiezo voor de Xbox 360-versie gok ik.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jan 13, 2009 12:11

Beter gezegd; wie van het forum gaan voor de 360-versie? En wie voor de PS3-versie?
almighty

Post by almighty » Tue Jan 13, 2009 12:57

Gameholic wrote:Beter gezegd; wie van het forum gaan voor de 360-versie? En wie voor de PS3-versie?

Lijkt mij duidelijk he :wink:
Zeker voor het onlinne gebeuren ga ik zeker voor de 360 versie.
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Post by ElPancho » Tue Jan 13, 2009 13:08

de limited edition is dat de uitgave met bonus dvd en kalender ?

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-el- ... -35nl.html


360 for me btw.
Post Reply