Buyers guide Super Nintendo
Thanks, was destijds waarschijnlijk te blij met mijn SNES om dit in te zien. btw, die slowdown speelt de hele tijd op bij het afvuren van vuurballen. Bij Ryu, Chunners Dhalsim etc, niet alleen bij het maken van combo, het afvuren van vuurbal bi het maken van combo gaat natuurlijk wel vaak samen.
Keep on Dreaming
Re: Buyers guide Super Nintendo
Secret of Evermore??
NeoFred
NeoFred
Ken wrote:Ik ga op de mainpage een buyers guide maken voor de belangrijkste consoles uit de gamegeschiedenis.
Hiervoor heb ik voor sommige consoles al een lijstje gemaakt, aan jullie de vraag om titels te vermelden die ik over het hoofd heb gezien, of om titels te noemen die volgens jullie niets in de buyers guide te zoeken hebben. Het is natuurlijk een zeer kritische lijst, ik ga niet zomaar allemaal games erbij zetten om maar een lange lijst te hebben.
Het moet voor beginnende verzamelaars een handige guide worden.
Dit zijn de SNES titels die ik op dit moment op de lijst heb staan
Actraiser
Adams family
Alien vs Predator
Axelay
Batman
Battletoads
Breath of Fire II
Castlevania: Dracula X
Chrono Trigger
Chuck Rock
Clayfighter
Contra 3: Alien Wars (Spirits in Japan)
Darius Twin
Donkey Kong
Earthbound
Earthworm Jim
Final Fantasy
Final Fight
F-Zero
Gradius III
Harvest Moon
Joe & Mac
Kirby Super Star
Legend of the Mystical Ninja
Legend of Zelda: Link to the Past
Lufia
Megaman X
Ninja Gaiden Trilogy
Parodius II
Pocky & Rocky
Pop ‘n Twinbee
Prince of Persia
Secret of Mana
Starfox
Street Fighter 2
Sunset Riders
Super Bomberman
Super Catlevania IV
Super Ghouls 'N Ghosts
Super Mario AllStars
Super Mario Kart
Super Mario RPG
Super Mario World
Super Metroid
Super R-Type
Super Smash TV
Super Star Wars
Super Soccer
Super Tennis
Super Turrican
Terranigma
U.N. Squadron
ZiEk wrote:Ken wrote:Mortal Kombat is op andere consoles fatsoenlijker uitgebracht, daarom staan dat soort games niet in deze lijst.
MOrtal Kombat 2 ???
welke console dan ? pc engine ?
lol nee. PSX en saturn uiteraard.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
ah daar maakte ik me al zorgen om, cd systemen
damn die detail van de namen was me nooit opgevallen, zeker zomde.
vraag ik me toch af waarom Final fight erin staat, daar kon je niet een guy kiezen, tot ze die aparte versie brachten.
En hoe zit het met joe and mac?, vergeleken met arcade was ie ook wel vaag op de snes. In de arcade kast ook teveel cash ingegooit.

damn die detail van de namen was me nooit opgevallen, zeker zomde.
vraag ik me toch af waarom Final fight erin staat, daar kon je niet een guy kiezen, tot ze die aparte versie brachten.
En hoe zit het met joe and mac?, vergeleken met arcade was ie ook wel vaag op de snes. In de arcade kast ook teveel cash ingegooit.

Metal Slut wrote:Dan wil ik nog bij voegen, de tot nu toe vergeten game: Gods van de Bitmap Brothers.....
Ik snap echt niet wat dat een goed spel maakt, ik heb nog een complete versie ervan hier (die ik eigenlijk niet hoef).
Wat is er leuk aan eigenlijk geef is een argument, want ik snap er nix van.
En waarom staat Shadowrun er niet bij ??
Vond het toch wel een goede RPG, zeker anders dan die japanse rpgs. Maar wel cool met verhaal, sfeer, upgrades, huurlingen, bitmaps en realtime actie.

Wat mij vooral aansprak in de game waren simpelweg de graphics, de 'puzzels' in de vorm van hendels en je weapon-upgrading etc.. Gewoon de hele stijl beviel me wel... coole enemy's ook in diverse vormen. Bij mij zijn er in ieder heel wat uurtjes in gegaan.. eerst PC en toen op de SNES.
Maarja das mijn mening over deze game....
Maarja das mijn mening over deze game....
klopt ja dat er diverse fansites van zijn, hou ik me voorde rest trouwens niet mee bezig.... Xenon II Megablast was trouwens ook een goeie game van de bitmap brothers, een vert. shooter met een vette weapon-upgrading/buy-system. Ook alleen maar op de pc gespeeld. Graphics stijl waren zeker cool voor die tijd.... volgens mij is deze game niet op de snes..
Vanmij mag Gods wel op de lijst... en net wat je zegt: het is momenteel nog levendig, sites genoeg over de game en ook de Bitmap broters. Maarja komt de smaak weer om de hoek kijke..... wat zou onze lijst samensteller ervan vinden?
Vanmij mag Gods wel op de lijst... en net wat je zegt: het is momenteel nog levendig, sites genoeg over de game en ook de Bitmap broters. Maarja komt de smaak weer om de hoek kijke..... wat zou onze lijst samensteller ervan vinden?