Iedereen klaar voor de next-gen?

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Perkunas

Post by Perkunas » Tue Nov 15, 2005 14:38

DreamerNL wrote:1 ding weet ik wel, de Revolution komt meteen in huis. Maar wat de shit is met die nieuwe consoles is dat je natuurlijk niet weet hoe het met RGB en die zooi zit...

Ditto, kan niet wachten om al die Japanse klassiekers (Ogre Wars, Fire Emblem, Advance Wars, Front Mission, Sin & Punishment,...) in huis te halen. :D
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 16, 2005 14:10

Ik kon het toch niet laten en heb toch maar een 360 gereserveerd vandaag!

Nu maar hopen dat ik niet te ver onderaan de lijst sta :p Er schijnen echt tekorten te zijn... Ik heb zeker vier gameshops geprobeerd maar iedereen nam geen pre-orders meer aan. Dus vandaar dat ik nu mijn lokale computer/pc boer heb gecontacteerd aangezien zij ook 360s krijgen.
Perkunas

Post by Perkunas » Wed Nov 16, 2005 17:43

Gameholic wrote:Ik kon het toch niet laten en heb toch maar een 360 gereserveerd vandaag!

Nu maar hopen dat ik niet te ver onderaan de lijst sta :p Er schijnen echt tekorten te zijn... Ik heb zeker vier gameshops geprobeerd maar iedereen nam geen pre-orders meer aan. Dus vandaar dat ik nu mijn lokale computer/pc boer heb gecontacteerd aangezien zij ook 360s krijgen.

Vaak is de beste manier om gewoon op de lanceringsdag naar een grote winkel te gaan waar ze niet met pre-orders werken en dan gewoon zo snel mogelijk één kopen. ;)

Je kan ook een hele dag reserveren, op voorhand een hele lijst met shops opmaken, en dan de ronde doen. Het is onmogelijk dat er na één dag geen meer zouden zijn.
Gameholic

Post by Gameholic » Wed Nov 16, 2005 17:59

Klopt.. Ik heb nog wel aan de Mediamarkt zitten denken, aangezien ze daar waarschijnlijk een shitload aan 360s zullen hebben. Maar ik wilde toch wat zekerheid. Ach ik kan me niet voorstellen dat gamers de deur platlopen bij een computerzaak die aan de rand van het centrum ligt ;) we shall see.. ik heb de laatste tijd een beetje ongeluk met die dingen
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Dec 12, 2005 11:24

Geruchten (gamez.nl) zeggen nu dat de ps3 al in het voorjaar van 2006 zal verschijnen. Ik dacht eerst dat hij pas eind 2006 zal verschijnen, zou sony bang beginnen te worden van microsoft?
Keep on Dreaming
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Dec 12, 2005 11:30

DAY wrote:Geruchten (gamez.nl) zeggen nu dat de ps3 al in het voorjaar van 2006 zal verschijnen. Ik dacht eerst dat hij pas eind 2006 zal verschijnen, zou sony bang beginnen te worden van microsoft?

Mjah, geruchten om wat zonlicht van de Xbox 360 af te snoepen. Ik schaar dit nieuws in het rijtje van de 'gelekte' prijs van 400 dollar.
Post Reply