Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Jinxz
- Active Level:

-
Psykick wrote:Wel strak maar ik vind het niet echt passen bij een kast van die tijd. Het is gewoon de cg art van de huidige film en niet van de stijl die destijds werd gebruikt, desalniettemin supervet, ben erg benieuwd naar het eindprodukt! Veel succes Chris!
Geef ik je helemaal gelijk in.
Daarentegen is de promo voor Wreck it Ralph is in NL nog niet op TV en andere media. Dus is de kans erg klein dat mensen die nog geen promo gezien hebben een Fix it Felix cabinet gaan herkennen als 'die kast uit Wreck it Ralph'. Daar geef ik Disney wel gelijk in.
Gelukkig heb ik de bezel van het scherm en het CP nog wel in de originele staat gelaten

Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren

-
Cageman
- Active Level:

Jinxz wrote:Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren

Tijd om wat quality-time in te plannen, zeg ik

-
Jinxz
- Active Level:

-
Cageman wrote:Jinxz wrote:Vandaag m'n eerste wond opgelopen... Ironisch genoeg door m'n dochtertje die pissed was omdat ik de hele dag met de kast bezig was en besloot speelgoed naar m'n kop te slingeren

Tijd om wat quality-time in te plannen, zeg ik

-
Ken
- Active Level:

-
Ik vind het echt redelijk magistraal Jinxz, keep up the good work!
-
Jinxz
- Active Level:

-
Ken wrote:Ik vind het echt redelijk magistraal Jinxz, keep up the good work!
Thanks !
Gelijk ff een kleine update gedaan. Aangezien het meeste werk aan de cabs toch wel het verven is (boring as hell) besloot ik de 'voeten' van de cabs te bouwen uit 44mm balken. De ronde kanten maken het mogelijk om de cab redelijk makkelijk te schuiven zonder bang te zijn de tere multiplex constructie (zoals bij de originele DK's) te slopen.
Ik heb gelijk de joysticks gepast op het CP en het blijkt dat de schroefgaten exact overeen komen met de gaten op de metalen plaat van de Seimitsu LS-32. De LS32 heeft dezelfde '+'vorm 4 gate en kort shaft als de originele DK joystick dus was was daarom de perfecte vervanger.
* D'r zit nog een leuke verassing aan te komen. Degene die de facebook pagina volgen zullen dat wss binnenkort vanzelf merken. You'll know when you see it!
-
Jinxz
- Active Level:

-
Vandaag was dan eindelijk de dag waar ik, na al die dooie uren verven, naartoe had gewerkt. Assemblage!
Ik merk wel dat ik de 'poten' hoger moet maken want ik kan net over de cab heen kijken. Heeft iemand toevallig een Nintendo cab staan die ff snel kan meten hoe hoog de cab van de grond staat en hoe hoog de cab in het geheel is? Dan kan ik ff checken wat ik moet toevoegen aan CM's
-
Psykick
- Active Level:

Nice, nice, nice!!
-
joeks
- Active Level:

Mooie voortgang op je Flickr pagina! Je gaat hard.
-
ne0
Gaaf hoor! Is de constructie stevig genoeg voor een CRT? Ben het wel eens over de artwork, zonde..

-
Jinxz
- Active Level:

-
ne0 wrote:Gaaf hoor! Is de constructie stevig genoeg voor een CRT? Ben het wel eens over de artwork, zonde..

Gaat inderdaad hard nu

De constructie zou steviger moeten zijn dan het origineel gezien het materiaal en het feit dat ik de standaard support latten voor het scherm heb vervangen door dikkere. Just in case.
-
Peet1979
Cool hoor, petje af! Komt dit in alle NL bioscopen te staan of bijv. alleen de Pathe filialen?
-
Mart
- Active Level:

Ziet er echter super netjes uit man !
Goed bezig

-
Jinxz
- Active Level:

-
Peet1979 wrote:Cool hoor, petje af! Komt dit in alle NL bioscopen te staan of bijv. alleen de Pathe filialen?
Ik weet niet precies in welke het de bedoeling was om ze te gaan neerzetten

Ik loop wat achter met het posten van de foto's maar de bouw is vrijwel klaar. Ik heb het scherm, control panel, audio en verlichting er in zitten en al getest. Het werkt perfect. Gelukkig gaat het scherm vanzelf aan zodra er een video input binnen komt want het zou gaar zijn als de cab open moet om het scherm aan te zetten

-
ruderudie
- Active Level:

Hoe staat het hiermee Jinxz, kunnen wij bij Pathe het Shadaloo logo verwachten op de marquee?