Resistance: Fall of Man

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Resistance: Fall of Man

Post by Ken » Sun Dec 10, 2006 11:47

Resistance Fall of Man review online!

http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=64507
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Sun Dec 10, 2006 11:53

Coole review Ken!
Het feit dat Resistance de beste ps3 launch game is zegt voor mij persoonlijk genoeg. Voorlopig wegblijven dus. Ziet allemaal mooi uit maar echt bijzonder vind ik het niet. Zag gisteren nog rr7. Ziet er wat gelikter uit dan rr6 op de 360 maar om pas meer dan een jaar later met een console te komen met meer dan het dubbele aantal chips en een grote bek van heb ik me jou daar valt het mij allemaal (zoals altijd met sony) weer flink tegen. Ik wacht mooi VF5 af ;)
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Dec 10, 2006 16:03

Zeer leuke review, Ken :)
Mits het werk meezit hoop ik hier in Maart toch wel een PS3 in huis te halen, ben er zeer van overtuigd dat het een geweldige machine is en naar mijn mening zal deze console de war winnen. De review is ietwat kort, maar erg leuk om te lezen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Dec 10, 2006 16:30

Dat zijn nou eenmaal de richtlijnen waar je je aan moet houden, zou ook liever 4 pagina's schrijven. Neemt niet weg dat er in de preview ook al het een en ander stond en die met de review samen een goed genoeg beeld geven over de game. Online is de shit.
Dem.

Post by Dem. » Sun Dec 10, 2006 18:43

Mmmmm. Keek wel uit naar deze launch titel maar heb niet echt het gevoel dat ik iets mis. Enige PS3 titel die me enigszins echt interesseert is VF5. Maar met 40 man online spelen moet wel tieflijk vet zijn :twisted:
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Dec 10, 2006 18:56

Dem. wrote:Mmmmm. Keek wel uit naar deze launch titel maar heb niet echt het gevoel dat ik iets mis. Enige PS3 titel die me enigszins echt interesseert is VF5. Maar met 40 man online spelen moet wel tieflijk vet zijn :twisted:

Resistance alleen voldoet niet voor mij om een PS3 bij launch te halen, maar naast VF5 zijn Heavenly Sword, Assassin's Creed en Devil May Cry 4 toch echt wel games waar ik naar uit kijk, zeer zeker zijn dat naar mijn mening killer-apps. :twisted:
Post Reply