Nintendo Wii Launch: yay or nay?
Beter. Ik heb net een telefoontje gehad van UPS. Ik had ze gisteren gecontacteerd wat er nu in godsnaam aan de hand is bij de douane.
Blijkbaar (dikke bullshit natuurlijk) kunnen ze bij de douane de waarde niet achterhalen dus hun vraag was of ik kon bewijzen wat ikbetaald heb. Dus dat heb ik net allemaal op verzoek doorgemaild. Nu maar hopen dat ik voor het einde v h weekend die shit in huis heb gvd.
Blijkbaar (dikke bullshit natuurlijk) kunnen ze bij de douane de waarde niet achterhalen dus hun vraag was of ik kon bewijzen wat ikbetaald heb. Dus dat heb ik net allemaal op verzoek doorgemaild. Nu maar hopen dat ik voor het einde v h weekend die shit in huis heb gvd.
- General Wong
- Active Level:
Hahaha achja die 360 staat hier ook alweer een jaar te brullen in de woonkamer
Eerste impressies;
Wii Sports is zeker cool. Vooral Tennis natuurlijk. Maar volgens mij moet je dit echt in de multiplayer stand spelen. Het totaal geeft in ieder geval een goede indruk van de mogelijkheden van de Wii.
Dadelijk mijn games maar eens spelen, heb nu:
Zelda TP
Red Steel
Excite Truck
Rayman Raving Rabbids
Call of Duty 3
Super Monkey Ball Banana Blitz
Cheeeers gasten!
Eerste impressies;
Wii Sports is zeker cool. Vooral Tennis natuurlijk. Maar volgens mij moet je dit echt in de multiplayer stand spelen. Het totaal geeft in ieder geval een goede indruk van de mogelijkheden van de Wii.
Dadelijk mijn games maar eens spelen, heb nu:
Zelda TP
Red Steel
Excite Truck
Rayman Raving Rabbids
Call of Duty 3
Super Monkey Ball Banana Blitz
Cheeeers gasten!
dat wordt opzeker een yay, alleen voor de prijs wil ik het wel doen, en ik ben toe aan wat goeie nintendo style gaming.
Me nes staat al te lang ingepakt, ik wil al tijden een snes die ik maar steeds niet koop en om eerlijk te zijn wil ik alles van nintendo hebben gewoon voor de heb.
nou dat was het, ik ga eens kijken of ik er nog 1 kan after orderen aangezien pre orderen geloof ik een onmogelijkheid is.,
Me nes staat al te lang ingepakt, ik wil al tijden een snes die ik maar steeds niet koop en om eerlijk te zijn wil ik alles van nintendo hebben gewoon voor de heb.
nou dat was het, ik ga eens kijken of ik er nog 1 kan after orderen aangezien pre orderen geloof ik een onmogelijkheid is.,
Heb je ook snel bekeken.. Waar staat ie te koop dan?
Edit - foto komt me bekend voor;
http://cgi.ebay.nl/Zeer-compleet-Ninten ... dZViewItem
Edit - foto komt me bekend voor;
http://cgi.ebay.nl/Zeer-compleet-Ninten ... dZViewItem
Voor de mensen die hun twijfels hebben bij Red Steel:
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18917
http://wii.nzone.nl/ShowContent.asp?ContentID=18917
nou ik heb eindelijk ermee kunnen spelen.
Nog geen een kunnen bemachtigen maar ook nog geen haast
maar wat een vet ding is het zeg, ik heb 2 dagen non stop wii sports gespeeld en moet zeggen dat het echt heel leuk is.
Ik denk zelfs dat nintendo onbedoeld ook de oudere generatie heeft meegepakt, de ouders van een vriend van mij hebben er namelijk ook 1 besteld omdat ze het zo gaaf vinden
Nog geen een kunnen bemachtigen maar ook nog geen haast

maar wat een vet ding is het zeg, ik heb 2 dagen non stop wii sports gespeeld en moet zeggen dat het echt heel leuk is.
Ik denk zelfs dat nintendo onbedoeld ook de oudere generatie heeft meegepakt, de ouders van een vriend van mij hebben er namelijk ook 1 besteld omdat ze het zo gaaf vinden

Zo, gisteren om 02.00 heb ik dan eindelijk Zelda uitgespeeld. Om precies te zijn heb ik er 35:52 over gedaan. Ik heb dan ook alleen de hoofd queeste aangehouden.
Hele vette eindbaas, maar door het heftige zwaardgevecht aan het einde heb ik serieus nu mijn arm verrekt
De tofste Zelda in mijn ogen als je het vraagt, alhoewel ik geen echt Zelda type ben, want ik vond het allemaal erg lang duren! Toch blij dat ik het avontuur voltooid heb.
Hele vette eindbaas, maar door het heftige zwaardgevecht aan het einde heb ik serieus nu mijn arm verrekt

De tofste Zelda in mijn ogen als je het vraagt, alhoewel ik geen echt Zelda type ben, want ik vond het allemaal erg lang duren! Toch blij dat ik het avontuur voltooid heb.
Zo en zijn mensen het gezwaai en gekneus al zat?
Ik moet zeggen dat ik niet echt gemotiveerd ben om dat ding aan te knallen, echt al een beetje het been there done that gevoel. Zoals hij een achtbaan, leuk voor een keertje maar na een tijdje wordt je het zat.
Ik heb sterk het idee dat veel sites en bladen de Wii niet op de juiste waarde weten te schatten. Het is allemaal leuk en aardig, maar het is nauwelijks een console te noemen. Gewoon een soort ding van Mattel, maar dan met Mario en Zelda.
Ik moet zeggen dat ik niet echt gemotiveerd ben om dat ding aan te knallen, echt al een beetje het been there done that gevoel. Zoals hij een achtbaan, leuk voor een keertje maar na een tijdje wordt je het zat.
Ik heb sterk het idee dat veel sites en bladen de Wii niet op de juiste waarde weten te schatten. Het is allemaal leuk en aardig, maar het is nauwelijks een console te noemen. Gewoon een soort ding van Mattel, maar dan met Mario en Zelda.
Sterker nog; sinds de komst van de Wii heb ik mijn 360 al in geen tijden meer aangeraakt!
Ik snap wel wat Ken bedoeld. Soms heb ik gewoon zin om op te oude manier met een controller of stick op de bank te zitten. Ipv staand voor je tv. Want op een of andere manier wil ik altijd staan als ik Wii Sports ofzo speel
Ik snap wel wat Ken bedoeld. Soms heb ik gewoon zin om op te oude manier met een controller of stick op de bank te zitten. Ipv staand voor je tv. Want op een of andere manier wil ik altijd staan als ik Wii Sports ofzo speel

Ik begrijp het zeker ook en nu ik een ps3 heb heb ik wario smooth moves ook maar 2 x gespeeld. Maar als er wat maten langs komen dan gaat iedere keer die Wii weer aan. Maar wat zeker het geval zal zijn met de Wii is het spel aanbod net als op de Cube. Vooral sterke titels van Nintendo zelf en de rest moet je maar afwachten. Kreeg trouwens ook een lamme arm van het spelen van F1 op de ps3 omdat ik R2 gebruikt om gas te geven en die is nu voorzien van een veer zodat je ook half gas kunt geven. Op de 1 of andere manier moet mijn arm er weer aan wennen 

Ik heb in tijden niet meer zoveel gespeeld op een console als nu. Op een of andere manier prikkelt de Wii mijn gamegedrag. Maar enige nadeel is nu wel dat er een groot gat is.
Ik ben nog druk bezig met Zelda (Great Game BTW), maar wat valt er straks naast zelda nog meer te doen? Red Steel heb ik al rond gespeeld. Verder is er nog Wii Sports waar ik me dagelijks wel een uurtje mee bezig hou.
Op multiplayervlak komt er nog genoeg uit, maar what about single player?! Ik wil ook graag games zien die gewoon net als Zelda lekker uitgebreid is en gewoon een vet verhaal heeft en toffe gameplay...maar ik vrees zelf dat ik heel lang moet gaan wachten tot dat gebeurt.
Gelukkig is er op retrogebied wel wat meer te doen voor mij!
Ik ben nog druk bezig met Zelda (Great Game BTW), maar wat valt er straks naast zelda nog meer te doen? Red Steel heb ik al rond gespeeld. Verder is er nog Wii Sports waar ik me dagelijks wel een uurtje mee bezig hou.
Op multiplayervlak komt er nog genoeg uit, maar what about single player?! Ik wil ook graag games zien die gewoon net als Zelda lekker uitgebreid is en gewoon een vet verhaal heeft en toffe gameplay...maar ik vrees zelf dat ik heel lang moet gaan wachten tot dat gebeurt.
Gelukkig is er op retrogebied wel wat meer te doen voor mij!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"