Wat spelen jullie op dit moment?
Bij Microsoft komt (zowat) alles PAL uit, en ook bijna allemaal tegelijkertijd. Blue Dragon was hier bijvoorbeeld gewoon een week eerder. Als er een bedrijf PAL friendly is dan is het zeker Microsoft, zeker wanneer afgezet tegen Sony en Nintendo (deze laatste met de VC bijvoorbeeld).
Voor 60hz hoef je het ook niet te doen; de console zelf en al die stuff is 60hz en op HD resoluties valt dit uberhaubt al in het niet.
Een import 360 kopen is het domste dat je kunt doen, als ie kapot gaat ben je de sjaak. En ook heb je een kanon van een stepdown nodig.
Voor 60hz hoef je het ook niet te doen; de console zelf en al die stuff is 60hz en op HD resoluties valt dit uberhaubt al in het niet.
Een import 360 kopen is het domste dat je kunt doen, als ie kapot gaat ben je de sjaak. En ook heb je een kanon van een stepdown nodig.
Nou ik had wel bijna een Japanse 360 gekocht voor de Japanse artwork van games die niet in Europa uitkomen. Zo zijn er een paar games op de Japanse markt waarvan de artwork gewoon veel cooler is dan de Europese. Maar goed dat was dan wel m'n derde 360 geweest en zeker niet m'n eerste, waarvoor ik toch echt gewoon een PAL moet aanraden.
Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.
Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.
Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.
Fok die 120 gb, die zal je niet nodig hebben als Video Marketplace hier niet komt, of als je uberhaubt al geen films online via e-distributie wilt huren.
Ik heb 20gb en nog steeds na bijna 2 jaar plenty ruimte, heb toch een redelijke batterij aan bonus packs, arcade games, demo's en trailers.
R-Type wrote:Premiums zijn als het goed is al Falcons met extra heatsink, en BenQ drives.
mooi, dus als ik voor dat halo premium pack ga, zit ik goed. Het enige verschil met die ultimate is dat er HDMI is...hebbe we dat nodig?

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
op GameFAQS forums heb ik gelezen dat de 360 HDMI slechter is dan Component. Het beeld moet wat fletser zijn, er zijn mensen die zijn teruggegaan naar Component. Het verschil was op de doorsnee HDTV verder echter verwaarloosbaar, maar dit was al bekend.
HDMI komt normaliter alleen tot zijn recht op grote full hd schermen, en voor films.
Bovendien hebben Premiums vanaf nu dus ook gewoon HDMI (effe op de doos kijken, bij een MM winkel bijvoorbeeld).
HDMI komt normaliter alleen tot zijn recht op grote full hd schermen, en voor films.
Bovendien hebben Premiums vanaf nu dus ook gewoon HDMI (effe op de doos kijken, bij een MM winkel bijvoorbeeld).
X360: VF5, PGR4, N+ (wat een brute XBLA game!!!) en nog een beetje Halo 3 (wil die singeplayer voltooien maar vind het oersaai)
PS3: Sega Rally en Warhawk
DS: Zelda Phantom Hourglass (zie mijn recensie op www.nzone.nl)
PS3: Sega Rally en Warhawk
DS: Zelda Phantom Hourglass (zie mijn recensie op www.nzone.nl)
Ik speel nu:
VF5 (PS3) (@ Ken, ik heb er maar 1 gedachte over en dat is supergoed
)
Sparkster (SNES)
SF3 3rd Strike (PS2)
Hyper Street Fighter 2 Anniversary (PS2, toch blij dat ik deze niet verkocht heb, ik waardeer deze geweldige port van SSF2T nu pas, toch veel beter dan de Capcom Classics versie)
Samurai Shodown 2 (MVS)
Windjammers (MVS)
Neo Turfmasters (MVS)
Waku Waku 7 (MVS)
Pokemon Diamond (DS)
En binnenkort even kijken welke nieuwe PS3 game ik wil kopen.
VF5 (PS3) (@ Ken, ik heb er maar 1 gedachte over en dat is supergoed

Sparkster (SNES)
SF3 3rd Strike (PS2)
Hyper Street Fighter 2 Anniversary (PS2, toch blij dat ik deze niet verkocht heb, ik waardeer deze geweldige port van SSF2T nu pas, toch veel beter dan de Capcom Classics versie)
Samurai Shodown 2 (MVS)
Windjammers (MVS)
Neo Turfmasters (MVS)
Waku Waku 7 (MVS)
Pokemon Diamond (DS)
En binnenkort even kijken welke nieuwe PS3 game ik wil kopen.
Gameholic wrote:Dus je hebt er 24 uur over gedaan om die game uit te spelen? Is dat niet erg lang? Of heb je veel sidequests gedaan?
Moet zeggen dat dit de 2'de game is naar jaren(paper mario Wii)die ik weer eens uitspeel

Ik weet niet wat snel is maar ik vond het wel netjes.Moet wel zeggen dat ik ook het verlaten ruimtenschip ook helemaal gehaald heb waar je al die klote energy cells voor nodig heb.