Leipzig game convention 2007

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Leipzig game convention 2007

Post by DAY » Sat Aug 18, 2007 20:28

Bijna is de Leipzig game convention er weer en nu de E3 alleen voor selected press is, zijn veel developers ook van plan wat meer nieuwe aankondigingen te doen op de GC.

De officiele site
http://www.gc-germany.com/

Hier alvast wat Konami van plan is.

- Pro Evolution Soccer 2008 [Winning Eleven] (PS3, Xbox 360, NDS, PSP)
- Hellboy - The Science Of Evil (PS3, Xbox 360, PSP)
- Silent Hill Origins (PSP)
- Coded Arms Contagions (PSP)
- Castlevania: Dracula X Chronicles (PSP)
- Steel Horizon (PSP, NDS)
- Dewy's Adventure (Wii)
- Eledees (Wii)
- Konami Arcade Classics (NDS)

Bij deze games blijft het echter niet, Konami zal onder andere een eigen show op haar stand organiseren en in een presentatie horen we meer over een nog geheime game, verder zullen ook de nodige ontwikkelaars aan het woord komen:

- Hideo Kojima zal het thema van Metal Gear Solid 4 voor stellen en het spel presenteren.

- Koji 'IGA' Igarashi, de maker van de Castlevania reeks, stelt Castlevania: The Dracula X Chronicles voor.

- Williaam Oertel komt over uit Amerika zal iets nieuws uit de Silent Hill serie aan ons laten zien.

- Aki Saito (Pro Evolution Soccer 2008) is aanwezig, zo ook Shingo Mukaitoge (Dewy's Adventure).


En Sega

Mario & Sonic at the Olympic Games - Wii, DS
Virtua Fighter 5 - Xbox 360
SEGA Rally - PS3, Xbox 360, PSP
Sonic Rush Adventure - Nintendo DS
Ghost Squad - Nintendo Wii
NiGHTS: Journey of Dreams - Nintendo Wii
Bleach: Shattered Blade - Nintendo Wii
The Golden Compass - Xbox 360, PS3, Nintendo Wii, DS, PSP, PS2
Creative Assembly - Onbekende titel (Wereldpremière)
The Club - PS3, Xbox 360
Universe at War - Xbox 360
Condemned 2 - PS3, Xbox 360
Keep on Dreaming
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sat Aug 18, 2007 22:10

Eledees (Wii)


Waarom laten ze die zien het spel heeft iedereen al lang en breed en is allang uit.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sun Aug 19, 2007 10:19

Ik heb het lijstje gewoon van een site afgeplukt en die titels zijn dus de speelbare games die Konami meeneemt. Blijkbaar kunnen bepaalde games nog wel wat promotie gebruiken :wink: .
Keep on Dreaming
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sun Aug 19, 2007 10:21

DAY wrote:Ik heb het lijstje gewoon van een site afgeplukt en die titels zijn dus de speelbare games die Konami meeneemt. Blijkbaar kunnen bepaalde games nog wel wat promotie gebruiken :wink: .


Ik heb even gezocht, en het schijnt dat het spel nog niet in elk land verkrijgbaar is dat verklaart een hoop natuurlijk.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Aug 24, 2007 01:47

Pro Evolution Soccer 2008 gameplay gezien en ik weet nu al dat het niet mijn type gameplay wordt. Veel te omslachtig allemaal. Bovendien ziet de 360 versie er nog beter uit dan de PS3 versie dus nu heb ik al helemaal geen spijt meer dat ik dat kreng de deur uit heb geschopt. De enige reden om nog voor een PS3 te gaan volgend jaar is MGS4 en dat zien we dan wel weer.
R-Type

Post by R-Type » Fri Aug 24, 2007 13:05

Ik heb PES ook een beetje laten vallen. Vond PES6 eigenlijk gewoon een ramp. Waarom pakken ze niet gewoon de WE6FE of WE7 engine? FIFA boeit me ook al niet dus ik vrees dat ik dit genre gedag moet zeggen. En dat als groot voetbalfan...

Er komt ook een nieuwe Castlevania voorlopig exclusief naar de Xbox360. IGA vindt de userbase van de Ps3 voorlopig nog te klein.

3d Castlevania's waren nooit echt super goed, maar ik vond ze toch wel leuk. Maar er is nog niet veel bekend, dus wie weet komen ze met een vette hi-res 2D castlevania? Denk zelf niet dat ze dit durven maar je weet het nooit...
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Aug 24, 2007 14:15

Ik vind de gameplay van PES altijd wel erg goed, alleen het scoren vooral in PES 6 vond ik een regelrechte ramp. Realistisch of niet, maar vond dit wat teveel van het goede.
R-Type

Post by R-Type » Sat Aug 25, 2007 19:43

ja, ballen die ala Japie Stam's pingel de tribune invliegen omdat je aanvaller een klein beetje onder druk staat slaat nergens op.

Fun moet de basis van een game zijn, die is ver te zoeken in PES6. Oude PES is ook altijd wel diep en moeilijk geweest, maar die waren wel fun.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sat Aug 25, 2007 20:00

R-Type wrote:ja, ballen die ala Japie Stam's pingel de tribune invliegen omdat je aanvaller een klein beetje onder druk staat slaat nergens op.

Fun moet de basis van een game zijn, die is ver te zoeken in PES6. Oude PES is ook altijd wel diep en moeilijk geweest, maar die waren wel fun.


Klopt daarom is Pro Evolution Soccer 4 nog steeds mijn favoriete PES game, maar dat vind ook ook van Fifa hoor die laatste Fifa (nou ja laatste paar laatste) vond ik ook niet echt lekker spelen.
Muzzle

Post by Muzzle » Sun Aug 26, 2007 09:13

Edit
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sun Aug 26, 2007 12:16

Even een korte update van beursnieuws nu het afgelopen is (gejat van gamez):

Volgens de pers waren dit de games van de show:
Best 360 Game: Bioshock
Best PS3 Game: Pro Evolution Socer 2008
Best Wii Game: Mario & Sonic ath the Olympics
Best PC Game: Crysis
Best PS2 Game: Pro Evolution Soccer 2008
Best PSP Game: God of War - Chains of Olympus
Best DS Game: Eye Training
Best Online Game: Age of Conan - Hyborian Adventures
Best Hardware: Wii Balance Board

Onder andere het volgende nieuws:
PGR4 bevat geometry wars:waves en mogelijk kan je met motoren races
Ninja theory wil graag vervolg maken op Heavenly sword
Borderlands heeft de harddrive nodig van de x360
PES komt ook naar de Wii
Wipehout HD krijgt tracks van pure en pulse, met mogelijk meer tracks op PSN
Geen Haze voor x360
Warhawk 2 dagen uitgesteld nu op 30 augustus
Koji Igarashi toont psp versie dracula x chronicles (remake rondo o blood)
Keep on Dreaming
Mittens666

Post by Mittens666 » Fri Aug 31, 2007 12:00

Ik heb sinds 1999 geen fifa spel meer aangeraakt regelrechte bagger!!!!
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Fri Aug 31, 2007 14:31

Als dat de beste games zijn, is er toch iets goed fout :(
Post Reply