Ninja Gaiden Sigma

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Ninja Gaiden Sigma

Post by Ken » Fri Jun 01, 2007 09:02

Eindelijk van de week de demo gedownload op de PlayStation3. Niet te vergelijken met de Xbox versie, echt schandalig heftig geworden. Vooral de nieuwe twee zwaarden zijn echt een blast om mee aan de slag te gaan en het geeft de game een compleet nieuwe ervaring. Ik had niet gedacht dat de twee nieuw aangestelde producers het zouden flikken. Ik heb ze een paar maanden geleden even gesproken en het zijn echt compleet andere types dan Itagaki, maar daar is in Sigma weinig van te merken. Als er een game is waar ik nu echt naar uitzie is het echt Ninja Gaiden Sigma.

Zijn er nog anderen die de demo hebben gespeeld?
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Fri Jun 01, 2007 15:31

Yup ik heb die al een paar weken op mijn HD staan en was ook zeker wel impressed. Het is uiteraard maar een remake van de originele xbox versie maar het zag er zeker niet misselijk uit. Ik ga de game zeker wel halen. Heb de xbox versie nooit goed gespeeld. Ik denk echter dat als je de originele versie wel gespeeld hebt er niet zoveel meer te halen valt behalve de updated graphics.
R-Type

Post by R-Type » Fri Jun 01, 2007 18:22

1 van de weinige Ps3 must-haves van dit kwartaal.

Het is inderdaad niet zo interessant voor mensen die Black al door en door kennen. Alles is hetzelfde gebleven, ook de puzzles.

Na het stuk prutswerk dat DoAX2 heet, is Itagaki het moreel verplicht om NG2 met een nieuwe engine mooier te maken dan NG Sigma, anders gaat ie wel heel hard op zijn bek.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Wed Aug 01, 2007 15:48

Vorige week Ninja gaiden sigma gehaald en moet inderdaad zeggen dat het een zeer vette titel is. Ben nog maar in level 3 maar dat heeft mij al veel bloed zweet en tranen gekost. Controller van de ps3 werkt zeer goed met dit spel.

Voor de één of andere manier nooit echt veel tijd in de xbox versie gestoken, misschien vanwegen die controller van de eerste xbox.
Keep on Dreaming
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Wed Aug 01, 2007 20:37

DAY wrote:Vorige week Ninja gaiden sigma gehaald en moet inderdaad zeggen dat het een zeer vette titel is. Ben nog maar in level 3 maar dat heeft mij al veel bloed zweet en tranen gekost. Controller van de ps3 werkt zeer goed met dit spel.

Voor de één of andere manier nooit echt veel tijd in de xbox versie gestoken, misschien vanwegen die controller van de eerste xbox.

Ik haal Ninja Gaiden meteen zodra ik terug ben van vakantie. Heb de demo veel gespeeld. Ziet er tof uit en speelt solide.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Aug 02, 2007 08:47

Ik denk trouwens wel dat wanneer je NG of NG black op de xbox erg veel hebt gespeeld dat je Sigma beter in de budget een keer kan kopen.

Vond het blocken met die trigger buttons nooit wat en daarom eigenlijk NG black nooit verder gespeeld dan dat ik boven de berg kwam bij de ninja fortress, daarom werkt sigma met die ps controller wel goed voor mij. En grafisch ziet Sigma er natuurlijk erg goed uit.
Keep on Dreaming
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Fri Aug 03, 2007 19:34

Ik heb NG slecht tot aan de bovenkant van de Ninja Fortress gespeeld :D Dus Sigma wordt het voor mij!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Aug 04, 2007 02:01

Veel te moeilijks voor jou Rano. Vindt je geen pest an.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Sun Aug 12, 2007 20:26

Nou Ken, vind het ook wel zwaar. btw, ben nu in chapter 6 en in het begin heb ik nooit last gehad van laden, maar nu begint mij steeds meer op te vallen dat net voor een gevecht dat mijn ps3 moet laden en dat frustreerd mij best wel. Iemand daar ook last van?

btw ik heb de pal versie gekocht voor het gemak, maar daarin zijn geen onthoofdingen in de us en jpn versie wel als het goed is.
Keep on Dreaming
Post Reply