Hero-E op Steam
Hero-E op Steam
Voor de C64 en MSX had je vroeger deze topgame. H.E.R.O.
Ze hebben deze nu via Steam opnieuw uitgebracht onder de naam HERO-E
Spel is gratis, en ik ben hem nu aan het downloaden, omdat ik dit spel best veel gespeeld heb op mijn Commodore.
Ik ben best benieuwd naar deze remake iig.
1 nadeel, hij is wel 11 MB
Edit: Nu een paar levels geprobeerd, en hij doet het orgineel echt eer aan, en de controls zijn nog gelijk gehouden.
Ze hebben deze nu via Steam opnieuw uitgebracht onder de naam HERO-E
Spel is gratis, en ik ben hem nu aan het downloaden, omdat ik dit spel best veel gespeeld heb op mijn Commodore.
Ik ben best benieuwd naar deze remake iig.
1 nadeel, hij is wel 11 MB
Edit: Nu een paar levels geprobeerd, en hij doet het orgineel echt eer aan, en de controls zijn nog gelijk gehouden.
Re: Hero-E op Steam
Lache klassieker - best nog wel veel gespeeld (op de ZX Spectrum) - ook eens downloaden
Helemaal kapot gespeeld op de commodore. Thanks for sharing!
Pfff ja die ken ik nog wel. Heel wat uurtjes mee bezig geweest op de msx.
Ik ben te jong volgens mij ^^
Ken het spel niet, is van voor mijn tijd maar toch wel de steam versie downloaden en uit proberen...
Ken het spel niet, is van voor mijn tijd maar toch wel de steam versie downloaden en uit proberen...
C64 memories, waar we toen warm voor liepen haha. Schoolvriendje had zelfs p0rn op de C64
Jazsie wrote:Ik ben te jong volgens mij ^^
Ik ben niet te jong maar heb die consoles nooit gehad
Groot gemis altijd want dit soort games zegt me dus niks. Eerst "console" was een pc .... er is nog een hoop te ontdekken
Oh cool, dit spel heeft me mijn spatiebalk nog stuk gekregen op me MSX1 ^_^ Sony HitBit HB-10
Download is wel gigantisch! ( 11mb ^_^ )
Download is wel gigantisch! ( 11mb ^_^ )
--------------------------------
Failed to see the Oblivious
Failed to see the Oblivious
Oldschool wrote:C64 memories, waar we toen warm voor liepen haha. Schoolvriendje had zelfs p0rn op de C64
Ik had wel strippoker met Samantha Fox. Mijn broer had de kamer volhangen met posters van haar.
Zo leerde ik pokeren
Super dikke game inderdaad. Best veel gespeeld