Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
Pat7o
- Active Level:

Ratson wrote:Gisteren de mijne besteld by PA,vandaag kreeg ik het bericht shipped(kerstkadootje van mijn schoonmoeder)
benieuwd of je hem eerder binnen hebt dan ik, die van mij is 25 november geshipped en heb m nog steeds niet binnen.
-
joeks
- Active Level:

Ik heb hem ook nog steeds niet
Vandaag wel en HRAP-EX stick besteld die ik morgen als het goed is in huis heb.
Wilde eerst een Xbox 360 controller hacken en inbouwen in een Sega Virtua Stick. Maar sommige puntjes op die print zijn ZO klein dat het mij niet is gelukt helaas.
-
ElPancho
- Active Level:

Zonde dat je pad hack niet gelukt is, al zijn de richting toetsen 2 mm2 idd, echt pittig soldeer klusje.
Probeer anders een madcatz arcade stick te scoren die zijn (veel) makkelijker te hacken.
Cab is > stick, vind ik.
Verder natuurlijk wel een fijne accessoire die stick, soms wil je gewoon op de tv gamen en dan is het wel een must.
Raar btw, dat ie er hier wel is.... tegelijk verzonden.
Team 15 kHz
-
almighty
7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
7-Dec-2009 Netherlands Pending customs inspection.
pfff, hoe lang gaat dit nog duren
Maar ik hoef me nog niet niet te vervelen hoewel ik nu wel erg nieuwschierig ben na de port.
-
ckong
almighty wrote:7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had laatst iets in customs liggen voor ...... 39 dagen.
Maar ik zal voor je duimen.
-
almighty
pooyan wrote:almighty wrote:7-Dec-2009 Netherlands Arrived and is being processed.
Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had laatst iets in customs liggen voor ...... 39 dagen.
Maar ik zal voor je duimen.
Zorg er wel voor dat dat niet gebeurt, heb eens 10 dagen moeten wachten en meteen gebeld want max mogen ze het maar 10 werkdagen vasthouden dit i.v.m EMS post.
Je betaald er ook voor (EMS) dus zou gewoon belachelijk zijn als het dan zolang moet duren.
-
Ratson
- Active Level:

Ik heb laatst iets bij de douane gehad dat tien dagen was blijven liggen.Kon ik effe 24 euri betalen aan invoerrechten en onderzoekskosten voor een us snes met een paar spellen.
Criminelen werken hoofdzakelijk in opdracht van de overheid

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
-
SD5k
joeks wrote:Ik heb hem ook nog steeds niet

Vandaag wel en HRAP-EX stick besteld die ik morgen als het goed is in huis heb.
Wilde eerst een Xbox 360 controller hacken en inbouwen in een Sega Virtua Stick. Maar sommige puntjes op die print zijn ZO klein dat het mij niet is gelukt helaas.
Wat voor X360 controller was dat? Als je het alsnog wil kan ik hem wel voor je hacken. Heb zowel Microsoft als Madcatz controllers gehackt.
-
joeks
- Active Level:

Dat was een originele Microsoft wired controller. Viel tegen met die kleine printbaantjes

Kon misschien beter een Madcatz stick gebruiken zoals ElPacho zegt, maar die had ik niet zo 1-2-3 liggen.
Nu heb ik dus een HRAP-EX, ga wel buttons en stick veranderen in Seimitsu denk ik. De kant-en-klaar Hori met Seimitsu onderdelen (HRAP-EX-SE) kon ik niet lokaal bestellen. Amazon verkoopt ze voor maar 89 dollar (!) maar verzendt die stick niet naar NL.
SD5k, gewoon geinteresseerd hoor, maar wat vraag jij voor een Xbox360 (Madcatz) controller hack? Mocht ik er toch nog eentje willen voor die Virtua Stick van jou

-
SD5k
joeks wrote:Dat was een originele Microsoft wired controller. Viel tegen met die kleine printbaantjes

Kon misschien beter een Madcatz stick gebruiken zoals ElPacho zegt, maar die had ik niet zo 1-2-3 liggen.
Nu heb ik dus een HRAP-EX, ga wel buttons en stick veranderen in Seimitsu denk ik. De kant-en-klaar Hori met Seimitsu onderdelen (HRAP-EX-SE) kon ik niet lokaal bestellen. Amazon verkoopt ze voor maar 89 dollar (!) maar verzendt die stick niet naar NL.
SD5k, gewoon geinteresseerd hoor, maar wat vraag jij voor een Xbox360 (Madcatz) controller hack? Mocht ik er toch nog eentje willen voor die Virtua Stick van jou

Naar mijn mening is een Microsoft niet veel moeilijker dan die van Mad Catz eigenlijk.
En ik doe het tegen een kleine vergoeding (of een leuke game ofzo), voor het te gebruiken materiaal vooral. Ik ben geen pro, maar de 5 padhacks die ik heb gedaan doen het allemaal nog, ik verzeker al m'n soldeerpunten achteraf met een lijmpistool namelijk.
En om ook nog even ontopic te blijven: ik ben geen diehard shmupper maar heb na dit topic zojuist te hebben doorgekeken de game toch maar besteld.
-
Ratson
- Active Level:

Heel verstandig,hoe meer mensen deze game kopen des te groter de kans op meer van deze regio vrije juweeltjes
-
ckong
GVD, FT nog steeds niet ontvangen.
Is nu al 15 dagen onderweg, is extreem lang voor PA.
-
Psykick
- Active Level:

GVD = Grote Vriendelijke Douane

-
ruderudie
- Active Level:

Ze vinden al die pakketjes van Playasia met die vreemde naam Mushiblibliblibla natuurlijk uitermate verdacht....
-
joeks
- Active Level:

Toevallig iemand Futari op de mat vandaag? Ik weet nog niet of de post bij mij al is geweest hoor, ben niet thuis. Dus zou nog kunnen.
***UPDATE***
Nog steeds geen Futari

Post is net geweest.
-
almighty
Vandaag kaartje door de bus omdat het pakje niet door de bus paste
Normaal passen ze wel maar omdat het 'Futari' is niet.Morgen kan ik hem ophalen bij het postkantoor.
-
ckong
-
almighty
+2
edit: net even gekeken maar krijg nu een heel ander bericht:
14-Dec-2009 Netherlands In transit.

-
Psykick
- Active Level:

Ik zou ook maar gewoon stoppen met bij Play Asia te kopen. Die gasten versturen zoveel dat bijna alles van hun wordt vastgehouden, dus ik zou gewoon lekker een betrouwbare bron uit Japan of Hong Kong via Ebay nemen en daar afnemen. Is vaker goedkoper en sneller binnen. Ik had hem 27 november betaald en vandaag door de bus gevallen en geen douane gezeik. Is geen garantie, maar volgens mij is PA al zo bekend dat alles wordt gecheckt van die gasten. In ieder geval succes jongens en ik hoop dat jullie hem zsm kunnen knallen.
-
Pat7o
- Active Level:

same here!
25 november verstuurd door PA; nog niet binnen.
30 november heb ik bij PA iets anders gekocht en die krijg ik gisteren binnen...stop mij maar in een condoom!

-
Ratson
- Active Level:

Lang Leve de Debielen van de Hollandse Douane

-
Xtincthed
- Active Level:

-
Ratson wrote:Ik heb laatst iets bij de douane gehad dat tien dagen was blijven liggen.Kon ik effe 24 euri betalen aan invoerrechten en onderzoekskosten voor een us snes met een paar spellen.
Criminelen werken hoofdzakelijk in opdracht van de overheid

had het ook bij een aantal NTSC snes games.. die verkoper had er vrolijk opgezet dat het oude games waren ter waarde van 200 dollar.. moest ik invoerrechten betalen
- Playstationcollecting.com .. The online Playstation Collecting Community
-
Psykick
- Active Level:

Excuses ik had pas de 1e van december betaald hehe...dus later die week pas gepost

-
almighty
Vandaag komen ze voor de tweede keer en mag fijn 25 euro bijbetalen
Baal nu al van de game, alles met airmail geen problemen via PA maar als het met ems komt altijd gezeik.
Dan te bedenken dat ik voor dit geld ook de Limited Edition kon kopen...
Nu maar hopen dat hij echt zo goed

-
d
- Active Level:

-
almighty wrote:Vandaag komen ze voor de tweede keer en mag fijn 25 euro bijbetalen
Baal nu al van de game, alles met airmail geen problemen via PA maar als het met ems komt altijd gezeik.
Dan te bedenken dat ik voor dit geld ook de Limited Edition kon kopen...
Nu maar hopen dat hij echt zo goed

Die game is niet eens te koop in Nederland. Hoe kunnen ze nou hiervoor gaan rekenen? Ik haat deze shit! Had hetzelfde met blazblue.