Aangenaam verraste vrijdagavond

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Aangenaam verraste vrijdagavond

Post by Ken » Sat Feb 24, 2007 02:55

Ondanks mijn belofte nooit meer het volle pond te betalen voor een game in de winkel, ben ik vandaag (gelukkig) overstag gegaan voor Rainbow Six Las Vegas. Cameratjes erbij, die HDD die er nog op moest en gaan met die banaan.

Eindelijk weer eens een game waar je mee voor de dag kan komen, ik heb even online gespeeld en wat missies gedaan. Wat een game man, zo hoort een titel te zijn. De game is af, er is over nagedacht en het is gewoon als vanouds. Halleluja!

Zelfde geldt voor KOF Maximum Impact 2. Ik heb de game dan eindelijk aangezet vanavond en ik ben blij verrast. Het speelt als een tiet, ziet er behoorlijk uit voor een SNK game op de PS2 en het heeft een goed sfeertje.

Twee games die mij weer hoop gaven op betere tijden en bovendien genoeg materiaal om mij het komende weekend in te begraven.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sat Feb 24, 2007 09:00

Ik had ook een heerlijke vrijdagavond. Met een spel waarbij de meeste hier over hun nek gaan als ze de naam horen :) Crackdown. Lekker oom super agent spelen. Over daken springen, mensen 25 meter wegbeuken, hooghouden met auto's.

Alleen veel te makkelijk. Maar wel leuk.
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Feb 24, 2007 09:19

De afgelopen weken heb ik vrijwel alleen Rainbox Six Vegas gespeeld als het gaat om de next-gen (eigenlijk nu current-gen ;)) . Ik vond de storymode niet echt heel boeiend maar op Xbox Live vind ik de co-op potjes het leukst.. ik speel met name co-op terrorist hunt en dan ranked.

Want het toffe is dat je je hele personage kan tunen, maar dan heb je wel die experiencepoints nodig.

Tof titeltje idd!
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Feb 26, 2007 23:55

Ik zal toegeven dat Crackdown grappig is. De demo wel te verstaan, om nou 60 euro te spenderen aan deze gta kloon is veel te veel van het goede. Maar toch wel netjes in elkaar gezet.
Geoffrey

Post by Geoffrey » Tue Feb 27, 2007 03:56

Rano wrote:Ik had ook een heerlijke vrijdagavond. Met een spel waarbij de meeste hier over hun nek gaan als ze de naam horen :) Crackdown. Lekker oom super agent spelen. Over daken springen, mensen 25 meter wegbeuken, hooghouden met auto's.

Alleen veel te makkelijk. Maar wel leuk.

Wat doe je met Crackdown als Final Fantasy XII nog maar net uit is? :shock:
R-Type

Post by R-Type » Tue Feb 27, 2007 22:23

Crackdown is opzich wel leuker dan GTA, maar aan de demo kun je al zien dat het een spel is die snel gaat vervelen.

Rainbow Six demo vond ik meevallen, maar ik ben toch wel benieuwd naar de Vegas full game. Ubi kennende, kost die game in no time geen drol meer :D
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:

Post by ZeMMiK » Thu Mar 01, 2007 22:34

Mijn 360 net terug ...was kapot... Ik heb Rainbow ook, maar ik speel op dit moment 99Nights. Heerlijk op mijn Bravia. Veel mensen vinden het niks, maar ik hou echt van deze game.
Tevens om de dag 45min call of Duty en doe nog steeds PGR3.
R-Type

Post by R-Type » Thu Mar 01, 2007 22:48

Ik heb Rainbow toch maar 2ehands gekocht.

De full game is nog veel bruter dan de demo. Zelfs de graphics zijn veel strakker, ik heb veel GoW gedaan maar ik was toch ook onder indruk van deze shit. Zit nu in de Trainyard op Realistic. Lekker moeilijke game, weinig checkpoints, goede tegenstand.. snel dood. Leuke stuff, vooral de snake cam en het taggen van terroristen. Online ook ff gespeeld, ook niet onaardig.

99nights vond ik ook wel tof maar ik ging over mijn nek door die game (was al wat ziek, kreeg ZO'N koppijn na een paar uur N3 dat ik zowat out ging) daarom speel ik hem niet meer. Misschien toch maar weer doen, de game kon het niet helpen :)
nindo
Active Level:
Active Level:

Post by nindo » Fri Mar 02, 2007 02:20

Laatste keer dat ik Ninety Nine Nights speelde was ik bij Pholya Flatlands, en werd gek van wat een doolhof dat was. Daarnaast waren er geen power-ups (life recovery) en dan is het helemaal leuk als je een baas of 2 tegen komt. Daarintegen zat het wel mooi in elkaar, maar hack & slash spellen kunnen zo frustrerend zijn als er bepaalde dingen ontbreken aan de gameplay.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Mar 02, 2007 10:30

Crackdown uitgespeeld in amper 8 uur tijd. Het verveelt heel snel. Het mist gewoon een sterke verhaallijn. Maar er is zeker een basis gelegd voor een hele vette serie.
Post Reply