Street Fighter IV
MUSOLINI wrote:check die graphics. als ze het toch echt in 3d gaan maken, waarom dan geen DOA4, SC4, VF5, T6 graphics. dit is gewoon lelijk. maak ni uit hoe groot je als fan ook bent. laat dit aan iemand zien die een ps3 of 360 heeft en zeg ni erbij dat het sf4 (dus een legendarisch spel serie) gaat en ze zullen zwaar teleugesteld zijn. maar lang ni zo zwaar als mij. geen final death battle dus uussen ryu en gouki. GEEN 2D. fuck. hopelijk speelt het nog enigzins fatsoenlijk. mijn expectations zijn in ieder geval zwaar laag geworden, dus als het uit komt is het in ieder geval zeker beter dan wat ik er nu van verw8.
Die mensen waren ook teleurgesteld in SF3, omdat deze serie niet aanslaat bij de gemiddelde gamer. Als zij niet teleurgesteld zouden zijn, dan houdt het in dat je met iets standaards als Tekken te maken zou hebben. En SFIV gameplay wordt volledig 2d.
Ryu tegen Gouki... voor de 100e keer? Ik ben blij als die ongebalanceerde Gouki eindelijk weer opgerot is tbh. Ik ben hem kotsbeu. Zowiezo ben ik die Shotos beu, ik kies ze echt nooit in SF3 online. Ryu mag dan wel blijven als een soort van SF icoon, de rest van de shotos/clones mogen oprotten.
De beste fighting games vind ik zowiezo degene die drastisch gingen vernieuwen in oa lineup; zoals SF3, MOTW, FF3...
Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.
- d
- Active Level:
- Posts: 1395
- Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
- Location: Almere psn=danielplatinom
- Contact:
Ken wrote:R-Type wrote:Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.
Het zou echter ook onverstandig zijn om het te negeren.
Precies!
Deze screenshots worden zo maar uit het niets op het net geplaatst, juist om op forums een hype te creeeren. Tering, we zijn gewoon lab-rats
R-Type wrote:MUSOLINI wrote:check die graphics. als ze het toch echt in 3d gaan maken, waarom dan geen DOA4, SC4, VF5, T6 graphics. dit is gewoon lelijk. maak ni uit hoe groot je als fan ook bent. laat dit aan iemand zien die een ps3 of 360 heeft en zeg ni erbij dat het sf4 (dus een legendarisch spel serie) gaat en ze zullen zwaar teleugesteld zijn. maar lang ni zo zwaar als mij. geen final death battle dus uussen ryu en gouki. GEEN 2D. fuck. hopelijk speelt het nog enigzins fatsoenlijk. mijn expectations zijn in ieder geval zwaar laag geworden, dus als het uit komt is het in ieder geval zeker beter dan wat ik er nu van verw8.
Die mensen waren ook teleurgesteld in SF3, omdat deze serie niet aanslaat bij de gemiddelde gamer. Als zij niet teleurgesteld zouden zijn, dan houdt het in dat je met iets standaards als Tekken te maken zou hebben. En SFIV gameplay wordt volledig 2d.
Ryu tegen Gouki... voor de 100e keer? Ik ben blij als die ongebalanceerde Gouki eindelijk weer opgerot is tbh. Ik ben hem kotsbeu. Zowiezo ben ik die Shotos beu, ik kies ze echt nooit in SF3 online. Ryu mag dan wel blijven als een soort van SF icoon, de rest van de shotos/clones mogen oprotten.
De beste fighting games vind ik zowiezo degene die drastisch gingen vernieuwen in oa lineup; zoals SF3, MOTW, FF3...
Het is gewoon niet verstandig om een game te beoordelen op een paar alpha shots.
van sf3 snap ik het wel, het was te gecompliceert. de mensen hadden jaren nodig om het te waarderen voor wat t eigenlijk is. besides, sf3NG was waardeloos. pas bij SI werd de game goed, en TS werd het perfect, of bijna in ieder geval.
en ja, FF3, de RB games en MOTW zijn fantasties. maar kijk wat er met SS gebeurde na 2? het werd steeds slechter en slechter, tot aan de punt dat het nu zwaar sucked. de game is van mij favo 2d fighter (ss2 tijd) tot een fucked up gaming series gegaan (vanaf SSV werd t echt te gek, negatief bedoeld dus).
je hebt helemaal gelijk dat je nieuwe characters moet introduceren, maar laat dan goede met de verhaal mee te maken characters nog wel in de game dan AUB. want sagat hoorde net zo zwaar in sf3 te zijn als gouki en ryu. fuck, zou waarsachijnlijk mijn favoriete sprite ooit in een game geweest zijn.
SNK pompte die games te snel achter elkaar uit met andere teams. Na het faillissement in 2000 was SNK imo zowiezo niet veel soeps meer. Bijna alles wat daarna uitkwam was bagger, dieptepunten SSV, KOF2001 en Slug 4.
SS3 viel wat tegen, maar was opzich niet heel slecht. Gewoon rushed. SSIV vond ik echter weer een uitstekende game.
In Capcom Japan heb ik wel vertrouwen.
SS3 viel wat tegen, maar was opzich niet heel slecht. Gewoon rushed. SSIV vond ik echter weer een uitstekende game.
In Capcom Japan heb ik wel vertrouwen.
Ja ik heb hem gezien, echt "real life" graphics:
Ik vind dat we gewoon met zijn allen af moeten wachten tot er wat gameplay footage komt. Misschien wordt het niks, maar iedereen is zo negatief alleen op basis van graphics en dat in een waarschijnlijk vroeg stadium in de ontwikkeling van de game. Ik dacht toch dat de 2d fighting fans hier op het forum meer op hadden met gameplay en niet zichzelf zo blind zouden staren op de graphics...
Het is misschien niet wat iedereen verwacht had maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat het zuigt. Ik blijf erin geloven in ieder geval, tot ik gameplay gezien heb.
Ik vind dat we gewoon met zijn allen af moeten wachten tot er wat gameplay footage komt. Misschien wordt het niks, maar iedereen is zo negatief alleen op basis van graphics en dat in een waarschijnlijk vroeg stadium in de ontwikkeling van de game. Ik dacht toch dat de 2d fighting fans hier op het forum meer op hadden met gameplay en niet zichzelf zo blind zouden staren op de graphics...
Het is misschien niet wat iedereen verwacht had maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat het zuigt. Ik blijf erin geloven in ieder geval, tot ik gameplay gezien heb.
- d
- Active Level:
- Posts: 1395
- Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
- Location: Almere psn=danielplatinom
- Contact:
ruderudie wrote:Ik vind dat we gewoon met zijn allen af moeten wachten tot er wat gameplay footage komt. Misschien wordt het niks, maar iedereen is zo negatief alleen op basis van graphics en dat in een waarschijnlijk vroeg stadium in de ontwikkeling van de game. Ik dacht toch dat de 2d fighting fans hier op het forum meer op hadden met gameplay en niet zichzelf zo blind zouden staren op de graphics...
Het is misschien niet wat iedereen verwacht had maar dat wil nog niet automatisch zeggen dat het zuigt. Ik blijf erin geloven in ieder geval, tot ik gameplay gezien heb.
Helemaal gelijk ja. Maar het betekend dat iedereen ook hoopt dat het goedkomt, maar iedereen is zich op deze manier psychologisch aan het voorbereiden op een dode mus.
- d
- Active Level:
- Posts: 1395
- Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
- Location: Almere psn=danielplatinom
- Contact:
Rano wrote:HD sprites zijn haast niet te doen. Dan mag je ook wat vloeiendere animaties doen. Weet je hoeveel werk dat is
Daarom zou dat ook zo supervet zijn. Hier in dit artiekel noemt ie dat de 'safe route'. Nou niet echt safe om 1080p HD 2D game te maken. Is nog nooit gedaan!!!!!!!!!!!!!
Zelf nog niet helemaal gelezen, maar check it out!!!!!!!! Uit de EGM
http://www.anaitgames.com/?p=7065
van wat ik snel heb doorgelezen is het juist dat ze beide gamers willen aantrekken...core en main....parry systeem hebben ze verwijderd voor een nieuwe soort functie of iets dergelijks.
Parry was een soort beta voor die save functie....nou, het ziet er wel tof uit, denk dat het in beweging 10x toffer zal gaan zijn.
Kan niet wachten op de eerste vid's
Parry was een soort beta voor die save functie....nou, het ziet er wel tof uit, denk dat het in beweging 10x toffer zal gaan zijn.
Kan niet wachten op de eerste vid's
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
kof 2k1 was echt vet om te spelen. grafisch is t mischien de lelijkste kof ooit, maar de playabilety is er echt.
p.s. die shit zou mischien zwaar veel tijd kosten en fucking duur zijn, maar kan iemand zich eens echt voorstellen hoe VET een echte next gen HD 2d fighter die met 60 frames ps animeert zou zijn? te vet. als een bewegende manga, of anime action right on your screen. interactieve bgs en all. shit, zullen we ooit zoiets krijgen? aangezien kof en sf cell shaded gaan betwijfel ik t. jammer, echt jammer gewoon.
p.s. die shit zou mischien zwaar veel tijd kosten en fucking duur zijn, maar kan iemand zich eens echt voorstellen hoe VET een echte next gen HD 2d fighter die met 60 frames ps animeert zou zijn? te vet. als een bewegende manga, of anime action right on your screen. interactieve bgs en all. shit, zullen we ooit zoiets krijgen? aangezien kof en sf cell shaded gaan betwijfel ik t. jammer, echt jammer gewoon.
Die vid is alle gameplay maar dan gejat van de vid in de volgende link.
http://www.youtube.com/watch?v=uGuqh6v-gNk
Hier vind je ook uitleg van een staffmember van capcom over het systeem en waarom hij het zo heeft gedaan. In het midden wordt de vid even onderbroken door geometry wars.
http://www.youtube.com/watch?v=uGuqh6v-gNk
Hier vind je ook uitleg van een staffmember van capcom over het systeem en waarom hij het zo heeft gedaan. In het midden wordt de vid even onderbroken door geometry wars.
vet filmpje, toch wel schokend om het zo 3d te zien.
De animaties zijn wel lachen gedaan ook zeker met de expressies erin dat is wel een plus.
Gameplay lijkt ook solid, alleen word ik bang voor infititys en combos met specials die een hele balk wegvreten. Als er maar genoeg leven overblijft om een comeback te maken.
Stijl gaat wel die hoofd van ryu ziet er wel grof uit, mischien is hun excuss dat ie oud geworden is hehehe he.
Anyways ik wil hem wel spelen en ben ook benieuwed hoe die online World warrior shizzle word.
De animaties zijn wel lachen gedaan ook zeker met de expressies erin dat is wel een plus.
Gameplay lijkt ook solid, alleen word ik bang voor infititys en combos met specials die een hele balk wegvreten. Als er maar genoeg leven overblijft om een comeback te maken.
Stijl gaat wel die hoofd van ryu ziet er wel grof uit, mischien is hun excuss dat ie oud geworden is hehehe he.
Anyways ik wil hem wel spelen en ben ook benieuwed hoe die online World warrior shizzle word.