Damn die retro snes is duur, Vampire Kiss

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Oct 18, 2007 09:09

Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Thu Oct 18, 2007 11:09

Als je 800 euro betaalt voor een miezerige SNES game die toevallig gesealed is vind ik die persoon toch zeker het uitlachen waard. Het spijt me enorm kerels maar dan moet je echt ff bij de zielenknijper op bezoek.....
almighty

Post by almighty » Thu Oct 18, 2007 14:13

d wrote:Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?

Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.
almighty

Post by almighty » Thu Oct 18, 2007 14:15

ruderudie wrote:Als je 800 euro betaalt voor een miezerige SNES game die toevallig gesealed is vind ik die persoon toch zeker het uitlachen waard. Het spijt me enorm kerels maar dan moet je echt ff bij de zielenknijper op bezoek.....

Ik vind 100/150 euro voor een mint game voor de snes ook meer als dik betaald.Mits het een titel is die lastig te krijgen/vinden is.
Voor 800 euro koop ik liever 2 next gen consoles :P
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Oct 18, 2007 23:37

En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!
almighty

Post by almighty » Fri Oct 19, 2007 03:28

d wrote:En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
Was het een Japanse gesealed game, zou ik het ergens nog kunnen begrijpen. Maar welke idioot spaart er nou PAL games.
No offense!

Dat doet deze idioot hier en vast nog velen met me.
En wat is er mis met PAL?Ieder zo z'n ding en ga dan niet meteen iemand afzeiken omdat hij ook pal verzamelt want deze opmerking slaat gewoon weer helemaal nergens op!
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Oct 19, 2007 07:31

Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Oct 19, 2007 09:04

d wrote:En om iedereen nog eens wakker te schudden. Het gaat hier om een fucking PAL game. blech. Een van de dingen waar ik niet dood mee gevonden wil worden is een PAL snes game. :lol:
No offense!

zo te zien weet je helemaal niets van japanse snes games af. er BESTAAN geen gesealde sfc games. die zijn allemaal ge-resealed. maja sommige mensen trappen daar nu eenmaal in...toch?
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Oct 19, 2007 09:06

almighty wrote:
d wrote:Volgens mij wordt er op ebay vet gescamd. Gasten bieden met andere accounts gewoon op hun eigen shit en drijven zo de prijs op! Of een groep gasten helpt elkaar. Als een derde deze game heeft gehaald, dan is het een Castlevania collector. ligt deze game gesealed niet gewoon ergens in een vage gameshop?

Dit heb ik ook al zo vaak gedacht, laatst had ik geboden op Killer Instinct 2 en telkens als ik een bod uitbracht dan kwam er een tegenbod van een Belg.Deze aanbieding was ook van een Belg en had sterk het idee dat die 2 elkaar kenden.Het bedrag had ik van 100 euro naar een slordige 220 euro geboden en telkens toen ik een bod uitbracht ging hij er steeds overheen.
Helaas is Ebay ook niet waterdicht en zijn dit soort dingen moeilijk tegen te gaan.

Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
almighty

Post by almighty » Fri Oct 19, 2007 12:39

DreamerNL wrote:
almighty wrote:

Dit betekent uiteraard dat iemand al een hoogste bieding had geplaatst. dan gaat het bod automatisch over dat van jou heen...

Wat ik bedoel te zeggen is als ik een hoger bod uitbreng en 10 min later kijk er weer is overboden.Breng dan weer een nieuw bod uit en kijk later weer eens, dan blijkt dat ik weer ben overboden en dit ging dus een tijdje zo door.
Wat jij bedoelt is als ik een max van 150 euro bied en jij een max van 165 euro ik meteen te zien krijg dat ik overboden ben en de verkoop prijs op +/- 155 euro staat.
Last edited by almighty on Fri Oct 19, 2007 13:22, edited 1 time in total.
almighty

Post by almighty » Fri Oct 19, 2007 12:46

d wrote:Sorry hoor, jezus.
Pal collectors? Wil je zeggen dat je pal games ook echt op 50 hz speelt? 20% te langzaam en vette ingeplet beeld? vage artwork. damn.
No offense!

Gewoon het idee om iemand voor idioot uit te maken slaat nergens op, ieder zo z'n eigen ding toch?
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Oct 19, 2007 14:48

almighty wrote:
d wrote:Sorry hoor, jezus.
No offense!

Gewoon het idee om iemand voor idioot uit te maken slaat nergens op, ieder zo z'n eigen ding toch?
Ja, sorry. Het is niet mijn bedoeling geweest om zulke gevoelens op te roepen. Ik ben af en toe een beetje bijdehand, k had niet moeten reageren op deze topic. Ik zal er voortaan op letten.
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Sat Oct 20, 2007 01:17

toevalig is mijn ding wel pal snes games, zommige amerikaans omdat ze niet in pal bestaan en zommige japans omdat ze gewoon alleen in jap uit zijn.

Woon al mijn hele leven in Europa en retro is meer iets van vroeger voor me en vroeger speelde ik op een pal, maar ik hou nog steeds veeel van jap games meeste games die ik heb komen oorspronkelijk uit japan.

het is zeker ieder zijn ding, ik vind bijvoorbeeld de amerikaanse snes en games best lelijk in uiterlijk en kanji kan ik niet lezen maar ziet er wel cool uit bij vechtgames.
Image
japancollector
Active Level:
Active Level:

Post by japancollector » Sun Oct 21, 2007 10:54

de prijzen van spellen op ebay kunnen erg verschillen.zo bood iemand in spanje een akumajo draculax 68000 aan en werd 100 euro op geboden.ik bood er 1 aan en werd 150 euro op geboden .Iemand anders ook in nederland zit bood er 1 aan die in veel slechtere staat was dan de mijn .Daar werd 500 euro op geboden ?

toch is het een vooroordeel dat iedereen spellen nieuwkoop ze nooit speelt .voor somige mensen gaat het om dat het 100 % compleet is .ook willen ze hun verzameling in de beste staat hebben .2de handse games zullen er altijd zijn .Nieuwe exemplaren raken ooit weleens op

toch klop het wel dat nieuwe games moeilijk zijn om te gebruiken (behalve megadrive niet verzegeld zijn ).Voorbeeld is gisteren heb n64 games uitgezocht een boel zijn dubbel .Toch verkoop ik het pas 3x dubbel heb .en hou ik de games 2x dubbel heb zelf .een exemplaar om te gamen andere om nieuw te houden.Zelfde geld met saturn .toch zit ik nog te twijvelen om dit ooit eens te veranderen .overal 1 exemplaar van te hebben openen en seal erom heen laten

ik spaar zelf alle soorten versies .Voornamelijk japanse maar zijn genoeg goede games niet in japan uitgebracht zijn(tiny toons genesis ,sunset riders ,contra force om maar paar te noemen).somige games verschillen in versie bijv rocket knight adventures .duurste game die ik heb is een contra force sealed .deze game is alleen in usa uitgebracht

http://home.kabelfoon.nl/~japancol/cont ... CN0517.jpg

http://home.kabelfoon.nl/~japancol/cont ... CN0522.jpg

verder heb ik voor de usa nes sealed : strider,metal gear 2 ,lone ranger(verborgen parel amerikaanse ganbare goemon ) dit kan een reseal zijn ,mission impossibel

een konami pal exclusief is noahs ark voor de nes .Moet ooit weleens sealed weten te vinden :lol:

ik heb zelf 1 sealed eu game .monkey academy voor msx betere boxart japanse versie

verder heb ik voor de genesis een sparkster,rocketknight adv ,animaniacs sealed

new zealand stories(aka kiwi kraze ) voor de nes .is ook alleen in usa en eu uitgebracht.alleen de boxart amerikaanse versie XD

kiwi kraze :

http://i14.ebayimg.com/06/i/000/9a/fb/16d1_1.JPG

new zealand stories eu:

http://i24.ebayimg.com/07/i/000/bc/4a/f97d_12.JPG
Post Reply