Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Gameholic
Baki wrote:Ik vind em online juist zwaar niks. Co-op was leuk tot 2 keer rond spelen toen had ik het wel gezien. Nee cod3 is voor mij dan een stuk amusanter online ook al speel ik die ook niet zoveel meer.
Klopt, de potjes online begonnen heel erg snel te vervelen. Ik heb de co-op modus op normal en op hard uitgespeeld met een maat, en wat je zegt Baki, dat is meer dan genoeg. Een 3e keer op hardcore is voor mij ook teveel.
Maar desalniettemin is het een hele toffe game geweest. Ik heb ervan gesmuld alsmede mijn maten. Maar deze game blijft nu wel voor altijd in de kast

-
R-Type
Ik vind hem online heel cool, maar hij heeft wat tekortkomingen. Je ziet je ping niet, en er zijn weinig spelmodi (3 die heel erg op elkaar lijken en dezelfde maps gebruiken, daarvan is Assassination nog eens zwaar kut). Het word ook heel voorspelbaar, beide teams rushen bijna altijd naar 1 spot, en er komt een firefight.
Ik heb hem al 2 weken niet meer online gespeeld (mja gisteren nog een uurtje en ik was helemaal terug bij af), maar dat komt omdat ik momenteel weer heel veel retro zit te gamen.
Het blijft wel mijn coolste XBL game, maar eerlijk gezegd zegt dat ook wel wat over de rest van het aanbod. Dat kan me online ook niet zo lang boeien. Er is nog geen game geweest waar ik verslaafd aan ben geraakt, op PC had ik dit wel met oa UT en MoH:AA. Maar PC online is dan ook veel beter, met tenminste echte public servers en dagelijks nieuwe content.
-
Gameholic
Klopt voor wat betreft GoW.
MOH:AA!!!! Ow mijn god dat is echt de enige pc game die ik dood heb gespeeld. Ik maakte er kennis mee in mijn toenmalige studentenhuis en ik ben denk ik wel 400+ uren in die game gestoken. In clans gespeeld etc. Meesterlijk om mensen met een sniper of rifle om te leggen.
De beste XBL game op dit moment is zonder twijfel Rainbox Six Vegas. Met name co-op.
-
R-Type
Die is mij dan net weer wat te realistisch en slow paced
Qua stijl dig ik GoW en UT echt. Overdreven, onrealistisch en snel geweld. UT was destijds echt een adrenaline rush, en die heb ik als een addict zitten spelen eind 90's begin 2k's, in CTF mode. Met maten in clans gezeten, en vele online leagues en tourneys gewonnen en vaak hoge posities in worldstats leaderboards (gewoon goed zijn; veel killen, topscores halen en zelf weinig gekilld worden). 2003 boeide me meteen al niet, en 2004 hield ik maar een maand of 2 vol.
De opvolgers haalden het niet bij het origineel.
Toch ook ergens wel blij dat ik die verslaving niet meer heb (ik kapte in 2k2 oid), soms offerde ik er een hele vrijdagavond aan op. Alleen om maar online te ownen. Maar dat deed echt de halve buurt hier met UT, waren ook de begindagen van cable internet

-
Rano
- Active Level:

UT <3 Dat is spel heb ik het meest gespeeld. Wat een game is dat. Heel af en toe speel ik het nu ook nog wel eens. Het blijft gewoon leuk.
-
Rano
- Active Level:

GoW sinds gisteren 'een kans gegeven'. Ben nu op Casual in Act 4. Alleen maar co-op gedaan. Hoe gruwlijk vet! Ik neem alle negatieve dingen terug. Behalve de saaie singeplayer campaign.
-
Gameholic
Hehhehe co-op modus zijn de krenten in de pap..
Nadat je de campaign twee keer hebt uitgespeeld is het mooi geweest though .. maar het is een ultieme ervaring!
-
Ken
- Active Level:

-
Ik heb de game dan eindelijk een tijdje kunnen spelen en ik moet zeggen dat het er leuk uitziet en het zit allemaal goed in elkaar, maar om nou te zeggen game of the year en de hoge scores die ik heb gezien...nee.
-
Rano
- Active Level:

Ken wrote:Ik heb de game dan eindelijk een tijdje kunnen spelen en ik moet zeggen dat het er leuk uitziet en het zit allemaal goed in elkaar, maar om nou te zeggen game of the year en de hoge scores die ik heb gezien...nee.
Eens. De multiplayer is gruwelijk vet. Maar vergeten zodra Halo 3 er is

-
Geoffrey
Het is gewoon een feit dat de game zwaar overschat wordt, toch is het zonder twijfel één van de beste First Person Shooters die ik ooit heb gespeeld. Ik krijg wel een beetje het idee dat we eind maart een beetje een war gaan krijgen tussen Gears Of War voor de "Xbox" en Resistance voor de "Playstation" and i will love it. Ben benieuwd.
-
R-Type
Momenteel speel ik Gears veel in co-op. Ik heb het een beetje gehad met Warzone, de nadruk ligt te veel op hostvoordeel. Als host maakte ik laatst ook 25 kills, en daarvoor en daarna maar 10. Het is te vaak stuivertje wisselen, welke Chainsaw gaat eerder af? Welke shotgun hit is het eerst dodelijk? etc.
Maar Gears of War is wel een tering gruwelijke vette game, ik heb Resistance ook uitvoerig gespeeld en van een war is het niet eens sprake. Dat zou een belediging voor GoW zijn. Gears in co-op is op zeker de vetste game ervaring op de consoles, en daarom is de game toch mijn GOTY.
-
Rano
- Active Level:

Baki wrote:Ik vind em online juist zwaar niks. Co-op was leuk tot 2 keer rond spelen toen had ik het wel gezien. Nee cod3 is voor mij dan een stuk amusanter online ook al speel ik die ook niet zoveel meer.
Maar met Gears kan je taggen

-
Baki
- Active Level:

Maar GoW ziet er grafisch zo veroudert uit nu ik VF5 heb dat ik het al helemaal niet meer wil aanraken al kun je taggen

-
almighty
Zelf heb ik de game ook en ik ben er eigelijk wel goed te spreken over, zelf vind ik dit een van de beste titels van 2006
Smaken verschillend zou ik zo zeggen en ik zou zelf niet warm lopen voor VF 5.
Trouwens de hele ps3 laat me (nog) koud, maar dat komt ook mede de te hoge prijs.Maar als hij er is dan zal ik zeker wel voor de bijl gaan hahaha

-
almighty
Gisteren door act 3 gekomen en wat zag dat er allemaal gelikt uit zeg!
Zelf vond ik de mijnen tot nu toe een van de mooiste act's en om dan maar te zwijgen over die 'eindbaas'. Ook het level was gruwlijk vet en speelde heerlijk weg op m'n philips met ambilight wat voor extra sfeer zorgte
Ben bewust nog niet onlinne geweest omdat ik dan bang ben niet meer verder te gaan met de campaign's.
-
Gameholic
Ik vond Act 3 het mijnenlevel het meest irritante. Vooral die schreeuwende klote beesten
Maar het stuk hierna is pas smullen!! Dus bereid je vast voor op nog een paar hele toffe ervaringen...
-
Ken
- Active Level:

-
Hoe kan het nou toch dat ik mij er na een sessie totaal niet toe kan bewegen om deze game weer aan te zetten? Had er een FPS van gemaakt en het had anders geweest. De gameplay is niet toegankelijk genoeg om even snel een potje aan te knallen. Ik vind het rennen trouwens ook irritant gedaan, ik werd er bijna misselijk van.
-
Fonzi
Ken wrote:Hoe kan het nou toch dat ik mij er na een sessie totaal niet toe kan bewegen om deze game weer aan te zetten? Had er een FPS van gemaakt en het had anders geweest. De gameplay is niet toegankelijk genoeg om even snel een potje aan te knallen. Ik vind het rennen trouwens ook irritant gedaan, ik werd er bijna misselijk van.
Ik ben het maar weer eens met Ken eens. Ik heb het zoal niet op stoere, kaalgeschoren mariniers die de wereld moeten redden. Ik vond de gameplay idd iets te stijf maar dat zie je wel vaker met third person shooters. Ik heb wat single player gespeeld, daarna behoorlijk veel co-op en dan had ik het wel gehad. Heb hem intussen alweer verkocht. Moet wel zeggen dat dit grafisch het beste was dat ik tot nu toe gezien heb.