'retro beurs' zaterdag 4 april 2009

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Mon Apr 27, 2009 20:03

ruderudie wrote:Helaas was 80% van het beursvolk weer ongewassen en stonk het in de Blauwe Brug toen ik de 2e keer binnen kwam nadat ik wat stuff in de auto was gaan leggen weer flink naar zweet. De temperatuur liep ook aardig op moet ik zeggen en soms moest je een stand echt voorbij lopen omdat er iemand zo hard stond te stinken dat je er niet goed van werd. Maar goed, dat soort publiek trek je nu eenmaal grotendeels op een retro computerbeurs met focus op atari ed. Wel weer veel mooie types gezien.

:lol:
precies wat ik me herinner van verleden keer!
volgend jaar sta ik er met een deo stand.
balen dat ik er deze keer en bij de 1e meeting niet bij kan zijn, maar ik ontmoet de nozomi members vast nog wel eens.
Drifter
Active Level:
Active Level:

Post by Drifter » Wed May 20, 2009 11:26

Vond het ook rete gezellig... (reactie wat laat, i know) en heb na een snelle scan van de hal mijn tijd bij de cabs besteed. Van Erik veel info gekregen en daarmee s913 ook aangestoken... was gezellig en top dat iedereen tijd nam het een en ander uit te leggen!
S913
Active Level:
Active Level:

Post by S913 » Wed May 20, 2009 18:32

Tja ... dacht lekker goedkoop weg te komen op de beurs in Schiedam: 5 euro voor 2 arcade joysticks voor mijn C64 :)

Maar nog geen maand later staat er een E3 in mijn huiskamer :roll: En bedankt hé, Drift! :mrgreen:
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
almighty

Post by almighty » Wed May 20, 2009 20:50

S913 wrote:Tja ... dacht lekker goedkoop weg te komen op de beurs in Schiedam: 5 euro voor 2 arcade joysticks voor mijn C64 :)

Maar nog geen maand later staat er een E3 in mijn huiskamer :roll: En bedankt hé, Drift! :mrgreen:

Maar wel meteen een goede koop S913! 8)
Post Reply