Wat spelen jullie op dit moment?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
R-Type

Post by R-Type » Mon Oct 08, 2007 16:11

Bij Microsoft komt (zowat) alles PAL uit, en ook bijna allemaal tegelijkertijd. Blue Dragon was hier bijvoorbeeld gewoon een week eerder. Als er een bedrijf PAL friendly is dan is het zeker Microsoft, zeker wanneer afgezet tegen Sony en Nintendo (deze laatste met de VC bijvoorbeeld).

Voor 60hz hoef je het ook niet te doen; de console zelf en al die stuff is 60hz en op HD resoluties valt dit uberhaubt al in het niet.

Een import 360 kopen is het domste dat je kunt doen, als ie kapot gaat ben je de sjaak. En ook heb je een kanon van een stepdown nodig.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Oct 08, 2007 16:16

Nou ik had wel bijna een Japanse 360 gekocht voor de Japanse artwork van games die niet in Europa uitkomen. Zo zijn er een paar games op de Japanse markt waarvan de artwork gewoon veel cooler is dan de Europese. Maar goed dat was dan wel m'n derde 360 geweest en zeker niet m'n eerste, waarvoor ik toch echt gewoon een PAL moet aanraden.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Mon Oct 08, 2007 17:43

hmmm als jullie het zo brengen, kan ik idd beter een pal 360 kopen. Dan ga ik voor een premium pack den k.

Dus stuff zoals eternal sonata komt ook hier uit zo te zien, das wel handig.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Oct 08, 2007 23:46

DreamerNL wrote:hmmm als jullie het zo brengen, kan ik idd beter een pal 360 kopen. Dan ga ik voor een premium pack den k.

Dus stuff zoals eternal sonata komt ook hier uit zo te zien, das wel handig.

Neh-eh. Niet premium kopen. De Elite. 450 euro, 120GB, HDMI, 65nm chip!
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Oct 09, 2007 09:19

die zit ook in de nieuwe premium heb ik gehoord. 450 is me te duuuur.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
R-Type

Post by R-Type » Tue Oct 09, 2007 19:42

Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.

Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.

Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Oct 09, 2007 20:38

Op dit moment speel ik Super Paper Mario en de wat oudere spellen Streets of Rage 2 en Street Fighter II Turbo.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Tue Oct 09, 2007 22:27

R-Type wrote:Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.

Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.

Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.

mooi, dus als ik voor dat halo premium pack ga, zit ik goed. Het enige verschil met die ultimate is dat er HDMI is...hebbe we dat nodig?
ImageImage
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Wed Oct 10, 2007 17:12

Heb je een HDTV met een HDMI ingang? Zo niet dan heb je er op dit moment dus niks aan. Ga je echter in de nabije toekomst toch zo'n HD scherm halen met HDMI tja dan zou ik er wel even over nadenken.
R-Type

Post by R-Type » Wed Oct 10, 2007 19:42

op GameFAQS forums heb ik gelezen dat de 360 HDMI slechter is dan Component. Het beeld moet wat fletser zijn, er zijn mensen die zijn teruggegaan naar Component. Het verschil was op de doorsnee HDTV verder echter verwaarloosbaar, maar dit was al bekend.

HDMI komt normaliter alleen tot zijn recht op grote full hd schermen, en voor films.

Bovendien hebben Premiums vanaf nu dus ook gewoon HDMI (effe op de doos kijken, bij een MM winkel bijvoorbeeld).
Trunks

Post by Trunks » Fri Oct 26, 2007 13:10

op Xbox 360 speel ik Blue Dragon, Skate en PES2008
Wii vooral MLB power Pros en Super Paper Mario (met wat vertraging)
En op DS speel ik nu enkel Zelda
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Oct 26, 2007 14:00

The Phantom Hourglass op de DS
Metroid Prime 3 op de Wii
Blackdragon

Post by Blackdragon » Fri Oct 26, 2007 16:00

Red Steel
Metroid Prime 3
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Oct 26, 2007 19:21

X360: VF5, PGR4, N+ (wat een brute XBLA game!!!) en nog een beetje Halo 3 (wil die singeplayer voltooien maar vind het oersaai)

PS3: Sega Rally en Warhawk

DS: Zelda Phantom Hourglass (zie mijn recensie op www.nzone.nl)
almighty

Post by almighty » Fri Oct 26, 2007 19:38

Metroid Prime 3
R-Type

Post by R-Type » Fri Oct 26, 2007 22:09

VF5
VF5
VF5
VF5

Zonde van mijn PGR4 en Orange box waar ik beide lekker ver mee was, en Eternal Sonata die ik nog niet eens uit de case heb gehaald. Maar VF is toch echt de shit.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Oct 27, 2007 11:09

Ik heb VF5 al een weekje in huis omdat ik er een review over moet schrijven maar ik hink enorm op twee gedachten...al ergens in het midden wel uitkomen denk ik..
Muzzle

Post by Muzzle » Sat Oct 27, 2007 13:36

Ik speel nu:

VF5 (PS3) (@ Ken, ik heb er maar 1 gedachte over en dat is supergoed ;-))
Sparkster (SNES)
SF3 3rd Strike (PS2)
Hyper Street Fighter 2 Anniversary (PS2, toch blij dat ik deze niet verkocht heb, ik waardeer deze geweldige port van SSF2T nu pas, toch veel beter dan de Capcom Classics versie)
Samurai Shodown 2 (MVS)
Windjammers (MVS)
Neo Turfmasters (MVS)
Waku Waku 7 (MVS)
Pokemon Diamond (DS)

En binnenkort even kijken welke nieuwe PS3 game ik wil kopen.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Tue Oct 30, 2007 20:37

Okami, fucking vette game imo!

The Dracula X Chronicles. Vette remake van Rondo of Blood met als extra SotN alsmede de originele Rondo pce versie. Deze laatste 2 moet je wel unlocken.
R-Type

Post by R-Type » Tue Oct 30, 2007 22:35

Speel nu ook Eternal Sonata en Teamfortress 2, naast VF5.
Derek

Post by Derek » Sun Nov 04, 2007 19:20

Metroid Prime 3 en Mario Picross.

En af en toe nog wat Sin & Punishment op de VC.
almighty

Post by almighty » Wed Nov 14, 2007 20:44

Metroid Prime en helaas uitgespeeld.
Me want more!!!
88%/total time 24:10 en dat zonder te spieken en de 100% trailer maar onlinne gekeken en vond het achteraf ook niet echt de moeite waard.
Nu de borst maar nat maken voor Galaxy :D
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 14, 2007 23:17

Dus je hebt er 24 uur over gedaan om die game uit te spelen? Is dat niet erg lang? Of heb je veel sidequests gedaan?
almighty

Post by almighty » Thu Nov 15, 2007 04:59

Gameholic wrote:Dus je hebt er 24 uur over gedaan om die game uit te spelen? Is dat niet erg lang? Of heb je veel sidequests gedaan?

Moet zeggen dat dit de 2'de game is naar jaren(paper mario Wii)die ik weer eens uitspeel :wink:
Ik weet niet wat snel is maar ik vond het wel netjes.Moet wel zeggen dat ik ook het verlaten ruimtenschip ook helemaal gehaald heb waar je al die klote energy cells voor nodig heb.
Dem.

Post by Dem. » Sat Nov 17, 2007 00:05

Assassins Creed
Duidelijk veel minpunten, maar ik sta gewoon stom versteld door de game mechanics... Dat bewegen door menigte, de zwaardgevechten, de steden... Stom versteld sta ik...
Post Reply