Sega Saturn toppers

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Geoffrey

Sega Saturn toppers

Post by Geoffrey » Sun Jan 28, 2007 00:55

Hoi,

ik ben nog niet zo bekend met de Sega consoles en alles daarrond en ik wil me er de komende tijd iets meer in verdiepen, daar het zeker de moeite waard is. Hebben jullie tips voor echte must-haves? Ik heb vandaag een PAL Sega Saturn op de koop kunnen tikken volledig als nieuw, nu nog de games :D

Greetz,

Geoffrey
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Jan 28, 2007 13:12

In het old skool forum staan meerdere saturn topics. Lees die maar eens door want daar staan alle toppers in alsmede veel nuttige info over converters etc.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Mar 30, 2007 15:38

R-Type

Post by R-Type » Fri Mar 30, 2007 16:43

Ik heb die SSM uitgave zelfs nog, maar het zijn geloof ik alleen PAL titels.

Door die lijst schiet me ook wel te binnen dat de PAL saturn best wel een matige console was.. titels als Space hulk en Daytona CE bij de beste 50... :D
d2

Post by d2 » Fri Mar 30, 2007 23:28

R-Type wrote:Ik heb die SSM uitgave zelfs nog, maar het zijn geloof ik alleen PAL titels.

Door die lijst schiet me ook wel te binnen dat de PAL saturn best wel een matige console was.. titels als Space hulk en Daytona CE bij de beste 50... :D

Voor een PAL top 50 wellicht best redelijk. Grappig dat ik VF2 nog nooit heb gezien/gegamed :oops:
Wist trouwens niet een dat er uberhaupt een KOF op pal was uitgebracht :D
Ik has sega Rally op 1 gezet, maar ja ik haat nou eenmaal 3D fighters, grrrrrrrr.
Post Reply