PS2 mod!

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 24, 2005 13:02

Ken, wat zou het kosten om een PSTwo (wit of zilver) bij jou te bestellen?

Ik wilde hier geen aparte topic voor aanmaken en dit leuk me wel de juiste topic...
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 24, 2005 13:04

Je kan gewoon een topic openen in de Community Store, zoals iedereen doet ;)
Dan kijkt hij ook wat eerder denk ik, en is het meteen duidelijk over wat het gaat in dat topic ;)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 24, 2005 13:31

Nou ik antwoord wel voor een keertje hie.
Console zelf is 175 euro, shipping zal rond de 50 euro zijn.
Die witte en zwarte slim PS2's zijn nu wel al te krijgen, die grijze op 23 november.
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Mon Oct 24, 2005 21:49

Zal even mijn mening spitten:

Ik heb mijn Xbox laten ombouwen bij die gasten waar een link van is gegeven.:

http://shop.consolehardware.com/shop/home.php?cat=267

Die gast is echt relaxed (woont in Rotterdam - Noord) soort van mix van skater ofzo (net als ik) hij geeft je tips, een handleiding en een RGB scart kabel kado.

Een aanrader dus.

Verder had (heb 'em alweer verkocht) ik mijn PS2 Slimline omgebouwd middels een 'flip-top' en Swap Disc. Nou loopt iedereen dom te lullen over hoe vervelend dit systeem is; feit blijft wel dat dit goedkoper is - je bent rond de 50 euro kwijt - je verliest niet je garantie, het modden is heel simpel (klepje eraf, andere erop)

Enigste wat 'hun' er zo klote aan vinden is dat je wat meer energie en spierkracht moet gebruiken omdat je cd'tjes moet wisselen. Als je niet bang bent om een beetje te zweten, is dat de goedkoopste optie.

Tevens zei die gozer die mijn Xbox had omgebouwd, dat je de PS2 Slimline niet moet ombouwen. De lens is heel slecht daarvoor en de Slimline zelf is onstabiel. Hij raadde me ook aan om een oudere PS2 te vinden (waar de seal aan de achterkant niet van gescheurd was) omdat die betrouwbaarder en makkelijker te modden zijn.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 24, 2005 22:49

Thanks voor de tip Ricepuppet.. ik ga me eens verdiepen in die swapdisc.. ik ga geen 100 euro betalen voor ombouwen.. dan veel liever een import
Post Reply