MF 1.5 xbox 360
Geloof me, het is echt voor dit ene spel al waard om een 360 te kopen. 2e Hands 360 kan je voor 100 Euro al op de kop te tikken, dan nog het spel voorn 60 en je hebt voor 160 Euro de tijd van je leven. Als jer dan ook naagaat dat het board, waar alleen de arcade versie op staat tussen de 600 en 800 Euro kost volgens mij, ben je spekkoper hehehe....
goatboy wrote:Nogmaals, Futari 1.5 PCB is niet te vergelijken met een console port! Ben wel blij voor jullie hoor.
Nou als hij net zo is als DS of nog beter dan mogen we zeker niet klagen.
Ondanks ik Futari (nog) niet heb als pcb board ben ik wel blij met een port als deze, want de prijs gaat zeker zakken, bedoel dat zie je al bij DS.
Natuurlijk blijf je altijd mensen houden die alleen voor arcade only gaan en houden Cave games wel een bepaalde waarde vast.
Ook wel fijn om te weten mocht je ze ooit eens verkopen.
Moet wel zeggen dat ik DS meer op m'n cab speel dan op m'n 360, op 1 of andere manier speelt het gewoon fijner en deze game(s) zijn gewoon bedoeld voor de arcade's.
En nee het is geen optie voor mij om een 360 onderin m'n cab te leggen en een gehackte pad onder m'n cp, speel hem dan liever achter een getate lcd.Voelt gewoon niet goed en heb het zelf gewoon gehad met al die rommel in een cab. (mame,DC,360 en die andere crap)
Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan

almighty wrote:Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Dit is al een hoop geld en meer heb ik ook gewoon niet voor een game over, hoe goed hij ook is.Bedoel moet wel met beide benen op de grond blijven staan
Hoeveel Cave games heb je nu al Marc?

goatboy wrote:almighty wrote:Nee, ben blij met de port (onderweg) maar zie de prijs nu al zakken van Futari en mijn grens ligt toch wel bij de 400+ euro.
Hoeveel Cave games heb je nu al Marc?
Dat wel eingelijk best wel mee Henk

Death Smiles (kit), Espgaluda, Mushihime Sama en Esp,Ra,De.
Best bescheiden als zeg ik het zelf, heb Ibara en DDP DOJ verkocht.Ibara i.v.m de Raizing style, en DDP DOJ omdat deze game stervens moeilijk is en het type game mij ook niet echt meer boeit.
Als er nog wat cave games bijkomen dan zal het Futari of Espgaluda II worden.Hoewel Gunwage mij ook erg aanspreekt.
Momenteel ben ik bezig mijn oude side scrollers terug te verzamelen.(TMHT/Final Fight/Double Dragon etc.)

Had ze ooit eens gehad en toen weer verkocht, ach ja zo blijf je bezig he?

Ook de hele Striker collectie en de GNet de deur uit, zijn leuke games maar je pakt ze gewoon te weinig en het is gewoon zonde als ze dan alleen maar in een bak liggen.
Ik ben echt een gamer en als de games bij mij gewoon te weinig speeluren krijgen en ik niks heb met de games verkoop ik ze liever, zijn altijd wel weer mensen blij mee te maken.
Dat valt inderdaad wel mee en maakt ook niet uit dude!. Wist niet dat je DDP DOJ en Ibara verkocht had. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar. Heb ook veel verkocht de laatste tijd en boards zoals, Psikyo, G-Net en ST-V etc. kun je zeker wel missen. Ben ook niet echt een verzamelaar dus.
Speel zelf de laatste tijd veel Futari 1.5, R-Type II en Under Defeat. En af en toe UO Poko en Star Trigon. Allemaal arcade versies natuurlijk.
Speel zelf de laatste tijd veel Futari 1.5, R-Type II en Under Defeat. En af en toe UO Poko en Star Trigon. Allemaal arcade versies natuurlijk.

goatboy wrote:Dat valt inderdaad wel mee en maakt ook niet uit dude!. Wist niet dat je DDP DOJ en Ibara verkocht had. Wat dat betreft lijken we wel op elkaar. Heb ook veel verkocht de laatste tijd en boards zoals, Psikyo, G-Net en ST-V etc. kun je zeker wel missen. Ben ook niet echt een verzamelaar dus.
Maare, hoeveel Cave games heb jij nu eigenlijk Henk

Hah!
ik heb alleen maar 'rommel en crap' in mijn cabs, alle pcb's en naomi spul verkocht en op ieder cab heb ik alleen nog maar consoles draaien, saturn, ps2, dreamcast en xbox 360. Met alle respect, maar grafisch zie ik geen verschil tussen bv dc en naomi via vga, en de 360 ports op mijn Blast zijn grafisch geweldig.
PS2 en retro shmup/fighter King of consoles Saturn via xrgb/vga op mijn getrisyncte astro's (nog zo iets 'fouts') ziet er (voor mij) toch echt prachtig uit.
met goed gemaakte pad hacks kan ook helemaal niets fout gaan.
ieder zijn ding.
hoehoehoe.
kijk mij nou.
what an arcade sinner.
ik heb alleen maar 'rommel en crap' in mijn cabs, alle pcb's en naomi spul verkocht en op ieder cab heb ik alleen nog maar consoles draaien, saturn, ps2, dreamcast en xbox 360. Met alle respect, maar grafisch zie ik geen verschil tussen bv dc en naomi via vga, en de 360 ports op mijn Blast zijn grafisch geweldig.
PS2 en retro shmup/fighter King of consoles Saturn via xrgb/vga op mijn getrisyncte astro's (nog zo iets 'fouts') ziet er (voor mij) toch echt prachtig uit.
met goed gemaakte pad hacks kan ook helemaal niets fout gaan.
ieder zijn ding.
hoehoehoe.
kijk mij nou.
what an arcade sinner.
Ieder z'n ding natuurlijk en aan originele hardware hangt altijd een prijskaartje. Bij Naomi en Dreamcast maakt het grafisch inderdaad niet veel uit als je geen waarde hecht aan originele hardware.
Persoonlijk speel ik gewoon geen multi pcb's en consoles meer in m'n cabs. En al dat geneuzel en hacks om een console in je cab te hangen is niet mijn ding. Doet me dan denken aan een Mame cab.
Alhoewel ik zeer graag Super Mario World in een cab zou willen spelen. Misschien maar een keer een Snes Ghost zien te scoren. Maar toppers zoals Ikaruga en Under Defeat hebben toch wel wat als je je Naomi opstart. Insert coin.
Persoonlijk speel ik gewoon geen multi pcb's en consoles meer in m'n cabs. En al dat geneuzel en hacks om een console in je cab te hangen is niet mijn ding. Doet me dan denken aan een Mame cab.
Alhoewel ik zeer graag Super Mario World in een cab zou willen spelen. Misschien maar een keer een Snes Ghost zien te scoren. Maar toppers zoals Ikaruga en Under Defeat hebben toch wel wat als je je Naomi opstart. Insert coin.

Als jij er ook tevreden mee bent is dat mooi, zelf heb ik niks met consoles etc. in een arcade cab, voor mij is de console iets om aan te sluiten voor op je tv/lcd en niet voor in een cab.
Verschil is er zeker niet en je 360 via vga op een try-sync is echt wreed, kan het weten want heb het zelf ook gezien.
Er gaat gewoon niks boven het orgineel en ieder zo z'n ding.
Zou dan zeker liever voor de setup van Ken gaan met een vette lcd/plasma in 'tate' mode dan dat ik mijn 360 in m'n cab knal.
Hogere resolutie 1080P waar de console voor gemaakt is dan max 640 bij 480.
Orgineel (arcade) is gewoon ook duurder maar ik geniet er ook meer van en haal meer uit een game dan dat ik hem speel via mame etc.

Verschil is er zeker niet en je 360 via vga op een try-sync is echt wreed, kan het weten want heb het zelf ook gezien.
Er gaat gewoon niks boven het orgineel en ieder zo z'n ding.
Zou dan zeker liever voor de setup van Ken gaan met een vette lcd/plasma in 'tate' mode dan dat ik mijn 360 in m'n cab knal.
Hogere resolutie 1080P waar de console voor gemaakt is dan max 640 bij 480.
Orgineel (arcade) is gewoon ook duurder maar ik geniet er ook meer van en haal meer uit een game dan dat ik hem speel via mame etc.

persoonlijk wordt ik een beetje moe van die self proclaimed arcade puristen die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en menen te weten waar het allemaal om draait en hoe het hoort te zijn..pfft
arcade pcb only de rest is crap blablabla...
zeker als je bedenkt dat een aantal van hun nog geen klein jaar terug zelf bezig waren met multipcbs en consoles in hun cabs.
wie ben jij dan?!
zoals ik al eerder postte ieder zijn eigen ding..ik vind het echter niet nodig om alles wat daarvan afwijkt als rommel, crap en geneuzel af te doen.
klein (nozomi) wereldje nog dacht ik zo, dus niet nodig om iets wat een ander ok vind af te zeiken.
just my 2 cents.
arcade pcb only de rest is crap blablabla...
zeker als je bedenkt dat een aantal van hun nog geen klein jaar terug zelf bezig waren met multipcbs en consoles in hun cabs.
wie ben jij dan?!
zoals ik al eerder postte ieder zijn eigen ding..ik vind het echter niet nodig om alles wat daarvan afwijkt als rommel, crap en geneuzel af te doen.
klein (nozomi) wereldje nog dacht ik zo, dus niet nodig om iets wat een ander ok vind af te zeiken.
just my 2 cents.