Da Dude wrote:Loop dit weekend wel even aan.
Jij woont zeker ergens in het oosten

Da Dude wrote:Loop dit weekend wel even aan.
rklok wrote:Ik wil het SHMUP gedeelte wel voor mijn rekening nemen met een aantal coole shmups en wat hantarexen.
We moeten wel wat lawaai mogen maken, want dat is op die andere beurzen nooit zo gewenst. En ook zeker een afterparty.
P-Nut wrote:Ik heb aangegeven dat het meer informele meeting is. Misschien komt ie hier lurken aangezien hij erg geïnteresseerd is nadat ie mijn nieuwe cab heeft gezien :p
jiggymf wrote:Mooi, wij rijden samen, kom je wel ophalen
Psykick wrote:Zo vandaag met Ronnie en Pascal even alles even op een rij gezet en een plan de campagne gemaakt. Het zier er allemaal voorspoedig uit en het lijkt een succes te gaan worden.
Het volgende wil ik de Nozomi members voorleggen en graag uw input/mening te geven ;
Wij krijgen straks een flinke ruimte en willen dat natuurlijk leuk gaan inrichten. Ik stel een flink aantal cabs ter beschikking zodat we op een fatsoenlijke manier Arcade kunnen promoten.
We kunnen natuurlijk alle hulp gebruiken, dat wil zeggen als je wilt komen om bij de stands te staan, de kasten en andere setups om info te geven en het forum een beetje te promoten.
Natuurlijk zal ons deze dag ook wel iets gaan kosten, vooral de huur van de bus met laadklep hakt er behoorlijk in en wil graag vragen of als je dat kan een steentje wilt bijdragen hieraan. Ik vind het niet erg om dingen voor de community te doen, maar kan het op dit moment gewoon heel moeilijk missen, dus elke bijdrage is er weer eetnje.
Zo´n bus kost iets van €150,- excl. benzine, dus veel hoeft het niet te zijn en als je het gewoon niet kan missen is het ook prima. Als je een steentje wilt bijdragen zal Pascal nog later wel even een rekening nummer van Jamma The Hutt neerzetten. Alles wat we overhouden, want we hoeven er ook niet aan te verdienen, halen we lekker een biertje daar