Call of Duty 4

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Call of Duty 4

Post by Ken » Mon Jul 09, 2007 20:08

Dit ziet er wel erg wreed uit..

http://www.gametrailers.com/player/21256.html
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jul 10, 2007 19:45

Deze trailer had ik nog niet gezien .. deze ziet er zeker wreed uit ..

Man o man .. ik kijk al sinds de aankondiging uit naar deze game. Hier ga ik echt van smullen.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue Jul 10, 2007 22:30

Ik hoop dat deze meer de gameplay van cod2 heeft want die heb ik online helemaal gaar gespeeld. cod3 was een stuk minder, leuk maar zeker niet zo heftig als cod2.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat Jul 28, 2007 19:07

Baki wrote:Ik hoop dat deze meer de gameplay van cod2 heeft want die heb ik online helemaal gaar gespeeld. cod3 was een stuk minder, leuk maar zeker niet zo heftig als cod2.

Zo denk ik er ook over. Hopelijk heeft het er mee te maken dat deel 2 en 3 door verschillende ontwikkelaars zijn ontwikkelt. Al vraag ik me af of het daar aan ligt. Ik neem aan dat die engine, models, animaties etc. gewoon van de ene ontwikkelaar naar de andere gaan.
R-Type

Post by R-Type » Sat Jul 28, 2007 22:02

Dat heeft er 100% mee te maken, Treyarch zuigt gewoon ass. Big Red one, Finest Hour en CoD3 zijn nu net de slechtste CoD's. De beste zijn gewoon de originele 1 (PC) en 2 (PC, Xbox360) van Infinity Ward.

De Engine die Treyarch gebruikt is volgens mij anders. CoD3 had, vergeleken met CoD2, zeer brakke controls, onstabiele framerate en veel bugs.

CoD4 gaat gewoon zwaar goed worden. Infinity Ward gaat echt geen slechte CoD maken. Hedendaagse settings met de constante 30 seconds of Mayhem van CoD games.
Gameholic

Post by Gameholic » Sun Jul 29, 2007 11:08

COD4 gaat toch in Q4 2007 uitkomen he?

Ik zit nog serieus te twijfelen voor welke versie ik zal gaan. Shooters spelen met de 360 controller toch beter dan de PS3 controller.

Maar wie weet ziet de PS3 versie er dikker uit.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Jul 29, 2007 13:14

De ps3 versie zal er echt niet beter uitzien. Ook al zou dat nog zo zijn cod4 is gemaakt voor online play en dan moet je toch echt bij de 360 zijn! De online play van sony is brak.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Jul 30, 2007 09:21

@Baki: Heb je Resistance serieus meerdere potjes online gespeeld? Als je daarna nog concludeert dat de online service kut is, vind ik het knap. Ik ben het met je eens dat Xbox Live gewoon goed werkt. Maar in het geval van Resistance doet het PSN daar niets aan onder.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Jul 30, 2007 10:24

Nee want resistance is echt maar een middelmatige fps. Ja het is beste wat de ps3 op dat gebied te bieden heeft maar de 360 heeft zoveel meer. Verder vind ik het persoonlijk gewoon zielig dat sony er niet eens een headset bij doet. Ik ging ridge racer online spelen en ik moest freaking text selecteren om te chatten en shit. Jammer. Maar het is wel steady net als bij de 360.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jul 30, 2007 10:26

Ik heb trouwens vernomen dat Rainbow Six Vegas online echt een joke is op de PS3, kan iemand dit bevestigen?

PlayStation online is bij Resistance gewoon goed geregeld, maar het is niet vanzelfsprekend dat mensen headsets hebben etc. dus de experience is niet hetzelfde.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Jul 30, 2007 11:01

Dat niet nee. Maar Sony laat je tenminste wel vrij in het kiezen van een headset. Je kan elke willekeurige bluetooth headset gebruiken. Dus als je al een bluetooth headset voor je telefoon hebt, kan je deze gewoon gebruiken.

Resistance is zeker een middelmatige FPS. Maar online zit ie gewoon goed in elkaar. Het werkt net zo lekker als Gears op Live.

@Ken: Ubisoft poorts zuigen op de PS3. Ghost Recon gaat ook een lachertje worden.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Jul 30, 2007 11:07

Hehe Gears of War vind ik ook geen zak aan online. Ik speel liever fps's zonder lelijke aliens. Halo vind ik dus ook niks. Nope geef mij maar cod of rainbow six. Terroristen en nazi's neerknallen is meer mijn ding ;)
Ik hoef niet vrij te zijn een headset te kiezen als degene die ik mij mijn console krijg gewoon goed is. Verder kun je voor de 360 een wireless headset kopen en die is erg goed.

Maar ik zat gisteren weer alle cod4 vids te checken online en ik kan echt niet meer wachten. Wat een verschrikkelijk brute game moet dat worden zeg. Iemand die vid gezien waar een soldier alleen maar remote controlled explosives op auto's ed gooit en dan wacht met opblazen tot er enemies bij de auto lopen...BOEM +10 points :) Loopt er een enemy achter een muur, hoppa explosive erover gooien en push tha button +5 points.
Ook de vuurgevechten zien er verschrikkelijk heftig uit. Damn daar gaat mijn leven weer vanaf november ofzo.... :D
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Jul 30, 2007 12:08

@Baki: Vuile campert :D Haha..
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Jul 30, 2007 13:23

Haha nou zeker niet ik haat campers. Het liefste leg ze in kolf in de nek.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Jul 30, 2007 14:06

Vroeger ook Duke Nukem 3D wel eens gespeeld? Daar had je de Laser Trip Bomb. Een apparaatje wat je op een willekeurige plek aan de muur vast maakte. Als je tegenstander er dan door heen liep ontplofte het apparaat. Zo vet om die dingen om het hoekje te plaatsen.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Jul 30, 2007 16:33

Nope gespeelt nooit, weer die lelijke aliens heh, maar wel gezien. Beetje die shit ja. Zal wel een ergenis worden. Zit je een hostile op de hielen loop je de hoek om...BOEM! Haha!
R-Type

Post by R-Type » Mon Jul 30, 2007 23:04

Ken wrote:Ik heb trouwens vernomen dat Rainbow Six Vegas online echt een joke is op de PS3, kan iemand dit bevestigen?

PlayStation online is bij Resistance gewoon goed geregeld, maar het is niet vanzelfsprekend dat mensen headsets hebben etc. dus de experience is niet hetzelfde.


Ik had gehoord dat naast de lelijkere visuals, RB6 ook geen lobby heeft op de Ps3. Je kunt dus alleen maar een random server joinen en geen serverlijst met connection status enzo zien. Dit, en voicechat en regelmatige demo toevoegingen enzo zijn van die dingen die Live zoveel beter maken. Ook al betaal je, je krijgt echt wel veel meer.

Wil PSN concurreren, dan zal het eens toch ook een pay service moeten worden.
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jul 31, 2007 10:16

Gezien bovenstaande criteria zal ik ook gewoon gaan voor de 360 versie. Ik vind het PSN gewoon wat primitiever maar het is wel stabiel. Ik speel wel eens wat potjes online in Calling All Cars (of is het nu Chasing ... lol) en Tiger Woods 07. Werkt allemaal prima.

Maar het meest irritante is dat je gewoon niet op elk gewenst moment je vriend kan joinen. Dat is echt een heel gedoe.

On topic; COD4 wordt gewoon bruut.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 07, 2007 21:55

Vandaag kreeg ik een smsje van mijn gamesboer dat ik de game kon komen ophalen!! Damn had ik vanavond al los kunnen gaan ;)

Maar em morgen laatste werkdagje voor deze week want ik heb ... Jaa heel psycho, vrijdag vrijgenomen om zodoende donderdagavond/nacht en vrijdagoverdag alleeeen maar COD4 te spelen! Dus die singleplayer campaign gaat eraan dit weekend :p
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 08, 2007 14:24

Hallo Call of Duty.

Dag sociaal leven.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Nov 08, 2007 22:49

Ken wrote:Hallo Call of Duty.

Dag sociaal leven.


INDEED

Sjezus ik ben nu al ver in de singeplayer .. maar man o man wat is dit een brute game. Vergeet de voorafgaande delen, vergeet fucking Halo 3, dit is next-gen en de beste 'milsim' tot op heden OOIT uitgebracht.

Ik zit hier enorm van te smullen. Sterker nog, die singleplayer gaat vannacht voltooid worden ;) daarna helemaal los in de multiplayer modus
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 09, 2007 01:17

Ik heb de singleplayer in een kleine vijf uur voltooid op regular. Deze was echt heel erg vermakelijk. Ik ga me zeker nog op hard spelen, dat is zeker! En um .. tof einde trouwens ,;)

Aanradertje mensen.

Bioshock? Bleh ..
Halo 3? M'n reet...
Metroid Prime 3? Nintendo ....

Maw; COD4 is echt top.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Nov 09, 2007 09:45

Gisteren eerste twee missions zitten doen met lid Gwar en het is echt Rainbow Six in het kwadraat, zoals ik al vermoedde met de beta multiplayer.

Eigenlijk best een beetje een dream come true op het gebied van FPS.
Wat een sfeertje man, fuck.
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Nov 09, 2007 10:38

Ik ben vanochtend maar weer begonnen ;) met de singleplayer op Veteran. De SP is pas weer sinds Gears of War interessant.

Ken, heb je co-op gespeeld? Is dat mogelijk? Ik heb verder nog niet echt gekeken naar de andere spelmodi.

Cheers
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Nov 09, 2007 12:22

Online co-op is niet mogelijk.
Post Reply