Senko no ronde X360

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
R-Type

Senko no ronde X360

Post by R-Type » Sun Jun 03, 2007 21:48

hardcore, hardcore!

Image

Image

Image

Image

Image

Image



De game komt deze week uit. Wie gaat hem eigenlijk kopen?

Ik vind hem de nieuwprijs niet waard (60 euro op ons continent) maar ik wil hem wel hebben. Heb wat online matches bekeken en het heeft wel wat van Virtual On. Dat maakt het voor mij toch wel een overweging waard..

Online play: http://www.youtube.com/watch?v=N2l9tpRewGM

Boss matches: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=69489
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Jun 12, 2007 14:41

Ik zag em staan van de week, behalve de belachelijk lelijke artwork (WAAROM NOU WEER?) is 60 euro gewoon te veel geld voor een beperkte titel als deze. Wat verwachten die gasten bij Ubisoft nou serieus zelf? En dan achteraf klagen dat Nederland niet klaar is voor dit soort games...
Zet er 30 euro op en fatsoenlijke artwork en je verkoopt dubbel zoveel en uiteindelijk maak je meer winst.
User avatar
ZiEk
Active Level:
Active Level:
Posts: 960
Joined: Fri Nov 17, 2006 02:28
Location: Haarlem
Contact:

Post by ZiEk » Tue Jun 12, 2007 20:48

jah man helemaal eens maar ubisoft is nou ook echt niet een top bedrijf meer ze teeren op oude hits en heb al een tijd geen leuke game van ze gespeeld.

De gameplay van deze ziet er nog niet echt aantrekkelijk uit, temminste van de filmpjes afgezien. Zou het ook mis kunen hebben.

Big Bang Beat is trouwens een echte aanrader alles geleend van andere fight games maar het speelt gewoon goed en lekker.
Image
d2

Post by d2 » Wed Jun 13, 2007 07:31

Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Wed Jun 13, 2007 08:08

d2 wrote:Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?


Ik heb m'n games liever fullscreen, fuck breedbeeld. Heb hem gisteren binnengekregen, maar zit er niet echt in dat ik hem vandaag of morgen spelen kan.... Heb trouwens de NTSC versie, vind de box art zo slecht nog niet. De titel daarintegen... Had het gewoon Senko no Ronde Rev.X laten blijven.
Image
Chipp

Post by Chipp » Wed Jun 13, 2007 10:24

d2 wrote:Kanker, geen breedbeeld optie?
Afschieten deze port.
Ik ben zelf heel benieuwd en ik weet dat de arcade versie ook 4:3 is.
Maar elke game op de 360 ps3 en cube die geen 16:9 mode ondersteunen moeten automatisch een score van 1 krijgen bij een review.
Deze game lijkt me heel erg vet. Wie heeft hem al eens gespeeld?


De game geeft gewoon weer in 16:9, het speelveld is echter wel 4:3. De balken aan de zijkant zijn transparant en geven informatie over de speler: scores, je moves e.d. Heel goed gedaan als je het mij vraagt, je verliest de feeling van het origineel niet en het ziet er niet zo crappy uit als bijv. sommige 4:3 xbla games.
Dem.

Post by Dem. » Wed Jun 13, 2007 14:16

Ben sowieso geen mecha fan, maar Ubisoft vind ik een top developer. Splinter cell, graw en rb6 zijn geweldige series. Verlang dan ook ontzettend naar Assassin's Creed, Conviction en EndWar...

Deze game laat ik echter links liggen...
R-Type

Post by R-Type » Wed Jun 13, 2007 17:41

Ubi heeft niets te maken met deze titel, op de lokalisatie na. De game is gewoon gedeveloped door G-Revolution van oa Border Down. Allereerst is de Wartech titel heel sneu (dat valt kennelijk beter bij noobs), en de prijs is ook sneu en gewoon onrechtvaardig.

Maar, als zij er niet waren hadden wij deze titel nooit kunnen spelen op onze Engelse consoles. De US versie is regiovrij, en deze is wel goedkoop.

Ik heb zelf niet zo'n zin in bestellen en heb Forza nu net. Ik hoop dus op een pricedrop ergens midsummer, als er niets anders uitkomt. Dan sla ik toe.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Jun 18, 2007 14:20

Het zegt toch wel wat als zelfs mensen van dit forum een titel als deze links laten liggen...ik zou hier de verkoopcijfers wel eens van willen zien...
R-Type

Post by R-Type » Mon Jun 18, 2007 16:52

Dat komt dan uitsluitend door de prijs want ik wil de game wel hebben. Dimension Plus vraagt zelfs 70 euro!

Op NTSC-UK spelen ze hem wel veel.

Voor 30 had ik hem meegenomen.
d2

Post by d2 » Tue Jun 19, 2007 12:08

Ken wrote:Het zegt toch wel wat als zelfs mensen van dit forum een titel als deze links laten liggen...ik zou hier de verkoopcijfers wel eens van willen zien...
Mij lijkt deze titel juist super alleen dat hij niet fullscreen is is echt inexcusible. Voor 2D games wat lastiger, maar voor games is het een fluitje van een cent (bij wijze van spreken) om dat 16:9 te maken.
R-Type

Post by R-Type » Tue Jun 19, 2007 17:58

Ik heb hem in de winkel op een LCD gespeeld en je merkt er niets van dat hij niet fullscreen is. De zijkanten zijn transparant en zien er cool uit.
d2

Post by d2 » Wed Jun 20, 2007 07:06

Hm, ik kijk nog eens goed naar die pics en het lijkt erop alsof hij wel fullscreen is. Alleen zit er een transparante layer overheen aan de zijkanten waardoor ik op het verkeerde been ben gezet. Ben ik een oen or what?
Ik neem alles terug.
Lijkt me een super vette conversie.
ckong

Post by ckong » Sat Jan 10, 2009 11:32

Heb hem binnekort ook, US versie. Ben benieuwd hoe die is.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Sat Jan 10, 2009 16:59

Deze game heb ik laatst gekocht bij Bart Smit voor de Xbox 360 vermaak me er goed mee zowel online als offline. Had aan het begin wel veel moeite met de eindbaas totdat ik die echt goed door had.
Post Reply