Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Gameholic
-
Ken
- Active Level:

-
Ik heb hier bijzonder gemengde gevoelens bij. Nights heeft mij nooit zo weten te grijpen als menig ander Saturn titel en ik denk bovendien dat de game het niet zo goed zal gaan doen. Waarom nu pas op de Wii en niet op de Dreamcast? Ik wil gewoon klassieke SEGA titels met een pad spelen, of met een aangepaste zoals met Nights op de Saturn. Niet met die Harry Potter toverstok van de Wii. Goed idee voor EA trouwens...
-
Gameholic
Hahah wat ben je toch weer sceptisch Ken
Ik denk juist dat Nights een goede titel is voor de Wiimote. Dat ze het origineel niet gaan overtreffen staat denk ik wel vast (die originaliteit van toen is er gewoon af), maar dat neemt niet weg dat er veel potentie in de game zit.
-
DNL
- Active Level:

ik zie de hype behind nights ook niet........

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
-
Baki
- Active Level:

Hmm sega usa, dat geeft meteen een vieze smaak in me bek!
-
General Wong
- Active Level:

-
Volgens mij is de hype rondom Nights voornamelijk afkomstig van mensen zonder Sega Saturn/exemplaar van Nights. Want laten we wel wezen, het is by far niet de beste Saturn titel, hij komt niet eens in de Top 25 voor in mijn ogen. Het is een leuke titel hoor, dat zonder meer, maar de hype is echt zwaar overdreven. Had de titel ook liever op de PS3 of Xbox 360 gezien tbh, ik zag die screens en met alle respect, de GameCube had dit makkelijk overtroffen grafisch gezien.
-
Gameholic
Ik heb em voor de Saturn en ik vind het qua gameplay en sfeer duidelijk onderscheidend vergeleken bij het Saturn aanbod.
Dat is een Sega fan ben ik hart en nieren zal ik niet ontkennen, dus vandaar dat ik dit nieuws toejuich. En met de Wii versie lijkt me tof met de Wiimote. Maarja het is en blijft afwachten of Sonic Team dit niet verneukt. (zie Sonic)