Mario Galaxy

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Gameholic

Post by Gameholic » Sat Sep 08, 2007 19:12

Voor Mario ben je nooit te oud.

Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
almighty

Post by almighty » Sat Sep 08, 2007 23:45

Gameholic wrote:Voor Mario ben je nooit te oud.

Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken

same here!
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Tue Sep 11, 2007 10:49

Gameholic wrote:Voor Mario ben je nooit te oud.

Ik heb deze zomervakantie voor het eerst een Pokemon game gespeeld. Het is gewoon zwaar verslavend. Ik heb in 36 uur de game uitgespeeld en daarna nog eens 8 uur in het levellen gestopt. Jaja 8)
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Sep 11, 2007 21:54

Ik hoop dat dit eigenlijk weer een echt goede Mario game wordt en de voortekens zien er wel goed uit. En ja je bent eigenlijk idd nooit te oud voor een Mario game het blijft best leuk als de kwaliteit goed is.

En ben dan 27 maar ook ik heb me vermaakt met een Pokemon game hoor maar dan wel de handheld versie's de console versie's zijn om te huilen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 14, 2007 16:33

almighty

Post by almighty » Fri Sep 14, 2007 18:19

heftig man!
Krijg alleen het idee dat de werelden telkens wat aan de kleine kant zijn of...
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sat Sep 15, 2007 10:23

Waarom kan Nintendo wel zulke heftige beelden op de Wii toveren en 3rd party ontwikkelaars niet?
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Sep 15, 2007 10:43

Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
almighty

Post by almighty » Sat Sep 15, 2007 15:16

die kerel is een legende opzich!

*respect* 8)
Mittens666

Post by Mittens666 » Thu Oct 04, 2007 09:18

Dat spreekt voor zich! 16 november komt ie toch uit???
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Thu Oct 04, 2007 11:36

Ken wrote:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)

Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden :P
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Thu Oct 04, 2007 12:10

Ik moet zeggend at er echt coole games uitkomen voor de Wii.
Deze ziet er ook enorm gaaf uit zeg.
Misschien toch eens kijken of we niet een paar losse euro`s hebben liggen ergens :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
almighty

Post by almighty » Thu Oct 04, 2007 12:47

Rano wrote:
Ken wrote:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)

Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden :P

Zeker :wink:
Eerst even lekker aan de gang met Metroid prime 3 en daarna Mario Galaxy :D
almighty

Post by almighty » Tue Oct 16, 2007 17:49

Hier de us trailer:
http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Super-Mario-Galaxy-US-trailer.htm
Deze game gaat het volgens mij erg goed doen en kan dan ook niet langer meer wachten.

Wiiiiiiiiii :P
Blackdragon

Post by Blackdragon » Tue Oct 16, 2007 21:04

Van mij mag het spel ook gauw gaan kopen, maar ben toch huiverig dat het een teleurstelling wordt. Van Mario Sunshine verwachte ik toen die tijd erg veel en het werd alleen maar een grote teleurstelling. Hier heeft hij teminste geen waterspuit meer dat is al 1 pluspunt voor mij.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Oct 16, 2007 22:01

Ik denk wel dat Edge 'm als beste game van 2007 gaat uitroepen.
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360

DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1
Gameholic

Post by Gameholic » Thu Oct 18, 2007 17:11

De trailer is ruk ;) wat een hoog familiegehalte zeg!

Maar em, ik denk dat het wel weer een Mario gaat worden van het kaliber Mario 64.

De laatste Wii game die ik dit jaar koop ;) Ik heb Prime 3 nog niet uitgespeeld dus ik moet haast gaan maken!
almighty

Post by almighty » Thu Oct 18, 2007 17:45

Gameholic wrote:
De laatste Wii game die ik dit jaar koop ;) Ik heb Prime 3 nog niet uitgespeeld dus ik moet haast gaan maken!

Hoe is hij eigelijk Gameholic?
Gameholic

Post by Gameholic » Fri Oct 19, 2007 12:36

Ja heel tof .. de besturing werkt helemaal goed. Het is wel weer een echte Prime titel, maar het heeft nu een beetje een Halo sfeertje. Filmische momenten etc.

Ik ben zelf meer van de realistische shooters maar het is wel een toppertje
almighty

Post by almighty » Fri Oct 19, 2007 12:47

Gameholic wrote:Ja heel tof .. de besturing werkt helemaal goed. Het is wel weer een echte Prime titel, maar het heeft nu een beetje een Halo sfeertje. Filmische momenten etc.

Ik ben zelf meer van de realistische shooters maar het is wel een toppertje

mooi om te weten, dan haal ik hem ook maar eerst voordat mario uitkomt :wink:
Mittens666

Post by Mittens666 » Sat Oct 20, 2007 14:27

Ik heb em maar alvast ge preordert ik kan echt niet wachten op dat spel
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Nov 02, 2007 13:41

Image
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Nov 02, 2007 14:05

Japanse lanceringen van videogames staan bekend om de duizenden exemplaren die verkocht worden aan mensen die netjes in de rij staan, in afgezette gedeeltes van de straat. Blijkbaar was dit niet het geval bij de lancering van Super Mario Galaxy.

[vergroten] De mensen achter Siliconera probeerden gisteren Super Mario Galaxy te bemachtigen in het hart van de gamescene van Tokyo: Akihabara. Helaas bleken de verwachtingen van duizenden gamers die niet snel genoeg de nieuwe Mario in hun bezig konden krijgen niet helemaal te kloppen, de mensen die al ergens in de rij stonden stonden daar of voor Pachinko machines, of zelfs voor Ace Combat 6 voor de Xbox 360 (wij zijn net zo verbaasd als jullie zijn).

Super Mario Galaxy bleek overal genoeg op voorraad, maar de drang voor mensen om de game meteen de eerste dag te halen bleek afwezig, dit in tegenstelling tot Dragon Quest en Final Fantasy games, waar de hele stad wel stil leek te staan op de dag van de release.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Nov 02, 2007 14:39

Er zijn meer dan genoeg exemplaren en bovendien wordt de game niet in het weekend uitgebracht. Na het weekend en zeker rond de kerst zullen de verkopen met Wii consoles en Mario minimaal 7-8 op 10 gaan lopen is mijn verwachting.
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Fri Nov 02, 2007 15:24

SMG heeft zich 130.000x verkocht. Ace Combat 6 35.000x. Dat is toch wel au niet?
Post Reply