Karous Dreamcast

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
DAY
Active Level:
Active Level:

Karous Dreamcast

Post by DAY » Mon Jan 08, 2007 11:05

Voor veel mensen blijft de DC een topconsole en gelukkig sterft hij nog niet uit, want wederom is er een nieuwe shmup aangekondigd. Ditmaal brengt Milestone Karous uit. Wat zijn jullie verwachtingen van deze game en heeft mss iemand de arcade versie al kunnen checken?
Keep on Dreaming
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Jan 08, 2007 13:30

Ik vind er niet veel aan, de graphics en gameplay staan mij gewoon niet aan.
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Jan 08, 2007 14:51

Leuk initiatief van Milestone maar eerlijk gezegd slaat de game als een slappe lul op een slagroomtaart (kuch PU slang kuch)
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Jan 09, 2007 09:37

Als gameholic een game afkraakt moet het wel heel slecht zijn :wink: :). Is Karous trouwens een remake van Gun hed?
Keep on Dreaming
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Tue Jan 09, 2007 13:41

Ben ik dan de enige hier die juist enorm uitkijkt naar deze titel? De eerdere Milestone titels vond ik awesome en de stijl van dit spel ligt mij ook erg goed. Ben ontzettend benieuwd en mijn pre-order bij bij Play Asia staat dan ook al klaar. Dit zou voor mij persoonlijk wel eens een van dé titels van 2007 kunnen gaan worden. Check die screens en dan voornamelijk die met die 2 blauwe vogels die een rondje draaien. Dat ziet er toch ontzettend heftig uit?!
Image
Gameholic

Post by Gameholic » Tue Jan 09, 2007 16:44

LOL DAY

Nou weet je wat het is; ik vond Radirgy er best grappig uitzien maar het speelde gewoon niet zo heel lekker op een of andere manier.

Vergeleken bij Under Defeat vond ik Radirgy gewoon de mindere van de DC releases in 2006.

Desalniettemin een goed initiatief van Milestone
R-Type

Post by R-Type » Wed Jan 10, 2007 16:09

Ik vind het heel cool dat de DC nog games krijgt.. maar eerlijk gezegd zijn ze meestal niet van een bijzonder hoog niveau meer (het zijn ook alleen nog maar shmups). Kwamen deze zelfde games uit in de heyday, dan waren het so-so titels.

De 2 G Rev titels vond ik nog uitschieters, die stralen wel veel kwaliteit uit, Under Defeat en Border down zijn 2 van mijn favoriete DC shooters, samen met nog Zero Gunner 2.

Maar die stuff van Milestone, en ook Trizeal.. nah.. niet echt super toch? Chaos Field vond ik eigenlijk een miskoop, Radirgy vond ik ook niet zo lekker spelen en Karous lijkt me ook geen topper te worden. Maar omdat DC releases uniek zijn, zal de game ongetwijfeld verkocht en omarmd worden.
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Jan 11, 2007 09:33

Ik vond Trizeal best nog lekker spelen met vooral lekkere muziek. Ik kan de deuntjes zo neuriën :)

Maar klopt ... G-Rev heeft nog de meeste kwaliteit geleverd in de laatste jaren van de DC
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Thu Jan 18, 2007 09:27

Lees net dat er weer een shoot em up gaat komen voor de DC: Trigger heart exelica. Ben zeer benieuwd naar deze titel, want de gfx die ik tot nu toe heb gezien zien er erg sweet uit.

http://www.warashi.co.jp/exelica/
Keep on Dreaming
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Jan 18, 2007 17:41

DAY wrote:Lees net dat er weer een shoot em up gaat komen voor de DC: Trigger heart exelica. Ben zeer benieuwd naar deze titel, want de gfx die ik tot nu toe heb gezien zien er erg sweet uit.

http://www.warashi.co.jp/exelica/

Oud nieuws.. deze is al tijden te pre-orderen bij Playasia. Zelfs bekend gemaakt voor Karous
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Jan 22, 2007 09:58

Dacht het wel, want de release date is voor die van Karous, maar had het pas gelezen dus wist er nog niet vanaf.
Keep on Dreaming
ne0

Post by ne0 » Thu Jan 25, 2007 21:47

Ben benieuwd of dat allemaal nog doorgaat als Sega inderdaad van plan is om de GD-ROM productielijn(en) af te breken :) Alhoewel ik dat nieuws eigenlijk nog niet echt ergens tegen ben gekomen behalve op dreamcast-scene. gerucht moet ik dus zeggen...
Post Reply