Gunstar Super Heroes

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Shurik

Gunstar Super Heroes

Post by Shurik » Mon Oct 10, 2005 19:52

Voor mij is dit een van dé titels van dit jaar, al verklaren velen me waarschijnlijk voor gek. Maar zijn er nog meer mensen die hier naar uit kijken? Heeft Ken hem al geprobeerd? Als ie maar een beetje in de buurt komt van het origineel op de Mega Drive ben ik tevereden.

Treasure stelde mij erg teleur met Advance Guardian Heroes, maar verblijdde me aan de andere kant met het miskende Astro Boy: Omega Factor op de GBA. En ik hoop dat Gunstar Super Heroes ook wat is geworden.

Hier is de link naar de officiële pagina
http://www.gunstar-s-heroes.com/about/index.html
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Oct 10, 2005 19:53

Ik heb hem al gespeeld en was niet onder de indruk...beetje hetzelfde als Guardian Heroes Advance, die games horen niet thuis op een handheld en dat is te merken.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 20:51

DreamerNL wrote:Ik heb hem al gespeeld en was niet onder de indruk...beetje hetzelfde als Guardian Heroes Advance, die games horen niet thuis op een handheld en dat is te merken.


Die game is gemaakt voor de Megadrive, was echt het leukste twee speler spel op de Megadrive, naar mijn mening dan wel te verstaan
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 11, 2005 06:59

Ik heb em gespeeld en ik vind em wel aardig, maar wat ik dus niet snap is dat de game op de GBA is uitgekomen. Zet deze game op de PSP of NDS en je kunt er veel meer mee. Aan de andere kant hebben we het over Treasure, dus niet is vanzelfsprekend.
Ms. NES

Post by Ms. NES » Fri Oct 14, 2005 10:47

Ik had het ook al gevolgd, en verbaas me steeds meer over de 'aangepaste' ports naar de handheld. Bij Mario Kart voor de GBA ben ik al afgehaakt. En dan Metal Slug op een Nintendo handheld...maar dit spant echt de kroon! Die games speel je gewoon lekker met zijn 2-en op je oude console (of de arcade kast), niet in de bus, kijkend op een klein schermpje. Jammer, jammer...
Perkunas

Post by Perkunas » Mon Oct 17, 2005 20:26

Ms. NES wrote:Ik had het ook al gevolgd, en verbaas me steeds meer over de 'aangepaste' ports naar de handheld. Bij Mario Kart voor de GBA ben ik al afgehaakt. En dan Metal Slug op een Nintendo handheld...maar dit spant echt de kroon! Die games speel je gewoon lekker met zijn 2-en op je oude console (of de arcade kast), niet in de bus, kijkend op een klein schermpje. Jammer, jammer...


Ach Neo Geo Pocket kreeg ook "ports" van Metal Slug en Sonic The Hedgehog, op GameBoy Advance is het kwaliteitsverlies nog enigzins beperkt. Maar inderdaad, zoals met alles het geval is, speel je arcade games het best op een arcade kast. Dat is zo met Neo Geo games, maar evengoed met titels als Virtua Fighter 4.

Iedereen is natuurlijk vrij om die handheld of console versies te spelen, daar ook niet iedereen over een arcade kast of de originele versies beschikt, of zich ook gewoon niet stoort aan het feit dat het op een klein scherm is te doen.

DS en PSP zouden misschien voor de kwaliteit van het spel beter zijn geweest, maar dan werd de userbase van de GBA mislopen.
Post Reply