Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!
Triple wh00t!
Triple wh00t!
Re: Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!
Rano wrote:Rez en Ikuraga naar XBOX LIVE ARCADE!
Triple wh00t!
Heel goed nieuws IDD! Ik ben benieuwd wat voor Achievements Rez gaat bevatten

R-Type wrote:Ken wrote:Ik zou niet weten waarom.
Propere HD support voor HDTV's, online leaderboards, achievements, online co-op voor Ikaruga....
En in mijn geval hoef ik geen DC aan te sluiten.
En zo is het maar net! Kijk de DC blijft nog steeds prima graphics uitpoepen op VGA, maar op XBLA heb je het Achievements systeem. Dat doet een hoop bewegen. Althans bij mij.
Ik heb bijv vorige week Sonic 1 helemaal doorgespeeld. Ik werd gedreven door de score van vrienden van mij. Dat maakt een standaard game toch leuker zeg maar
Om maar weer even een oud topic te heropenen!
REZ HD! Wat vinden we ervan?
Allereerst is voor mij des te meer bevestigd dat de DC met VGA output toentertijd en zelfs nu gewoon heel strak is. De HD-versie van REZ ziet er wel nog cleaner en strakker uit, hetgeen de game alleen maar eer aan doet.
Verder blijft dit spel gewoon super om te spelen. De 360-controller fungeert zelfs beter dan de DC-controller en de bekende Achievements + online leaderboard doen je nog harder proberen in het spel.
Heeft iemand het spel inmiddels gedownd?
REZ HD! Wat vinden we ervan?
Allereerst is voor mij des te meer bevestigd dat de DC met VGA output toentertijd en zelfs nu gewoon heel strak is. De HD-versie van REZ ziet er wel nog cleaner en strakker uit, hetgeen de game alleen maar eer aan doet.
Verder blijft dit spel gewoon super om te spelen. De 360-controller fungeert zelfs beter dan de DC-controller en de bekende Achievements + online leaderboard doen je nog harder proberen in het spel.
Heeft iemand het spel inmiddels gedownd?