Nintendo Switch
Re: Nintendo Switch
Nou mannen, wat een geweldig apparaat en Zelda is fantastisch! Ik heb de Switch vrijdag gehaald en het was vannacht 2 uur toen ik met Zelda stopte, de tijd vliegt om. Het is echt jaren geleden dat ik zo in een game zit.
Werkelijk geweldig dat design van de Switch, alles klopt gewoon eraan. Zelda moet je gewoon beleven, een aanrader!!
Werkelijk geweldig dat design van de Switch, alles klopt gewoon eraan. Zelda moet je gewoon beleven, een aanrader!!
Da Dude wrote:Ik zie allemaal blije mensen op Facebook met dit ding en Zelda.
Is er uberhaubt nog iets anders dan Zelda nu te koop?
Gast, je hebt voorlopig niks anders nodig als je Zelda hebt
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:Da Dude wrote:Ik zie allemaal blije mensen op Facebook met dit ding en Zelda.
Is er uberhaubt nog iets anders dan Zelda nu te koop?
Gast, je hebt voorlopig niks anders nodig als je Zelda hebt
Ik heb sinds de N64 geen zelda meer gedaan, en toen stond ik niet te springen om het te doen.
Heb de Switch en Wii U versie van Zelda naast elkaar zien draaien en grafisch is er maar weinig verschil.
Switch is iets scherper, that's it. Doet verder niks af aan een geweldige Zelda game uiteraard
Feit is wel dat Switch 'slechts' een tablet is en er dus wel behoorlijk wat power in dat kleine ding zit!
De standaard controller is voor mijn handen na een paar uur spelen niks. Krijg echt last van kramp omdat deze eigenlijk de klein is.
Gelukkig heb ik er een pro bij gekocht en die speelt echt heerlijk! Vriend van me was vergeten die update te doen en daardoor viel van die standaard joypad steeds de wifi verbinding weg, de sukkel
Switch is iets scherper, that's it. Doet verder niks af aan een geweldige Zelda game uiteraard
Feit is wel dat Switch 'slechts' een tablet is en er dus wel behoorlijk wat power in dat kleine ding zit!
De standaard controller is voor mijn handen na een paar uur spelen niks. Krijg echt last van kramp omdat deze eigenlijk de klein is.
Gelukkig heb ik er een pro bij gekocht en die speelt echt heerlijk! Vriend van me was vergeten die update te doen en daardoor viel van die standaard joypad steeds de wifi verbinding weg, de sukkel
Ja hoor. Er zijn meerdere games beschikbaar, maar Zelda is gewoon wel de klapper. Er staan ook een stuk of 9 titels in de eshop, waaronder ook wat Neo Geo games.
ben er erg blij mee.
Ik las dat de shock troopers port niet zo best was. Zelf niet gechecked maar iets met washed out colors.
@Da Dude: deze zelda is echt effe heel wat anders. Echt geweldig
Enne, de n64 was zowiezo een bout console
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
HIER, daarom liever geen "emulators" op je table... ehh, switch kopen , nothing beats the real thing, maar die kan je niet meenemen, moeilijk moeilijk..
over Zelda... echt een vette game, even naar een tempel lopen... "even lopen" zucht
over Zelda... echt een vette game, even naar een tempel lopen... "even lopen" zucht
Ratson wrote:Ik las dat de shock troopers port niet zo best was. Zelf niet gechecked maar iets met washed out colors.
Vriend van me heeft dus mega gezeik met het wegvallen vd bluetooth verbinding van de linker helft vd joypad.
Hij heeft helaas geen pro controller erbij gekocht en kan nu eigenlijk niet normaal gamen op zn Switch. Als je mid battle een Link hebt die ineens niet reageert en rondjes blijft lopen dan is de fun er snel vanaf. Ik vind het toch wel erg slecht dat je in deze tijd niet je shit voor elkaar hebt op het gebied van blue tooth en wifi conflicten. Schaam je Nintendo!
Hij heeft helaas geen pro controller erbij gekocht en kan nu eigenlijk niet normaal gamen op zn Switch. Als je mid battle een Link hebt die ineens niet reageert en rondjes blijft lopen dan is de fun er snel vanaf. Ik vind het toch wel erg slecht dat je in deze tijd niet je shit voor elkaar hebt op het gebied van blue tooth en wifi conflicten. Schaam je Nintendo!
Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.
Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.
Misschien een idee om je vriend even te laten kijken naar zijn wifi setup. BT zit op 2,4ghz, net als veel wifi netwerken. Pak een ander kanaal, ga op 5ghz over, etc.
Ik heb door mijn kleine kinderen nog niet eens aan mijn wiiu toegekomen. Ga dat spul dus eerst maar eens spelen en SWITCH dan na een jaar.
Cageman wrote:Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.
BT is een raar iets, ik heb een wireless keyboard met dongle maar niet nodig en een wireless muis met dongle die ik weer wel moet gebruiken.
Heb op werk de analyse gezien van alle draadloze netwerken en frequenties in ons kantooorpand (van buiten en binnen) en daar wordt je niet blij van, er straalt zoveel om je heen dat je het echt niet gek hoeft te vinden dat spullen het af en toe niet doen:)
Moet vandaag nog even werken, maar daarna gelijk Zelda aanknallen.
Heb de Switch is men handen gehad en ja.... leuk maar zelf zou ik hem niet halen nu. Zelda is wel iets scherper op de Switch dan de WiiU.
Even een mini klaag review van mijn 10 uur Zelda;
- Frame drop
- Niet scherp en soms gewoon lelijk
- Mis eigenlijk wat muziek
- Wapens boeien totaal niet, gaat toch allemaal stuk
- Mis mijn hearth containers
Maar het is wel een mega vette game. Kan niet wachten om door te spelen
Heb de Switch is men handen gehad en ja.... leuk maar zelf zou ik hem niet halen nu. Zelda is wel iets scherper op de Switch dan de WiiU.
Even een mini klaag review van mijn 10 uur Zelda;
- Frame drop
- Niet scherp en soms gewoon lelijk
- Mis eigenlijk wat muziek
- Wapens boeien totaal niet, gaat toch allemaal stuk
- Mis mijn hearth containers
Maar het is wel een mega vette game. Kan niet wachten om door te spelen
Ik ben officieel verslaafd aan Zelda
Mooi om te zien hoe het verhaal in mekaar zit, de wereld is geweldig.
Mooi om te zien hoe het verhaal in mekaar zit, de wereld is geweldig.
oeps - voorzichtig zijn dus met je switch!
Cageman wrote:Bluetooth is sowieso klote.. Ik ben betrokken bij een proces waarin nieuwe hardware met BT wordt ontwikkeld (niet arcade gerelateerd), en de meeste issues komen uit BT.
Dit vind ik dus heel eerlijk erg kansloos als je dit moet doen omdat een groot bedrijf als Nintendo zijn shit niet voor elkaar heeft.
Nu is die standaard controller voor lange game sessies, je kan niet anders met deze Zelda imo, toch niks. Maar allemaal rare dingen moeten doen en je hele wireless setup thuis veranderen vanwege een fuck up van de big N....nee. Dat ze iedereen een gratis Pro controller geven ofzo, apen.
Is het echt zo groot probleem net als de RROD bij de 360?
Of is het incidenteel bij mensen.
Dat filmpje zag ik ook meerdere keren voorbij komen op facebook en youtube. maar ook steeds met dezelfde mensen/problemen.
Wat ik bedoel is, wordt het incidentele probleem gewoon enorm opgeblazen, of is er echt wat mis wereldwijd?
Bluetooth is best wel buggie. line of side, en afstand bla bla bla, maar ik heb op de Xbox 360/one of Ps3/4 nooit controller gezeik gehad.
Dat is toch ook via bluetooth, of niet?
Of is het incidenteel bij mensen.
Dat filmpje zag ik ook meerdere keren voorbij komen op facebook en youtube. maar ook steeds met dezelfde mensen/problemen.
Wat ik bedoel is, wordt het incidentele probleem gewoon enorm opgeblazen, of is er echt wat mis wereldwijd?
Bluetooth is best wel buggie. line of side, en afstand bla bla bla, maar ik heb op de Xbox 360/one of Ps3/4 nooit controller gezeik gehad.
Dat is toch ook via bluetooth, of niet?
- d
- Active Level:
De enige mattie die ik ken met een Switch heeft ook issues.
Connectivity en gedoe met bluetooth en slecht bereik. Hij heeft de Switch nu heel dichtbij staan.
Ik zou iedereen aanraden eventjes te wachten met de aankoop. Early adopters testen op dit moment en binnenkort zijn de issues hopelijk verholpen, dan pas kopen.
Connectivity en gedoe met bluetooth en slecht bereik. Hij heeft de Switch nu heel dichtbij staan.
Ik zou iedereen aanraden eventjes te wachten met de aankoop. Early adopters testen op dit moment en binnenkort zijn de issues hopelijk verholpen, dan pas kopen.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Ik heb er ook één en nergens last van. In heel mijn vrienden kennissenkring is het er maar één.
De pro controller heeft die issues niet maar die is helaas uitverkocht.
De pro controller heeft die issues niet maar die is helaas uitverkocht.
- d
- Active Level:
http://www.nintendo.com/games/detail/pu ... ris-switch
Dit is een aanrader. Vaak gespeelt op de ps3. De ultieme madness puzzle party game. Snap totaal niet waarom er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Dit is een total under the radar hidden gem. gewoon deze game halen met 4 pro controllers en knallen. Moet haast wel onspeelbaar zijn met die analoge joycons.
Dit is een aanrader. Vaak gespeelt op de ps3. De ultieme madness puzzle party game. Snap totaal niet waarom er zo weinig aandacht aan wordt besteed. Dit is een total under the radar hidden gem. gewoon deze game halen met 4 pro controllers en knallen. Moet haast wel onspeelbaar zijn met die analoge joycons.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Zag wat berichten en video's over de linker joycon, en het ontbreken van een fatsoenlijke Bluetooth antenne in de controller. Gast heeft er een stukje draad ingezet als antenne en dat zou dan moeten werken.
Zelf heb ik ook geen problemen. Zit 4 meter van de console af. Wel merk ik dat de rechter joycon niet zo stevig op de houder zit (wiebelt). Op de console allemaal prima en stevig.
Ik geniet enorm van Zelda, wat een spel man..
Het feit dat je de console tijdens het gamen gewoon uit de dock kan trekken en verder kan gaan is echt wel een gave feature moet ik zeggen.
Zelf heb ik ook geen problemen. Zit 4 meter van de console af. Wel merk ik dat de rechter joycon niet zo stevig op de houder zit (wiebelt). Op de console allemaal prima en stevig.
Ik geniet enorm van Zelda, wat een spel man..
Het feit dat je de console tijdens het gamen gewoon uit de dock kan trekken en verder kan gaan is echt wel een gave feature moet ik zeggen.
M'n Switch functioneert vooralsnog perfect, geen problemen met de Joycons en naar volle tevredenheid gebruik gemaakt ook van de mobiele functionaliteit =) Gisteren de Switch meegenomen in de trein, om 2P story mode COOP te spelen.
Enige kritiek punt vooralsnog, als je de joycons los maakt snapt de switch niet direct dat je ze als twee losse controllers wilt gebruiken :S
Enige kritiek punt vooralsnog, als je de joycons los maakt snapt de switch niet direct dat je ze als twee losse controllers wilt gebruiken :S
S-E-G-A
Da Dude wrote:
Hebben jullie Zeldafreaks wel deze skin erbij gekocht.
neen, heb wel een screenprotector