Discussies over huidige generatie en old school videogames.
-
almighty
Hallo kan iemand mij mischien helpen met het beantwoorden van deze vragen?Ik heb zojuist een megacd2+megadrive(jap)binnengekregen en aardig wat titels.Maar helaas is m'n japans niet al te best en dan is een spelletje night trap nogal lastig te spelen
Kan ik ook op een japanse megacd ook pal/ntsc afspelen?Of is er een soort van bootdisc?(naam i.v.m zoeken op e-bay)
Ik weet namelijk dat het andersom volgens mij wel kan,heb dat ooit ergens gelezen maar kan niet meer op de naam komen van de bootdisc.
Dus als er iemand is die mij kan helpen,graag.
-
RoOd
- Active Level:

[offtopic]
night trap is dat niet met dat feestje in dat huis dat je inbrekers moet vangen?
die heb ik dus een hele tijd zitten spelen tot ik er achter kwam dat er een kras op me cd zat. Heel leuk na een paar uur spelen...not.
voor de rest vond ik het erg vermakelijk
[/offtopic]
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...
My Neo Games
-
almighty
Niemand die mij kan helpen
Heb me de pleuris gezocht maar kan echt niet veel vinden

-
RoOd
- Active Level:

ik kwoot even van het internet:
The Mega CD has no copy protection. You just have to nail the correct region with a regionmodifier. It's the only thing the system checks for.
yes, burned CDRs work fine too. Although if you have crap rips in ISO/MP3, they might desynch for whatever reason (bin/cue and other raw rips don't have that issue).
we gaan op zoek naar de regio modifier

Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...
My Neo Games
-
R-Type
-
almighty
Maar is er dan helemaal geen bootdisc(zoiets als action replay)om amerikaanse of europese games te draaien op een japanse megacd zonder al die lastige tools?
Heb namelijk niet echt veel zin om me hier helemaal in te gaan verdiepen