Call of Duty 4
Als die co-op net zo ruk zou worden als in Halo 3 dan mis ik het als kiespijn.
Maar ik wilde CoD4 vandaag kopen, ware het niet dat ik geen geld bij me had. En ik heb geen zin om door dit weer eruit te gaan... dus wordt morgen ofzo..
Eindelijk worden mensen wakker, en zien ze dat er meer is dan Halo 3. CoD4 is beter, dat vond ik van de Beta al.
Maar ik wilde CoD4 vandaag kopen, ware het niet dat ik geen geld bij me had. En ik heb geen zin om door dit weer eruit te gaan... dus wordt morgen ofzo..
Eindelijk worden mensen wakker, en zien ze dat er meer is dan Halo 3. CoD4 is beter, dat vond ik van de Beta al.
Ken wrote:Hallo Call of Duty.
Dag sociaal leven.
Ik heb de game sinds dinsdag en heb iedere dag tot te laat zitten spelen. Alleen maar de multiplayer gedaan dus hoe de singleplayer is moet je mij niet vragen. Die komt wel aan de beurt als er geen vrienden online zijn die me constant invites sturen die ik niet kan weigeren

Dus ik doe nu niks anders dan opstaan, werken, naar huis, COD4 online. Mijn sociale leven is online

Wordt automatisch wel gedaan. Beide zijn de populairste FPS van het moment en hebben een soortgelijk matchmaking systeem.
Ook al is Halo een spaceshooter, en CoD4 een meer realistische shooter. Halo legt het af qua graphics, framerate, gameplay, wapens, experience systeem.. mja... gewoon alles
Ik moet CoD nog steeds ophalen, dat schijtweer ook!
Ook al is Halo een spaceshooter, en CoD4 een meer realistische shooter. Halo legt het af qua graphics, framerate, gameplay, wapens, experience systeem.. mja... gewoon alles

Ik moet CoD nog steeds ophalen, dat schijtweer ook!
Ik had gisteren helemaal geen problemen. Zit ook op het PSN ipv Live.
Gisteren een toffe suicide gehad...kwam een dude op me af....frontale confrontatie....ik had c4 in me handen....gooide die naar hem toe, maar hij schoot toen op mij.....ook tegen de c4...boem! Allebei dood
Gisteren een toffe suicide gehad...kwam een dude op me af....frontale confrontatie....ik had c4 in me handen....gooide die naar hem toe, maar hij schoot toen op mij.....ook tegen de c4...boem! Allebei dood

"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
idd Ken, COD4 op Live doet nog een beetje moeilijk...
Ik heb de singeplayer campagne nu dus 1 keer uitgespeeld en ik moet nog twee laatste levels op veteran... maar die zijn wel zo frusterend moeilijk dat ik het er lekker bij laat zitten. Dus ben nu reeds een aantal dagen begonnen met de multiplayer modus.
Gave game in ieder geval.... voorlopig voor mij de 360 game tot de jaarwisseling!
Ik heb de singeplayer campagne nu dus 1 keer uitgespeeld en ik moet nog twee laatste levels op veteran... maar die zijn wel zo frusterend moeilijk dat ik het er lekker bij laat zitten. Dus ben nu reeds een aantal dagen begonnen met de multiplayer modus.
Gave game in ieder geval.... voorlopig voor mij de 360 game tot de jaarwisseling!
Moet nog beginnen met MP, hoewel ik de BETA wel behoorlijk heb gespeeld. Maar de SP is duidelijk de beste FPS van het moment. Alles hierin is vet, echt alles. Die boot en daarna autorit... subliem. All ghillied up, 1 van de beste levels die ik ooit in een FPS gespeeld heb.
Zo gewelddadig en genadeloos... het is gewoon genieten!
Call of Duty 4 is het spel van 2007, het heeft een nieuwe standaard gezet en Halo naar de tering getrapt.
Denk ik.
Zo gewelddadig en genadeloos... het is gewoon genieten!
Call of Duty 4 is het spel van 2007, het heeft een nieuwe standaard gezet en Halo naar de tering getrapt.
Denk ik.