Call of Duty 4
Baki wrote:Ik hoop dat deze meer de gameplay van cod2 heeft want die heb ik online helemaal gaar gespeeld. cod3 was een stuk minder, leuk maar zeker niet zo heftig als cod2.
Zo denk ik er ook over. Hopelijk heeft het er mee te maken dat deel 2 en 3 door verschillende ontwikkelaars zijn ontwikkelt. Al vraag ik me af of het daar aan ligt. Ik neem aan dat die engine, models, animaties etc. gewoon van de ene ontwikkelaar naar de andere gaan.
Dat heeft er 100% mee te maken, Treyarch zuigt gewoon ass. Big Red one, Finest Hour en CoD3 zijn nu net de slechtste CoD's. De beste zijn gewoon de originele 1 (PC) en 2 (PC, Xbox360) van Infinity Ward.
De Engine die Treyarch gebruikt is volgens mij anders. CoD3 had, vergeleken met CoD2, zeer brakke controls, onstabiele framerate en veel bugs.
CoD4 gaat gewoon zwaar goed worden. Infinity Ward gaat echt geen slechte CoD maken. Hedendaagse settings met de constante 30 seconds of Mayhem van CoD games.
De Engine die Treyarch gebruikt is volgens mij anders. CoD3 had, vergeleken met CoD2, zeer brakke controls, onstabiele framerate en veel bugs.
CoD4 gaat gewoon zwaar goed worden. Infinity Ward gaat echt geen slechte CoD maken. Hedendaagse settings met de constante 30 seconds of Mayhem van CoD games.
Nee want resistance is echt maar een middelmatige fps. Ja het is beste wat de ps3 op dat gebied te bieden heeft maar de 360 heeft zoveel meer. Verder vind ik het persoonlijk gewoon zielig dat sony er niet eens een headset bij doet. Ik ging ridge racer online spelen en ik moest freaking text selecteren om te chatten en shit. Jammer. Maar het is wel steady net als bij de 360.
Dat niet nee. Maar Sony laat je tenminste wel vrij in het kiezen van een headset. Je kan elke willekeurige bluetooth headset gebruiken. Dus als je al een bluetooth headset voor je telefoon hebt, kan je deze gewoon gebruiken.
Resistance is zeker een middelmatige FPS. Maar online zit ie gewoon goed in elkaar. Het werkt net zo lekker als Gears op Live.
@Ken: Ubisoft poorts zuigen op de PS3. Ghost Recon gaat ook een lachertje worden.
Resistance is zeker een middelmatige FPS. Maar online zit ie gewoon goed in elkaar. Het werkt net zo lekker als Gears op Live.
@Ken: Ubisoft poorts zuigen op de PS3. Ghost Recon gaat ook een lachertje worden.
Hehe Gears of War vind ik ook geen zak aan online. Ik speel liever fps's zonder lelijke aliens. Halo vind ik dus ook niks. Nope geef mij maar cod of rainbow six. Terroristen en nazi's neerknallen is meer mijn ding
Ik hoef niet vrij te zijn een headset te kiezen als degene die ik mij mijn console krijg gewoon goed is. Verder kun je voor de 360 een wireless headset kopen en die is erg goed.
Maar ik zat gisteren weer alle cod4 vids te checken online en ik kan echt niet meer wachten. Wat een verschrikkelijk brute game moet dat worden zeg. Iemand die vid gezien waar een soldier alleen maar remote controlled explosives op auto's ed gooit en dan wacht met opblazen tot er enemies bij de auto lopen...BOEM +10 points
Loopt er een enemy achter een muur, hoppa explosive erover gooien en push tha button +5 points.
Ook de vuurgevechten zien er verschrikkelijk heftig uit. Damn daar gaat mijn leven weer vanaf november ofzo....

Ik hoef niet vrij te zijn een headset te kiezen als degene die ik mij mijn console krijg gewoon goed is. Verder kun je voor de 360 een wireless headset kopen en die is erg goed.
Maar ik zat gisteren weer alle cod4 vids te checken online en ik kan echt niet meer wachten. Wat een verschrikkelijk brute game moet dat worden zeg. Iemand die vid gezien waar een soldier alleen maar remote controlled explosives op auto's ed gooit en dan wacht met opblazen tot er enemies bij de auto lopen...BOEM +10 points

Ook de vuurgevechten zien er verschrikkelijk heftig uit. Damn daar gaat mijn leven weer vanaf november ofzo....

Ken wrote:Ik heb trouwens vernomen dat Rainbow Six Vegas online echt een joke is op de PS3, kan iemand dit bevestigen?
PlayStation online is bij Resistance gewoon goed geregeld, maar het is niet vanzelfsprekend dat mensen headsets hebben etc. dus de experience is niet hetzelfde.
Ik had gehoord dat naast de lelijkere visuals, RB6 ook geen lobby heeft op de Ps3. Je kunt dus alleen maar een random server joinen en geen serverlijst met connection status enzo zien. Dit, en voicechat en regelmatige demo toevoegingen enzo zijn van die dingen die Live zoveel beter maken. Ook al betaal je, je krijgt echt wel veel meer.
Wil PSN concurreren, dan zal het eens toch ook een pay service moeten worden.
Gezien bovenstaande criteria zal ik ook gewoon gaan voor de 360 versie. Ik vind het PSN gewoon wat primitiever maar het is wel stabiel. Ik speel wel eens wat potjes online in Calling All Cars (of is het nu Chasing ... lol) en Tiger Woods 07. Werkt allemaal prima.
Maar het meest irritante is dat je gewoon niet op elk gewenst moment je vriend kan joinen. Dat is echt een heel gedoe.
On topic; COD4 wordt gewoon bruut.
Maar het meest irritante is dat je gewoon niet op elk gewenst moment je vriend kan joinen. Dat is echt een heel gedoe.
On topic; COD4 wordt gewoon bruut.
Vandaag kreeg ik een smsje van mijn gamesboer dat ik de game kon komen ophalen!! Damn had ik vanavond al los kunnen gaan
Maar em morgen laatste werkdagje voor deze week want ik heb ... Jaa heel psycho, vrijdag vrijgenomen om zodoende donderdagavond/nacht en vrijdagoverdag alleeeen maar COD4 te spelen! Dus die singleplayer campaign gaat eraan dit weekend :p

Maar em morgen laatste werkdagje voor deze week want ik heb ... Jaa heel psycho, vrijdag vrijgenomen om zodoende donderdagavond/nacht en vrijdagoverdag alleeeen maar COD4 te spelen! Dus die singleplayer campaign gaat eraan dit weekend :p
Ken wrote:Hallo Call of Duty.
Dag sociaal leven.
INDEED
Sjezus ik ben nu al ver in de singeplayer .. maar man o man wat is dit een brute game. Vergeet de voorafgaande delen, vergeet fucking Halo 3, dit is next-gen en de beste 'milsim' tot op heden OOIT uitgebracht.
Ik zit hier enorm van te smullen. Sterker nog, die singleplayer gaat vannacht voltooid worden